Jupiler Pro League 2025-2026

Depoitre ofwel niet gevraagd, ofwel geweigerd (of misschien gewoon ziek geworden)
ik heb die deze week zien toe komen op de luchthaven, dus hij was wel beschikbaar.
Ik stel mij toch vragen bij de lijst.
De hoofdzaak is natuurlijk gewoon de wedstrijd en de 3 punten, dit was gelukkig wel oké.

Maakt toch ook allemaal niet zo uit wie daar wel of niet uitgenodigd was.
Ge kunt zo over alles neuten

Laatst bewerkt:
Maakt toch ook allemaal niet zo uit wie daar wel of niet uitgenodigd was.
Ge kunt zo over alles neuten
Voor mij wel :)
Dury en co hadden daar echt geen plaats...
De omkadering was ook maar flauw.
Er zullen andere supportere wel tevreden geweest zijn met de omkadering, je kan niet voor iedereen goed doen :)

Wat een drama voor niks, spreekt daar gewoon tegen zichzelf over de werkprestatie van een collega. Heeft gewoon pech dat die microfoon nog aanstaat. Er gaat geen week voorbij of ik zit hier tegen mezelf te vloeken dat sommige van mijn collega's het weer eens uithangen.

Die Severine doet blijkbaar al 4 jaar interviews voor DAZN en kan nog altijd geen deftig Nederlands. Tsja.
True , maar kweet niet dat hier iedereen live op tv vlot Frans zou babbelen :)

Wat een drama voor niks, spreekt daar gewoon tegen zichzelf over de werkprestatie van een collega. Heeft gewoon pech dat die microfoon nog aanstaat. Er gaat geen week voorbij of ik zit hier tegen mezelf te vloeken dat sommige van mijn collega's het weer eens uithangen.

Die Severine doet blijkbaar al 4 jaar interviews voor DAZN en kan nog altijd geen deftig Nederlands. Tsja.
Die dame is op X (in het Frans) zich aan het afbijten tegen Nederlandstalige twitteraars die de kant van Morren kiezen en trekt dan de kaart van seksisme. Terwijl, als je die haar Instagram ziet, speelt ze het toch ook een beetje uit dat ze er niet verkeerd uitziet..

Die dame is op X (in het Frans) zich aan het afbijten tegen Nederlandstalige twitteraars die de kant van Morren kiezen en trekt dan de kaart van seksisme. Terwijl, als je die haar Instagram ziet, speelt ze het toch ook een beetje uit dat ze er niet verkeerd uitziet..
Tja , vrouwen en instagram :)

Dit is toch ook dutjesvoer. Amai
Zoals al een heel seizoen. Constant in de aanval maar daar ligt echt wel het probleem. Op rechts is het niveau een drama met forbs, en aan de overkant is tzolis uit vorm en loopt zich alleen maar vast. Buiten de goal heeft club in 45 minuten ook hier geen enkele kans gehad.

De Antwerp speler werd toch in de rug gelopen? Mogelijk zijn we over verschillende fases bezig, ik weet niet meer wie het juist was.
Beide fases hadden evengoed kunnen gefloten worden denk ik.
0-1, valt voorlopig beter mee dan ik had gevreesd.

Terug
Bovenaan