Zoals
@Général Zantas ook zegt wordt dit ergens ook wel een beetje in de hand gewerkt.
Netflix, Disney+, HBOMax, ... en consoorten, ik kijk best graag series (meer dan films) en die zitten dan op 5 verschillende abonnementen, ja, laat maar hé dan.
En voetbal hetzelfde, ik kan op een vrijdag- en zaterdagavond al quasi nooit voetbal kijken omdat ik dan zelf sport, dus ik kan enkel matchen op zondag wat volgen, en dat mag al eens Engels of Spaans voetbal zijn ook dan, maar dat is het.
En om al deze reden hebben ik géén streaming abonnement én ook geen sport op TV - althans niet op een legale manier, want via torrents (of andere) kan je toch gewoon alles vinden en dan gewoon via plex op de TV (het is eigenlijk té simpel

)
Ben ik daar trots op? In se niet echt eigenlijk, en het is niet dat ik er niet wil voor betalen, maar niet op deze manier, of als ik eigenlijk al d'office veel te veel betaal voor wat ik maar van gebruik (of kan gebruiken).
Vorig jaar nog TV vlaanderen overwogen met het idee, eerste maand is gratis, ik probeer het eens als ik eens op een moment dat ik zeker een weekend of twee in die maand kan kijken, en het is zelfs niet gelukt om dat in te plannen omdat ik dan maar één keer kon kijken, leek me ook weer zonde