Dat is hier Club Brugge - Westerlo niet hé.Gewoon 5-5 opschrijven dus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is hier Club Brugge - Westerlo niet hé.Gewoon 5-5 opschrijven dus.

Heerlijke overwinning inderdaad.STVV zwaar bestolen vandaag
Dat kan voor jullie wel zijn. Voor mij is dit een neutrale match. En je moet eerlijk zijn aan de andere kant. Als je al deze fases zelf tegen krijgt. Je zou er niet gelukkig van wordenHeerlijke overwinning inderdaad.

Dat kan voor jullie wel zijn. Voor mij is dit een neutrale match. En je moet eerlijk zijn aan de andere kant. Als je al deze fases zelf tegen krijgt. Je zou er niet gelukkig van worden
Wanneer heb je deze rode kaart dan al tegen gehad. Dat wil ik wel eens weten. Speler speelde eerst de bal. Nu ben ik benieuwd naar een voorbeeldHet enige waar ge vragen bij kunt stellen is de afgekeurde goal. Die vond ik zelf ook vaag. Maar die rode kaart hebben we zelf al meermaals tegengehad en bij de 1-2 was er niets mis.
We zitten in de put, nu tellen enkel punten. Maar we hebben wel vanaf een kwartier voor het einde van de eerste helft een stap vooruit gezet.

Wanneer heb je deze rode kaart dan al tegen gehad. Dat wil ik wel eens weten. Speler speelde eerst de bal. Nu ben ik benieuwd naar een voorbeeld![]()
Wat is daar flauw aan. Ik vind dit absoluut geen rode kaart. Hij speelt eerst de bal, 100 procent duidelijk op beeld, en komt dan op de voetzool neer. Hier zit toch ook niks intensiteit in. Beetje eerlijk blijven hè. Als het andersom was, ben ik er zeker van dat je het geen rood vind.FLauwe reactie. Net alsof gij een archief hebt met elke rode kaart al gekregen. Ik weet alleszins 100% zeker dat we identieke rode kaarten tegengehad hebben. Maar toen werd er oa hier gepijpt over "intensiteit".

Gewoon al de rode kaarten van Bonsu Baah in zijn eerste seizoen...FLauwe reactie. Net alsof gij een archief hebt met elke rode kaart al gekregen. Ik weet alleszins 100% zeker dat we identieke rode kaarten tegengehad hebben. Maar toen werd er oa hier gepijpt over "intensiteit".
Dat kan voor jullie wel zijn. Voor mij is dit een neutrale match. En je moet eerlijk zijn aan de andere kant. Als je al deze fases zelf tegen krijgt. Je zou er niet gelukkig van worden
Deze gaat al rond
Bekijk bijlage 44510
Die rode kaart tegen Anderlecht met Vertongen, want die was gewoon terecht 2x geelGewoon al de rode kaarten van Bonsu Baah in zijn eerste seizoen...
Gewoon al de rode kaarten van Bonsu Baah in zijn eerste seizoen...
Die heeft geen enkele directe rode kaart gepakt nadat die eerst een bal heeft gespeeld zoals nu het geval is. Al waren de meeste uitsluitingen zeker discutabel. Maar niet te vergelijken met de fase van vandaagGewoon al de rode kaarten van Bonsu Baah in zijn eerste seizoen...
Kom kom; over de uitsluiting zeker ook. Ik ben geen fan van beide. En als ik een van de 2 moet kiezen , zal het zelf Genk zijn. Mijn vrouw is daar hevige fan van. Maar die uitsluiting is gewoon niet correct. Mijn vrouw zegt het ookSoit. Gewonnen. Klagen over de afgekeurde goal mogen ze zeker doen, maar over al de rest moeten ze gewoon zwijgen.
Het calimero gehalte ligt weer hoog precies.Dat waren andere belachelijke kaarten. Die vonden ze toen en nu hier zelfs nog terecht. Waanzin uiteraard. Dus ja, dat toont nogmaals aan hoe Genk hier bekeken wordt
Maar zo hebben we er ook gehad en toen rolde iedereen over elkaar om te zeggen hoe correct het was. En Paterke stond toen alleszins niet te wenen op de radio.
Soit. Gewonnen. Klagen over de afgekeurde goal mogen ze zeker doen, maar over al de rest moeten ze gewoon zwijgen.