Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Los van de naam die uiteraard dwaas is, maar ik voel weinig speciaal als het tegen Gent, Antwerp of Cercle.Hategame is voor mij al lang niet meer Anderlecht. Dan zijn Gent, Antwerp en Cercle dat veel meer.
100% Dit. Allemaal belachelijk namen, net als overlaast 'De Dijlederby'. Wat is het volgende de E40-derby zoals ze dat ook doen tussen Palace en Brighton?"Hategame" is toch gewoon een belachelijke term. Net zoals de vlasico, of de tientallen classico's die we hebben wereldwijd of de "Slag om Vlaanderen" of ...
Maar wordt dat in Clubse kringen echt zo genoemd?Tja, topper moet je het ook niet meer noemen. Een derby is het ook niet, dus hoe moe je het dan noemen?![]()

Had er nog nooit van gehoord in die benaming alleszins. Is de laatste jaren door die halvering en playoffs ook allemaal zo fel niet meer -> geen enkele match van de gewone competitie is iets waar ik speciaal plannen zou verzetten, en nu het zo slecht gaat met rsca voel ik persoonlijk ook véél minder aversie naar jullie toe.Maar wordt dat in Clubse kringen echt zo genoemd?
Die haat naar Anderlecht toe van een deel Club supporters vind ik gewoon opvallend.![]()

Dat is natuurlijk omdat Anderlecht de grootste geschiedenis heeft in België. Dat is in Nederland tegen Ajax ook. Ik zie het als compliment. Al is de haat tegen Brugge vanuit Anderlecht ook wel toegenomen. Uiteraard door het succes van Brugge de laatste jaren.Maar wordt dat in Clubse kringen echt zo genoemd?
Die haat naar Anderlecht toe van een deel Club supporters vind ik gewoon opvallend.![]()
Ach, omgekeerd evengoed. Tijdens een Anderlecht - Brugge een tijd terug achter de harde kern gezeten in de business seats. Anderlecht scoorde en die mannen vielen net niet over mekaar om obscene gebaren te kunnen achter hun omdat er ocharm iemand zat met een brugge sjaal..Maar wordt dat in Clubse kringen echt zo genoemd?
dusja, debielen hebt ge in elke club zeker 
Nogal een gevalletje van pot & ketel dit zegMaar wordt dat in Clubse kringen echt zo genoemd?

Gohja in Westerlo mocht je gaan zien en zijn jullie ook thuis gebleven. Daar straf je jezelf collectief. Dus dan zal zo een straf geen ramp zijn zekerNu goed, wij hebben blijkbaar weer een uitmatch zonder uitfans aan ons been. Ik vond ons gedrag in STVV ook niet goed, maar er is geen consequentie. STVV-fans gooien daar bekers op het veld, Standard heeft het meer dan ons begaaid tegen Charleroi,... Ik ben benieuwd of ze die fans ook gaan bestraffen. Ik ben sowieso al tegen collectieve straffen.
Twee maten, twee gewichten.
Zeker! Dat beweer ik hier ook niet. Zeker ook van die sjarels bij ons.Ach, omgekeerd evengoed. Tijdens een Anderlecht - Brugge een tijd terug achter de harde kern gezeten in de business seats. Anderlecht scoorde en die mannen vielen net niet over mekaar om obscene gebaren te kunnen achter hun omdat er ocharm iemand zat met een brugge sjaal..
En dat was praktisch met het schuim op de mond zedusja, debielen hebt ge in elke club zeker
![]()
Ik denk als je alleen al beide fora (sn3 en het Anderlecht forum) vergelijkt, je een groot verschil ziet.Dat os toch ook puur van jouw invalshoek, ik heb geen idee met welke bruggefans je in contact komt aangezien er meer dan genoeg zijn die echt wel kwaliteit kunnen inschatten bij een tegenstander en niet blind haten omwille van een embleem. Het is gewoon dat externe (veel te vroeg) ophypen van jullie jeugdproducten wat voor irritatie zorgt, zeker voor de fans die wat voetbalverslaafd zijn en elk JPL-artikel lezen.
Daarbuiten mag een beetje gezonde rivaliteit wel en moet je de spelers van een andere topclub niet op een podium zetten.

)Nu goed, wij hebben blijkbaar weer een uitmatch zonder uitfans aan ons been. Ik vond ons gedrag in STVV ook niet goed, maar er is geen consequentie. STVV-fans gooien daar bekers op het veld, Standard heeft het meer dan ons begaaid tegen Charleroi,... Ik ben benieuwd of ze die fans ook gaan bestraffen. Ik ben sowieso al tegen collectieve straffen.
Twee maten, twee gewichten.
Wat een belachelijke opmerking. Dat was een boycot tegen het lage aantal kaarten dat we kregen.Gohja in Westerlo mocht je gaan zien en zijn jullie ook thuis gebleven. Daar straf je jezelf collectief. Dus dan zal zo een straf geen ramp zijn zeker
Ik weet dat dat een boycot was. Mij gaat het er gewoon over dat als je zelf die dingen onderneemt, je ook niet moet wenen als je zo een straf krijgt. Bekijk deze straf dan ook als een boycot he. Als deze straf het gevolg is na het debacle op STVV, is dat toch een logische straf. Mogen ze van mijn part altijd doen als er onnozelaars in het uitvak van die zaken doen. De clubs doen er zelf toch niks aan om ze de toegang te ontzeggen. Dan beter collectief. Hopelijk dat de clubs er dan zelf iets aan gaan doen. En ik viseer hier zeker niet Genk mee. Tegenwoordig is het wekelijks wel dat het ergens ontspoortWat een belachelijke opmerking. Dat was een boycot tegen het lage aantal kaarten dat we kregen.
Kijk. Ik was zelf in STVV. Daar zijn misschien maar 10 fakkels afgestoken en er is geen enkele fakkel op het veld gekomen. Moet daar dan weer een hele groep supporters voor boeten?Ik weet dat dat een boycot was. Mij gaat het er gewoon over dat als je zelf die dingen onderneemt, je ook niet moet wenen als je zo een straf krijgt. Bekijk deze straf dan ook als een boycot he. Als deze straf het gevolg is na het debacle op STVV, is dat toch een logische straf. Mogen ze van mijn part altijd doen als er onnozelaars in het uitvak van die zaken doen. De clubs doen er zelf toch niks aan om ze de toegang te ontzeggen. Dan beter collectief. Hopelijk dat de clubs er dan zelf iets aan gaan doen. En ik viseer hier zeker niet Genk mee. Tegenwoordig is het wekelijks wel dat het ergens ontspoort
Kijk. Ik was zelf in STVV. Daar zijn misschien maar 10 fakkels afgestoken en er is geen enkele fakkel op het veld gekomen. Moet daar dan weer een hele groep supporters voor boeten?
Ik zou zeggen van niet, maar blijkbaar is die straf nog niet erg genoeg. Alleen op de kleine garnalen is er wat sociale controle maar zodra de usual suspects het uithangen, doet niemand iets. De sfeergroepen kunnen echt wel gerust zelf het eea ondernemen imoKijk. Ik was zelf in STVV. Daar zijn misschien maar 10 fakkels afgestoken en er is geen enkele fakkel op het veld gekomen. Moet daar dan weer een hele groep supporters voor boeten?
Akkoord eigenlijk.Ik zou zeggen van niet, maar blijkbaar is die straf nog niet erg genoeg. Alleen op de kleine garnalen is er wat sociale controle maar zodra de usual suspects het uithangen, doet niemand iets. De sfeergroepen kunnen echt wel gerust zelf het eea ondernemen imo