Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De zomer van blauw-zwart is al woelig. En nu kwam er ook nog eens een verliespartij bij. In de mixed zone liet Hans Vanaken verstaan dat de transferdossiers van Jashari en Ordóñez toch voor enige onrust zorgen in de kleedkamer.
Dit is exact wat ik hier al schreef dat die zaken een negatieve invloed hebben op uw kern. Als die mannen goed in de groep liggen , gaan die de negativiteit zomaar kunnen doorgeven aan andere en krijg je een heel verziekte spelersgroep. Gaan ze echt mee moeten opletten.
Goh, maar ik geloof daar minder in. Ik hou van Hans op het veld, maar hij is toch een krak in nodeloos gal spuwen en excuses zoeken als ze verliezen. Vintage Hans.De zomer van blauw-zwart is al woelig. En nu kwam er ook nog eens een verliespartij bij. In de mixed zone liet Hans Vanaken verstaan dat de transferdossiers van Jashari en Ordóñez toch voor enige onrust zorgen in de kleedkamer.
Dit is exact wat ik hier al schreef dat die zaken een negatieve invloed hebben op uw kern. Als die mannen goed in de groep liggen , gaan die de negativiteit zomaar kunnen doorgeven aan andere en krijg je een heel verziekte spelersgroep. Gaan ze echt mee moeten opletten.
Klopt het is ook hoe de spelers zich gedragen ook bij normale transfers heb je dat minder, op Jashari moeten we niet meer rekenen dat is duidelijk.De zomer van blauw-zwart is al woelig. En nu kwam er ook nog eens een verliespartij bij. In de mixed zone liet Hans Vanaken verstaan dat de transferdossiers van Jashari en Ordóñez toch voor enige onrust zorgen in de kleedkamer.
Correct.Ben naar Westerlo Zulte Waregem gaan kijken op uitnodiging. Wat was Zulte Waregem zwak. Zeker die eerste 10 minuten.. wat was dat defensief. Verdiende zege voor Westerlo
Het is nu niet Genk hier alles kapotspeelt natuurlijk? Wel sterk in de combinatie waardoor we soms 2 stappen te laat zijn.Typische countergoal.. zucht
Idem en als kers op de taart kort erna een perfecte steal van Praet met potentieel en ruimte affluiten. Vintage Visser, dat de VAR niet tussenkomt bij die penalty snap ik niets van. Ach we zullen maandag wel weer lezen dat de bal op de stip moest zoals gewoonlijk.Bizar dat dat geen penalty is. Ik snap er niets meer van.
Op zich ook zeker niet gestolen. Op de moment spelen we naar waarde van onze kern 2 goede matchen in mijn ogen. Wils en Haroun doet dat goed momenteel, mentaliteit erin brengen en realistisch voetbal.Goed punt voor ons, had ik eigenlijk niet verwacht.
Nieuwe spits lost het opAl een volledige tweede helft voetballend gewoon weggespeeld worden door Cercle, het gaat echt van dieptepunt naar dieptepunt.

Die (waarschijnlijke) 3 punten zijn dan ook wel het enige om blij over te zijn.Nieuwe spits lost het op![]()