Weer een absolute non match op Leuven, as usual.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
;-)Weer een absolute non match, as usual.
Op Leuven bedoel ik dan. Sinds die terug in eerste zitten sinds 2019? Hebben we daar 1 keer van gewonnen denk ik, zowel thuis als uit
Leuven heeft sinds ze terug zijn in 1ste 1x gewonnen van Anderlecht nl in het seizoen 20/21Op Leuven bedoel ik dan. Sinds die terug in eerste zitten sinds 2019? Hebben we daar 1 keer van gewonnen denk ik, zowel thuis als uit

Leuven heeft sinds ze terug zijn in 1ste 1x gewonnen van Anderlecht nl in het seizoen 20/21
En Anderlecht ook maar 2x en 7x gelijkspel![]()

Wie heeft een Dolberg nodig met zo'n klepper in de spits?Vázquez raakt de bal per ongeluk aan en hij gaat binnen. Hij weet het zelf niet eens![]()

Dolberg zal nu niks beter doen. Zit weer in de lappenmandWie heeft een Dolberg nodig met zo'n klepper in de spits?![]()
Voor iemand die het "dit seizoen helemaal gehad heeft", zijt ge toch serieus actief op dit forum tijdens de wedstijden van anderlechtZe doen maar, ik heb het dit seizoen al helemaal gehad. Ik ga zelf geen moeite meer doen om een stream te zoeken

Dat was dinsdag. Die match heb ik effectief niet gekeken. Vandaag ben ik thuis en heb een stream gekregen, vandaar gezien. Maar wat heb ik er weer spijt vanVoor iemand die het "dit seizoen helemaal gehad heeft", zijt ge toch serieus actief op dit forum tijdens de wedstijden van anderlecht![]()
Zelfs dat is maar een 50/50 kansGelukkig is er maar een zakker dit jaar.
Zeker goeie actie, maar Jackers mocht daar meer mee doen.Hoho, wat een goal van Saïd. Even op wandel gaan zegt ie.