DBK
Well-known member
Dan verlies je sowieso met 5-0 (of is het 3-0?).Ik zou als Antwerp zijnde gewoon mijn kat sturen.
Nog eens met de bus naar daar voor 10 min te spelen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan verlies je sowieso met 5-0 (of is het 3-0?).Ik zou als Antwerp zijnde gewoon mijn kat sturen.
Nog eens met de bus naar daar voor 10 min te spelen...
De foto's staan er toch bij. Dit moet ook gewoon rood zijn toch. En ivm fout van vorige week rechtzetten in je vorige post, dat is gewoon onzin hé. De fout van vorige week kost Standard mogelijks punten, hier heeft de arbitrage gewoon zijn werk gedaan.Ziet er een contact uit, zonder beelden valt daar nu ook nie veel zinnings over te vertellen denk ik?
Foto's zijn niet hetzelfde als beelden.De foto's staan er toch bij. Dit moet ook gewoon rood zijn toch. En ivm fout van vorige week rechtzetten in je vorige post, dat is gewoon onzin hé. De fout van vorige week kost Standard mogelijks punten, hier heeft de arbitrage gewoon zijn werk gedaan.
Vooral omdat Somers er zelf niets van maakte en een flinke jongen is die niet dramatisch neergaat zoals veel voetballers zouden doen.Die supporter dat Somers daar wat ligt te duwen ... Volgende keer graag aan de kraag vatten en per direct buiten kieperen. Daar werd wel heel licht over gegaan ...
fair enough, maar als ik zo'n foto zie waar iemand vol op de enkel zit van de tegenstander dan denk ik meteen aan rood. Maar idd mssn eerst wat bewegende beelden afwachtenFoto's zijn niet hetzelfde als beelden.
Het zal niet de eerste fout zijn waar ze op het perfecte moment een foto maken om het zwaarder te doen lijken dan het in werkelijkheid was.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen rood was, want ik heb verder geen beelden gezien van die actie in kwestie.

De foto's staan er toch bij. Dit moet ook gewoon rood zijn toch. En ivm fout van vorige week rechtzetten in je vorige post, dat is gewoon onzin hé. De fout van vorige week kost Standard mogelijks punten, hier heeft de arbitrage gewoon zijn werk gedaan.
Er moet iets gebeuren inderdaad. Maar het is een moeilijke. Neem nu dat je 0-5 geeft.. dan is het vragen voor een onnozelaar om tussen het thuispubliek gaan te zitten en van die fratsen te doen , want zo kan je uw ploeg met 0-5 laten winnen. Dus forfait geven is niet echt een oplossingIk snap dit toch niet, je straft hier meer de ploeg die er niets mee te maken heeft dan de ploeg wiens supporters zich niet kunnen gedragen als normale mensen.
Het was alleszins geen kopduel (minuut 72 blijkbaar) maar vind niet meteen beeldenMisschien was het gewoon een kopduel en komt die speler verkeerd neer op de enkel, dan kan je toch moeilijk rood geven?
Ivm vorige week gaat het niet of het daar rood was of niet, het gaat er mij ook nie om het deze week rood is of niet. Ik zie bv dat die standard speler ook wel eerst een stevige dus krijgt.
Maar als de ene week duidelijk rood is en dat een flagrante blunder is, dan moet je deze week (omdat het tegen jou club is) nie afkomen dat het discutabel is.
Ofwel ist 2x rood ofwel ist 2x discutabel
Helaas bestaat er geen eerlijke straf voor alle partijen imo. Je kloot altijd iemand. De brave supporters of de uitploeg. Één ding is wel zeker en dat is dat de clubs er te weinig aan doen om dit gedrag tegen te houden.Er moet iets gebeuren inderdaad. Maar het is een moeilijke. Neem nu dat je 0-5 geeft.. dan is het vragen voor een onnozelaar om tussen het thuispubliek gaan te zitten en van die fratsen te doen , want zo kan je uw ploeg met 0-5 laten winnen. Dus forfait geven is niet echt een oplossing
In gevallen zoals deze is het toch gewoon terecht? Ik snap niet dat je in gevallen zoals deze aangeeft dat de scheidsrechter niet geschikt is.. Het zijn die debielen langs de zijkant die niet geschikt zijn om er te gaan zitten, los van wat er op het veld gebeurt. Ken jij dan andere situaties waarin het aanvaard is dat je wat met bekers gaat staan gooien?'t is ook wel dezelfde ref als die Gent - Brugge heeft stil gelegd.
en die ooit een Romeo Vermant 2x geel heeft gegeven op een paar seconden, omdat hij er zelf 2x tegen loopt https://www.hln.be/video/productie/...wee-gele-kaarten-op-vier-seconden-tijd-437744
ik vind die kerel gewoon niet geschikt om zo'n wedstrijden te fluiten, die gaat er nog veel laten stilleggen
Naast het feit dat Lothar D'Hondt beide wedstrijden volledig terecht heeft stilgelegd (in Gent ook eerst stadionomroeper zijn werk laten doen om pas de 2e keer stil te leggen), is de ref in je spoiler Arthur Denil.'t is ook wel dezelfde ref als die Gent - Brugge heeft stil gelegd.
en die ooit een Romeo Vermant 2x geel heeft gegeven op een paar seconden, omdat hij er zelf 2x tegen loopt https://www.hln.be/video/productie/...wee-gele-kaarten-op-vier-seconden-tijd-437744
ik vind die kerel gewoon niet geschikt om zo'n wedstrijden te fluiten, die gaat er nog veel laten stilleggen
Er moet iets gebeuren inderdaad. Maar het is een moeilijke. Neem nu dat je 0-5 geeft.. dan is het vragen voor een onnozelaar om tussen het thuispubliek gaan te zitten en van die fratsen te doen , want zo kan je uw ploeg met 0-5 laten winnen. Dus forfait geven is niet echt een oplossing
Aan de andere kant moet je misschien eerst het onderzoek afwachten, kijken als ze de schuldig(en) kunnen oppakken/identificeren en dan weet je meestal wel als het over een Standard supporter gaat of niet.Helaas bestaat er geen eerlijke straf voor alle partijen imo. Je kloot altijd iemand. De brave supporters of de uitploeg. Één ding is wel zeker en dat is dat de clubs er te weinig aan doen om dit gedrag tegen te houden.
't is ook wel dezelfde ref als die Gent - Brugge heeft stil gelegd.
Ja, ohl was gretiger maar zal veel brandstof verbruikt hebben in die goede 1e helft want waren duidelijk moe in de 2e helft en kwamen eigenlijk niet meer over de middellijnHeb gisteren niks gezien maar onze eerste helft was een drama heb ik gehoord ? Ook op samenvatting al die mogelijkheden voor ohl.
Tegenwoordig kan jecpraten over een classic Club in een CL seizoen. Tis mss hard maar zouden beter weer eens 4de zijn en voeten op de grond, onze competitie is nog altijd prioriteit vind ik.Ja, ohl was gretiger maar zal veel brandstof verbruikt hebben in die goede 1e helft want waren duidelijk moe in de 2e helft en kwamen eigenlijk niet meer over de middellijn
Bij ons Seys en Sandra echt zwak, gelukkig Tzolis wel op de afspraak met die easy goal
Klassieke Club match voor een CL