Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Op Stankovic na toch ook veel slechte transfers gedaan. Quasi alles op de bank is ook een serieuze verzwakking.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OVERVERDIEND!Verdiend? Quoi?![]()

Mathematisch kan het nog!OVERVERDIEND!
Haroun, Haroun, wij worden kampioen!![]()
De laatste keer dat wij op Jan Breydel hebben gewonnen, is toch ook al weer een jaar of vijf geleden. Ik herinner me een goal van Lamkel ZéElke keer dezelfde shit tegen Antwerp. Seizoen na seizoen.

Kzal me maar gedragen voor ik weer infractions naar m'n kop gesmeten krijg. Maar ge moet er trots op zijn, Haroun is het grootste crapuul sinds wasyl dat op onze velden heeft rond gelopen.
Haroun echt een stuk erger hoor. Haroun was het type speler die bewust vuile fouten en schoppen gaf in het geniep. Had er zijn zijn tijdperk vroeger een var geweest had die véél rode kaarten verzameld.Ah ik dacht dat dat Burgess was
Kzal me maar gedragen voor ik weer infractions naar m'n kop gesmeten krijg. Maar ge moet er trots op zijn, Haroun is het grootste crapuul sinds wasyl dat op onze velden heeft rond gelopen.
Idd daar kan en mag er echt geen discussie over zijn
Die zijn ellebogen staan nog altijd in mijn geheugen gegriftIk herinner me Wasyl ook wel niet als groot crapuul (al is het wel lang geleden natuurlijk). Stevige verdediger ja, maar toch niet dat die constant over de schreef ging?

Er is een verschil tussen beenharde verdedigers en beenhouwers. Ik heb de indruk dat dat onderscheid moeilijk is, mogelijk omdat sommige spelers voor niet nader genoemde clubs hebben gespeeld.Was toch een beenhouwer hoor. Maar ik ben misschien te streng voo Wasyl.

Ahja klopt, een elleboog durfde die wel eens uitdelenDie zijn ellebogen staan nog altijd in mijn geheugen gegrift![]()
Maar een van de grootste crapulen van onze competitie is toch wel serieus overdreven.Nee nee. Lelijk spelertje, en zeker een beenhouwer. Maar door zijn beenbreuk een soort heldenstatus bereikt.Was toch een beenhouwer hoor. Maar ik ben misschien te streng voo Wasyl.