Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Union gaat de mat betalen hè. Dus wat maakt het uit. Die 5 ( ook de rode duivels spelen een match in Anderlecht) extra matchen dit seizoen zal de grasmat niet meer naar de vaantjes doen dan zonder die 5 matchen.Benieuwd hoe de grasmat dat gaat volhouden met al die wedstrijden.
https://www.hln.be/belgisch-voetbal...72-uur-rust-geven-na-europese-match~a7e50d39/
De oplossing van UEFA om meer rust te genereren ipv de hoeveelheid matchen te verminderen. Maar nee, dat levert hen minder op..
Binnenkort zijn er dus dan verschillende matchen op maandagavond te doen. Wat een soep. Ze zijn er vooral voor aan het zorgen dat er vele mensen op den duur gaan afhaken
Nee dat is nergens zo. Daarom dat ze zoveel inzetten op die VIP belevenissen. Een abo van een paar honderd euro per jaar; daar verdienen ze niks aan. Maar die eters die honderden euro's per man per match uitgeven, dat is de business he.En dat al die mensen dus op TV gaan kijken en TV abo's dus meer geld opbrengen en TV contracten dus nog duurder kunnen worden.
Het is bijna alsof ze het erom doen.
Recent een interview met onze nieuwe CEO en we kunnen bij ons ECHT niet klagen over de houding van de club naar de fans toe, maar die zei ook wel vlakaf dat "het geld" niet uit de supporters gehaald wordt.
DAZN maakt ons voetbal kapot. Het is begonnen met al die onmogelijke uren, naar de fans kijken ze niet. Als je daar nu een jaarabonnement zou nemen van 20 euro per maand, hang je er zelf een jaar aan vast zonder te kunnen opzeggen. Schande is dat. Als je het toch wilt opzeggen, betaal je er bijna 35. Proberen om nu zoveel mensen te laten happen in een abbo voor hen. Terwijl waarschijnlijk na speeldag 1 de rechten toch ineens gaan worden toegekend. Wacht maar af. Ik laat me niet vangen om daar iets af te sluitenDAZN schort onderhandelingen op en zijn de matchen van speeldag 1 van de JPL niet live te volgen..
Ik was er ook net naar aan het kijkenDAZN maakt ons voetbal kapot. Het is begonnen met al die onmogelijke uren, naar de fans kijken ze niet. Als je daar nu een jaarabonnement zou nemen van 20 euro per maand, hang je er zelf een jaar aan vast zonder te kunnen opzeggen. Schande is dat. Als je het toch wilt opzeggen, betaal je er bijna 35. Proberen om nu zoveel mensen te laten happen in een abbo voor hen. Terwijl waarschijnlijk na speeldag 1 de rechten toch ineens gaan worden toegekend. Wacht maar af. Ik laat me niet vangen om daar iets af te sluiten
Waarschijnlijk niet: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/0...ds-minder-sportrechten-te-kunnen-binnenhalen/Dit is echt alles kapot monopoliseren, mogen er nog wel recaps getoond worden op het journaal van 19u op vrt pakweg?
Voetbal is voor een openbare omroep zelfs simpelweg onbetaalbaar geworden, zei VRT-topman Frederik Delaplace in het parlement.
"We spreken over bedragen die echt gigantisch zijn. Zelfs voor de mogelijkheid om op zondagavond in Het Journaal een aantal seconden aan te bieden van de hoogtepunten, worden op dit ogenblik tarieven gehanteerd die voor ons onbereikbaar zijn."
Zal mooi zijn. Geen samenvattingen, niets meer op het nieuws of sportweekend. Geen programma’s meer en ook live beelden achter een app muur. Ons product voetbal gaat er alleen maar op achteruit ipv vooruit. Terwijl in het hedendaagse leven eigenlijk alles toegankelijker wordt. Dit is gewoon de omgekeerde wereld

Iets soortgelijks als match of the day graag.En dan over een paar maanden waarschijnlijk zagen over hoe piraterij het businessmodel kapot maakt
Voor mij mogen ze gewoon teruggaan naar hoe het was tot 20-25 jaar geleden. Geen live uitzendingen, gewoon ruime samenvattingen in een speciaal programma op de VRT of VTM, genre Goal en Stadion.
Allemaal naar't stadion jongens, zodat de supporter weer belangrijker wordt voor de club ipv een overbodig nummertje vaak.
En naast uw radio zitten voor de live, waar is den tijd. Met Jos Willems uit het KuipjeEn dan over een paar maanden waarschijnlijk zagen over hoe piraterij het businessmodel kapot maakt
Voor mij mogen ze gewoon teruggaan naar hoe het was tot 20-25 jaar geleden. Geen live uitzendingen, gewoon ruime samenvattingen in een speciaal programma op de VRT of VTM, genre Goal en Stadion.
Allemaal naar't stadion jongens, zodat de supporter weer belangrijker wordt voor de club ipv een overbodig nummertje vaak.
Ge moet het niet denken. Geen voetbal voor mij. Via die app met 2 minuten vertraging kijk ik echt niet.En naast uw radio zitten voor de live, waar is den tijd. Met Jos Willems uit het Kuipje
En toch gaat iedereen kraken en abo nemen op Dazn