fcberke
Well-known member
Moet die toch altijd opzij leggen, als coach zou ik zot worden.Wel goed op tijd afgefloten voor hoofdblessure zeg.
Kon ook 2-4 zijn moest dat minder egoïstisch afgewerkt worden, maar goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet die toch altijd opzij leggen, als coach zou ik zot worden.Wel goed op tijd afgefloten voor hoofdblessure zeg.
Kon ook 2-4 zijn moest dat minder egoïstisch afgewerkt worden, maar goed.
Hij kon gewoon niet mee, of kon de druk niet aan, geen idee. Zet die met dat niveau in een topper en dat loopt volledig uit de hand.Arbitrage maakt toch ook niet zijn beste beurt, mja tis ook congé geweest voor die mannen
Was hij niet gewoon aan 't stretchen na de match?Wel knap dat Hasi nog begint te molenwieken in minuut 102 voor een slechte voorzet. 100 minuten de tijd gehad om iets deftigs neer te zetten en we geraken niet verder dan een penaltygoal en een goal waarvan nog niemand weet hoe die erin gaat.
Dit gewoon hè. Je staat 2-2 in eigen huis tegen de promovendus.Hasiball
In minuut 87 een verdediger voor een verdediger
Met Dolberg in de spits spelen we voorzetten van de flank, met Vazquez erbij gaan we combineren tot in de kleine carré (allé proberen toch)
Een vat vol verrassingen die man (onaangename verrassingen wel)

Ik zou het niet weten. Nog steeds afwachtende houding hier voor tvHeb de match niet gezien was het zo slecht ?
Veel balbezit, veel gebrei. Amper tot geen kansen.Heb de match niet gezien was het zo slecht ?
Var zal ook geen abonnement op Dazn hebben hè. Die doen het misschien via radio 1. Als er dan net muziek is als zo een fase gebeurd…Genk mag zich hier ook wel zwaar bekocht voelen
Epolo komt uit op een hoge bal, raakt geen bal en slaat vol op Tolu zijn hoofd.
Altijd penalty en 2e geel.
Lardot heeft toch werk met zijn kornuiten.
Ik zag toch zonet iemand met een iPhone filmenVar zal ook geen abonnement op Dazn hebben hè. Die doen het misschien via radio 1. Als er dan net muziek is als zo een fase gebeurd…
Genk mag zich hier ook wel zwaar bekocht voelen
Epolo komt uit op een hoge bal, raakt geen bal en slaat vol op Tolu zijn hoofd.
Altijd penalty en 2e geel.
Lardot heeft toch werk met zijn kornuiten.
Zeer tof te zien dat we een ploeg voor de toekomst boiwen met een hoop jonge hongerige kerels. We hadden niet veel kansen maar totale controle. Doumbia mag toch nog een jaartje blijven van mij ;-).Leuk al die jonge gasten bij mijn AntwerpMooie goal van Adekami ook.
We zitten nog in een transferperiode , er zullen er nog wel vertrekken , bijkomen twijfel ik al zou ik nog een verdediger kopen ( ne leider en snel)Veel balbezit, veel gebrei. Amper tot geen kansen.
Tactisch staat er niks en er lijkt geen plan te zijn.
Hopen op een flits van Angulo of ingeving van Hazard. Uw metronoom die de ploeg moet draaien is een 16 jarige (die wel goed is) maar kwestie van tijd tot die overbelast is
De profielen van Kana en Simic zijn oké en complementair, maar ge mist gewoon iemand met snelheid vanachter, Augustinson is dat ook niet
Ge start met 4 vanachter en bij de rust gaat ge terug met 3 spelen.
Saliba moet er weer af aan de rust
Bepaald moment speel je met EN Bertaccini EN Angulo EN Verschaeren EN De Greef EN Hazard achter Dolberg. Het aantal passes zal wel hoog zijn, maar tis nie gevaarlijk
En denk je dan voor Union, voor Club of voor Genk te eindigen?We zitten nog in een transferperiode , er zullen er nog wel vertrekken , bijkomen twijfel ik al zou ik nog een verdediger kopen ( ne leider en snel)
Het positieve is wel dat we een veeeeel competitievere bank hebben als vorig jaar
Vorig seizoen was ik al opgelucht dat we PO1 haalden , nu moet top 3 gewoon haalbaar zijn