Waarom wordt die 2-0 eigenlijk afgekeurd? Is toch werkelijk niks aan de hand. Al zeker geen clear error voor een var interventie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeg ik mij ook al af toen ik de beelden zagWaarom wordt die 2-0 eigenlijk afgekeurd? Is toch werkelijk niks aan de hand. Al zeker geen clear error voor een var interventie
Schandalige arbiter ook.Schandalig die bekertjes. Nu zou Visser er goed aan doen om een voorbeeld te stellen en gewoon af te fluiten. 0-5 enige logische gevolg na dergelijke actie.
Elke wedstrijd minstens 1 van de ploegen volledig tegen je krijgen is anders ook wel een kunst.Schandalige arbiter ook.
Ja hij fluit ook alles tegen 1 ploeg. Denkbeeldige fout bij de 2-0 en een rode kaart geven op een fase zonder intentie van de verdediger en die de bal eerst raakt. Hij komt wel neer op de enkel maar niks intentie. Een zwaarder fout iets later van STVV bestraft hij amper. Dit klopt toch nietElke wedstrijd minstens 1 van de ploegen volledig tegen je krijgen is anders ook wel een kunst.
Idd, en niet zelden tegen de thuisploeg, alsof hij geniet van de ergernis van het publiek. Of gewoon geen thuisfluiterstempel wil ofziets?Ja hij fluit ook alles tegen 1 ploeg. Denkbeeldige fout bij de 2-0 en een rode kaart geven op een fase zonder intentie van de verdediger en die de bal eerst raakt. Hij komt wel neer op de enkel maar niks intentie. Een zwaarder fout iets later van STVV bestraft hij amper. Dit klopt toch niet
6 matchen gefloten dit seizoen en maar 1x thuisploeg die wint. En vorig seizoen 9x thuis winst op 20 matchenIdd, en niet zelden tegen de thuisploeg, alsof hij geniet van de ergernis van het publiek. Of gewoon geen thuisfluiterstempel wil ofziets?
Met stip de zwakste ref in 1e klasse.Schandalige arbiter ook.
Genk fans daar niet meer toelaten. Das nu al een paar jaar na elkaar daar.Tijd voor een paar speeldagen zonder uitsupporters lijkt me...
Zou dit dan een 5-0 voor Sint-Truiden moeten zijn?Schandalig die bekertjes. Nu zou Visser er goed aan doen om een voorbeeld te stellen en gewoon af te fluiten. 0-5 enige logische gevolg na dergelijke actie.
Uiteraard niet, zuiver het resultaat van te laten betijen na de bekertjes.Zou dit dan een 5-0 voor Sint-Truiden moeten zijn?
Gewoon 5-5 opschrijven dus.Zou dit dan een 5-0 voor Sint-Truiden moeten zijn?