Jupiler Pro League 2025-2026

Als je thuis tegen de derdelaatste gewoon verliest, dan zijn er geen excuses natuurlijk.
We waren wel zeker de betere ploeg, maar doen eigenlijk amper iets dat voor gevaar zorgt. En toch zag ik veel goeie wil, maar het lukt gewoon niet. Aan wat ligt dat? Vermoeidheid, weinig rotatie mogelijkheden, te weinig kwaliteit (op de bank) ... een combo van dat alles waarschijnlijk en dat weet je gewoon dat het ooit stop die zoutloze overwinningen.
Tegen Anderlecht was het eigenlijk nog een pak slechter, vandaag waren we op zicht wel "dominant".

Ik zou echt eens wat zwaar roteren gewoon, iedereen lijkt stikkapot te zitten naar mijn gevoel.

Als je thuis tegen de derdelaatste gewoon verliest, dan zijn er geen excuses natuurlijk.
We waren wel zeker de betere ploeg, maar doen eigenlijk amper iets dat voor gevaar zorgt. En toch zag ik veel goeie wil, maar het lukt gewoon niet. Aan wat ligt dat? Vermoeidheid, weinig rotatie mogelijkheden, te weinig kwaliteit (op de bank) ... een combo van dat alles waarschijnlijk en dat weet je gewoon dat het ooit stop die zoutloze overwinningen.
Tegen Anderlecht was het eigenlijk nog een pak slechter, vandaag waren we op zicht wel "dominant".

Ik zou echt eens wat zwaar roteren gewoon, iedereen lijkt stikkapot te zitten naar mijn gevoel.
Te weinig kwaliteit en niet kunnen roteren snap ik eerlijk gezegd niet voor een ploeg dat elke transferperiode meer dan 50 miljoen kan uitgeven. Iets klopt er dan niet hè

Te weinig kwaliteit en niet kunnen roteren snap ik eerlijk gezegd niet voor een ploeg dat elke transferperiode meer dan 50 miljoen kan uitgeven. Iets klopt er dan niet hè
Inderdaad, als club met veruit het grootste budget van de competitie heb je in de bestuurskamer gewoon gefaald als dat de redenen zijn.

Dat is al lang duidelijk, en de consensus onder veel supporters.
Gegokt en verloren, zoiets? Je gaat niet elk jaar 2-3 spelers uit de jeugd halen genre Seys, Sabbe, (met vertraging) De Cuyper, Talbi, ...
Zo'n Diakhon die veel kostte en je volgens mij gewoon nog tijd moet geven (maar 20 jaar tenslotte), Stankovic, die eigenlijk vervanger is/was voor Onyedika, maar dan eigenlijk de vervanger van Jashari wordt etc

In een soort spaarmodus gegaan, en dat bekoop je nu dubbel en dik.
Gewoon al een echte "top" spits zou heel veel kunnen helpen lijkt me, is echt een drama daar vooraan.

Ik denk dat veel mensen onderschatten hoeveel geld Club wel niet aan het op potten is voor het stadion.
Ja dat kan zeker zo zijn, maar dan nog wordt er toch genoeg geld gestoken in de transferperiode. Wat zij op 2 laatste seizoenen hebben uitgegeven, daar doet een ander team in België meer dan 5 jaar over

Ja, serieus. Vergeef het me dat ik niet meega in hyperbolen als "grootste crapuul" en "een van de vuilste spelers ooit".
"Niet constant over de schreef" is natuurlijk het andere uiterste. Wanneer iemand bewust meerdere keren een elleboog plant in iemand zijn gezicht, gaat ge wel degelijk regelmatig over de schreef.

Ik denk dat veel mensen onderschatten hoeveel geld Club wel niet aan het op potten is voor het stadion.
Het bedrag dat ze hebben uitgegeven is wel nog steeds dat bedrag natuurlijk.

Al mag me gerust ook de uitgaven bij de andere topploegen daar naast leggen. Khalaili was ook een 6 miljoen, een Bertacinni 5 en Camara 4,5?

Het bedrag dat ze hebben uitgegeven is wel nog steeds dat bedrag natuurlijk.

Al mag me gerust ook de uitgaven bij de andere topploegen daar naast leggen. Khalaili was ook een 6 miljoen, een Bertacinni 5 en Camara 4,5?
Club gaf dit seizoen 38m uit gevolgd door Genk, Union en Anderlecht die elks zo'n 17m uitgaven.

Ligt wel in lijn met de afgelopen vijf jaar waar Club gemiddeld zo'n 2-3x meer uitgeeft dan de concurrentie.

Geld opzij voor het stadion of niet, Club heeft ondertussen toch wel een bepaalde status opgebouwd waarbij 4 verliespartijen halverwege de competitie gewoon niet kan.

Dat niet elke transfer een topper is of er meteen staat, dat kan best, maar met het materiaal dat nu beschikbaar is mag er absoluut meer verwacht worden.

Club gaf dit seizoen 38m uit gevolgd door Genk, Union en Anderlecht die elks zo'n 17m uitgaven.

Ligt wel in lijn met de afgelopen vijf jaar waar Club gemiddeld zo'n 2-3x meer uitgeeft dan de concurrentie.
Inderdaad en dat vertaalt zich niet in de huidige prestaties. Al mikken ze met hun beleid ook iets meer op de investering, zoals met een Tresoldi en een Diakhon. Van een Stankovic & Forbes (wel al mooie dingen van gezien maar niet constant) en een Reis (niet fit) hadden ze meer verwacht in deze fase vermoed ik.

De hogere inkomende transfers renderen bij die andere ploegen toch al iets meer, de meeste toch.

Probleem is toch vooral Diakhon en Forbes (in de Belgische competitie) die totaal niet brengen wat ervan verwacht wordt. Club heeft totaal geen marge op de flanken buiten Tzolis, en die is nu ook uit vorm.

In de spits vind ik het eigenlijk nog meevallen, alleen zou Hayen toch beter duidelijk voor een spits kiezen en die het vertrouwen geven ipv continu te roteren. Tresoldi is intrinsiek gewoon een hele goeie wat mij betreft, weinig zwakke punten.

Dat is toch gewoon penalty? Gaat makkelijk neer maar Niang hangt er toch aan

En dan die tackle van Sykes. Degoutant, gewoon vol voor de man gaan

Union kan toch echt niet klagen met de ref, hadden gerust al een paar kaarten extra kunnen hebben.

Dat zetje van Angulo ook wel vuil en nergens voor nodig.

Dat is toch gewoon penalty? Gaat makkelijk neer maar Niang hangt er toch aan

En dan die tackle van Sykes. Degoutant, gewoon vol voor de man gaan
Union heeft al veel fouten gemaakt die onbestraft blijven. Van de perre heeft geel en mag daarna nog de ene na de andere kleine fout maken. Niang is al paar keer niet bestraft. Classic Union dat steeds veel mag en met veel weg kwam. Ik vond het wel geen penalty. Te weinig

Kzal me maar gedragen voor ik weer infractions naar m'n kop gesmeten krijg. Maar ge moet er trots op zijn, Haroun is het grootste crapuul sinds wasyl dat op onze velden heeft rond gelopen.
Sorry Solleke. Het was zeker niet mijn bedoeling om uit te dagen. Gewoon een onnozele post omdat we als Antwerp supporter uiteraard weten hoe slecht het allemaal loopt. Dan is deze overwinning, verdiend of niet, even een lichtpuntje.

Terug
Bovenaan