Jupiler Pro League 2025-2026

de linker van Lakomy :love: @Puni
Beste linker vanop afstand in 1A, en mogelijk (het is nog vroeg) misschien tout court de beste afstandsschutter hier sinds Tielemans (die kon het wel met zijn twee voeten). Ik ben vooral blij dat hij eindelijk in de posities komt om van buiten de zestien aan te leggen, was al maanden duidelijk tijdens de afwerkingsoefeningen voor de wedstrijd dat hij een fenomenale trap had. Zeldzame combinatie van finesse en poeier.

Chapeau trouwens voor Mazzu. Na de 4-0 tegen Gent eigenlijk een verschrikkelijke eerste helft aan de bal tegen Cercle, dan nog eens de tegenvallers van twee blessures maar er toch in geslaagd om met de wissels aan de rust de match onder controle te krijgen en te doen kantelen. Dit soort wedstrijden zouden we een maand geleden altijd verloren hebben.

Een simpele avond. Ni goe spelen en toch winnen. Zoals zo vaak in de Jupkes league.
Zorgane die de lakens uitdeelt, Schoofs die de kansen creëert en Kamiel die de tegenaanvallen afblokt.

Hopelijk niang terug in istanboel, want Patris in de basis in de UCL, liever ni alstemblieft

Zal ook de laatste niet zijn, zit gewoon in die kadee zijn speelstijl. Ook al zes keer geel.
Uiteraard een zeer terecht rode kaart. Niettemin zijn niet alle gele kaarten die hij reeds gekregen heeft even terecht.

Het zit sowieso in zijn speelstijl maar het is tenminste een kuitenbijter, een echte vuile speler zou ik hem niet noemen gezien dat toch ook wat samenhangt met intentie in mijn ogen. Al is het inderdaad regelmatig op het randje.

Ik zou hem voor geen geld van de wereld willen wisselen bij Essevee btw, was al vanaf zijn eerste match in 2e klasse duidelijk over welke klasse hij beschikt. Is vaak 1 van de beste spelers op het veld, zo niet de beste. Die jongen gaat later nog een mooie transfer maken.

Uiteraard een zeer terecht rode kaart. Niettemin zijn niet alle gele kaarten die hij reeds gekregen heeft even terecht.

Het zit sowieso in zijn speelstijl maar het is tenminste een kuitenbijter, een echte vuile speler zou ik hem niet noemen gezien dat toch ook wat samenhangt met intentie in mijn ogen. Al is het inderdaad regelmatig op het randje.

Ik zou hem voor geen geld van de wereld willen wisselen bij Essevee btw, was al vanaf zijn eerste match in 2e klasse duidelijk over welke klasse hij beschikt. Is vaak 1 van de beste spelers op het veld, zo niet de beste. Die jongen gaat later nog een mooie transfer maken.
Was zo'n beetje wat ik bedoelde. Ik wil niet zeggen dat het een smerige voetballer is, gewoon iemand die echt vaak op het randje zit en er dan ook soms eens over zal gaan. :)

Dat ie ze zelf niet kan binnenstampen ok.

Maar wij spelen al 6-7maand (met hier en daar eens n goede match, enkel europees wel) absoluut schijtvoetbal zonder diepgang of beweging. Normaal is t aan de coach om dan tactisch te veranderen, doch hebben wij precies maar 1 soort spel.. en ook telkens dezelfde 3 wissels in minuut 68-70..

Als tegenstander is t prachtig om tegen ons te spelen, wachten tot we de bal klungelig kwijt geraken en counteren maar omdat we weer te hoog staan opgesteld.

Dusja, t ligt aan de coach grotendeels.

Kunnen we dan nu eindelijk van coach veranderen? Ja, de kern is matig maar komaan zeg :laugh: we zijn dit jaar al veel te vaak door de ondergrens gezakt. Een seizoen in de middenmoot had iedereen mee kunnen leven maar keer op keer inspiratieloos onderuit gaan, dat is toch echt onacceptabel.

Kunnen we dan nu eindelijk van coach veranderen? Ja, de kern is matig maar komaan zeg :laugh: we zijn dit jaar al veel te vaak door de ondergrens gezakt. Een seizoen in de middenmoot had iedereen mee kunnen leven maar keer op keer inspiratieloos onderuit gaan, dat is toch echt onacceptabel.
Geld = op

Maar wij spelen al 6-7maand (met hier en daar eens n goede match, enkel europees wel) absoluut schijtvoetbal zonder diepgang of beweging. Normaal is t aan de coach om dan tactisch te veranderen, doch hebben wij precies maar 1 soort spel.. en ook telkens dezelfde 3 wissels in minuut 68-70..

Als tegenstander is t prachtig om tegen ons te spelen, wachten tot we de bal klungelig kwijt geraken en counteren maar omdat we weer te hoog staan opgesteld.

Klinkt toch een beetje als Club, maar dat wij dan "toevallig" wat meer punten gepakt hebben.

Hasi is ook een ex-speler van bij jullie hè?

Bloed aan de knie van Bertaccini

Boterberg zegt swalbe
DeBilde "mja komt het bloed van het contact of van het schuren over het terrein"

Gilles, die spelen op gras hè nie op beton

Terug
Bovenaan