Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wilde het nog zeggen: het wordt nog 5-5.Kunde dees nu nog geloven![]()
Gelukkig nog dit forum voor diegene die niets zien van de matchWat een pot, maar die commentatoren in een kot in Brussel ipv live bij de pot is toch echt wel nefast voor de beleving.
Bij mij is dat in het Thais. Das ook niet top maar ik zie het welWat een pot, maar die commentatoren in een kot in Brussel ipv live bij de pot is toch echt wel nefast voor de beleving.

Oei echt? En daar betaal je dan volle pot voor. De enkelingen toch. Dieptepunt dit van DaznWat een pot, maar die commentatoren in een kot in Brussel ipv live bij de pot is toch echt wel nefast voor de beleving.
wa een competitie 
6 punten los na 8 matchenWe staan met 14 op 24 gewoon 2deswa een competitie
![]()

Begin precies toch content te worden dat het wegvallen van de play-offs (en dus halvering punten) pas voor volgend seizoen is...6 punten los na 8 matchen![]()
Parijs is nog ver en de Alpen zijn pas over enkele maandenBegin precies toch content te worden dat het wegvallen van de play-offs (en dus halvering punten) pas voor volgend seizoen is...
Had in de 5de minuut al moeten gelijkmaken. Vanop de kleine rechthoek een bal naast het kader getrapt. Ongelooflijke misser was dat.Tzolis blijkbaar weer met een aantal serieuze missers volgens Sporza? (heb de match zelf niet gezien, ben nu pas thuis)