Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had in elk geval iets rond mee!Het is ook een manier om naar de bal te gaan, een hele foute manier wel
Tegenwoordig is dat ook Europees rood.Tis geen manier om naar een bal te gaan maar rood... tja k weet ni

Kan niet meer he, 't is gedaan.Nu geen 2-2 he mannen!![]()
Dat was toch al zijn 2de geel?Wat een marginale reactie van Karamoko, zoiets mag van mij evengoed rood zijn, is niets anders dan frustratie er uit gooien na een tegengoal.
Ik zie maar 1 staan op Sporza, maar heb enkel maar tweede helft kunnen zien, anders wel serieuze flater bij de refs, maar dat zal wel niet zeker?Dat was toch al zijn 2de geel?

Die Karamako (of zo) had 5 minuten ervoor al geel gehad. Maar die werd dus niet bestraft voor die duw op Campbell op het einde.Ik zie maar 1 staan op Sporza, maar heb enkel maar tweede helft kunnen zien, anders wel serieuze flater bij de refs, maar dat zal wel niet zeker?

Nee, onder de reclameborden duwen mocht blijkbaar, Kuavita en Tzolis hebben daar wel geel gekregen in die fase.Die Karamako (of zo) had 5 minuten ervoor al geel gehad. Maar die werd dus niet bestraft voor die duw op Campbell op het einde.![]()
Nog geen matchen gezien van Antwerp dit seizoen?Niet gedacht dat we gingen winnen tegen Antwerp

Niet veel eigenlijkNog geen matchen gezien van Antwerp dit seizoen?![]()
maar van ons niet zo veel (altijd maar werken)Tegenwoordig is dat ook Europees rood.