Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alleen daarom al ga ik blij zijn dat die PO's weg zijn. Club speelt tijdens het regulier seizoen altijd gelijk een zak patatten.Twee ploegen met heel weinig kansen. Gelijkspel is logisch. Bij club willen ze gewoon die competitie overslaan zo lijkt het wel.
... En wellicht had ik die bal wel gepakt![]()
Blijkbaar wordt dat door AI gemaakt, vandaar dat er soms serieuze flaters inzittenSporza is daar goed in. Ofwel een fase onnodig opblazen of zoals nu net het omgekeerde doen. Als de Pro League hier dan op gaat reageren, gaan ze wel plots een artikel schrijven waarin het over meer dan 1 flesje gaat.
Of het AI is weet ik niet, waarschijnlijk wel want wat is geen AI, maar het is vooral data aangeleverd door een derde partij waar ze dan soms eens in ingrijpen. Zie je vooral met matchen uit andere landenBlijkbaar wordt dat door AI gemaakt, vandaar dat er soms serieuze flaters inzitten
Nog 35 matchen afzien naar AnderslechtRustig jongens, t is de 5de JPL-match, nog 35 te gaan... Andere ploegen gaan ook nog wel domme punten verliezen.

Europees moet je voor Club ook niet betalen!Nog 35 matchen afzien naar Anderslecht
Gelukkig moeten we er niet meer voor betalen om ernaar te kijken![]()

Europees.. matchen om kwart voor 19. Dat haal ik zelf niet door werk en kids. Daar begin ik zelf niet aan om te zien.Europees moet je voor Club ook niet betalen!
Kan je anderlecht gratis bekijken via een ander platform dan DAZN mss? Ik lees soms iets van die MauveTV, maar eigenlijk geen idee wat dat precies is.

Of je nu aan proximus of telenet of Dazn betaald blijft op zich toch hetzelfdeEuropees.. matchen om kwart voor 19. Dat haal ik zelf niet door werk en kids. Daar begin ik zelf niet aan om te zien.
Mauve tv heeft geen competitie. Maar ik heb ondertussen genoeg alternatieve gekregen via verschillende wegen. Zo kan ik het kijken. Maar dazn een euro geven, dat gaat niet gebeuren. Of er komt een akkoord met de telecom zoals vorig jaar, of ik doe het dit seizoen wel alternatief
Bij orange was het 10 Euro. Ik ga geen 35 euro per maand betalen. Zelfs 25 euro per maand vind ik het niet waard zonder Duits of Engels voetbal. En ik zeg mijn abbo graag op wanneer ik dat wens.Of je nu aan proximus of telenet of Dazn betaald blijft op zich toch hetzelfde
Gelijk @Sportinggboy zegt, is het ook de prijs. Ik betaalde 15 euro aan TV Vlaanderen en dat kon ik delen met mijn broer, dus elk 7.5/mnd. Orange blijkbaar 10/mnd. Nu plots 20 euro vragen "in promo", want normaal 25 euro/mnd is gewoon zot. Zeker als het enkel voor JPL is.Of je nu aan proximus of telenet of Dazn betaald blijft op zich toch hetzelfde