Jupiler Pro League 2025-2026

Het is vooral schrijnend dat we de schuld gaan leggen bij diegenen die dit soort maatregelen nemen en niet bij de mensen waardoor dit soort maatregelen nodig zijn. Hallucinant eigenlijk.
Dus wij moeten boeten voor de kleine minderheid. Ik zeg niet dat er mensen moeten worden aangepakt, maar het zijn altijd weer collectieve straffen. Fucking staantafels wegpakken. Wat een belachelijke zever. Maar goed, ik weet ook dat er hier weer wat lui zitten die willen deugen.

Dus wij moeten boeten voor de kleine minderheid. Ik zeg niet dat er mensen moeten worden aangepakt, maar het zijn altijd weer collectieve straffen. Fucking staantafels wegpakken. Wat een belachelijke zever. Maar goed, ik weet ook dat er hier weer wat lui zitten die willen deugen.
Uw bewering over die abonnementen is al weerlegd, dus nu hebben we het over staantafels begot. Misschien zou het helpen als clubs eens wat actie ondernemen ipv te dansen naar de pijpen van die minderheid?

Ge moet ook niet altijd zo gevoelig reageren als het over voetbal gaat. Dat ge het niet eens zijt, prima, maar schiet dan op de juiste mensen.

Uw bewering over die abonnementen is al weerlegd, dus nu hebben we het over staantafels begot. Misschien zou het helpen als clubs eens wat actie ondernemen ipv te dansen naar de pijpen van die minderheid?

Ge moet ook niet altijd zo gevoelig reageren als het over voetbal gaat. Dat ge het niet eens zijt, prima, maar schiet dan op de juiste mensen.
Ik heb alleszins geen staantafel nodig als ik naar de voetbal ga. Ik drink een pint voor de match in de cafés rondom, waar tijdens de voetbal nooit tafels of stoelen staan en daarna zit ge toch op uw stoel in de tribune.

Hoe moet ge precies boeten? Uw abo kunt ge zoals gezegd nog perfect doorgeven. Is heel uw rant echt omdat er een paar staantafels verdwenen zijn? 🙃

Bij AA Gent is het systeem in elk geval nog niet ingeburgerd, nog geen identiteitscontrole gezien en abo's worden gewoon nog via Whatsapp uitgewisseld.

Ik heb zelf geen abo (als Club supporter krijg ik dat toch echt niet over mijn hart :tongue: ), krijg vaak heel lastminute pas de vraag om mee te gaan omdat iemand uit de groep niet kan, hopelijk kan je het via die app dan toch ook nog snel regelen.

En, staantafels begot, wie heeft die nodig om naar de voetbal te gaan...?

Die mongolen met hun bivakmuts zijn trouwens ook weer fijn bezig om de voetbalbeleving naar de kloten te halen. Zo waren er zondag tijdens Genk-OHL verplichte identiteitscontroles. Ge kunt dus niet zomaar uw abonnement aan een vriend of familielid geven.

Het dieptepunt was dat de staantafels in de catacomben weggehaald waren op aanvraag van Binnenlandse zaken, want dat kan als wapen gebruikt worden. Diep en diep triest hoe ze tegenwoordig voetbalsupporters pesten.
Voor de zoveelste maal: FTFY

Ik denk dat ik een pàk meer sympathie heb voor pyros en de ultra beweging in het algemeen dan veel forumleden hier en toch geef ik Binnenlandse zaken hier 100% gelijk. Er zijn namelijk 2 oplossingen voor zulk kutvolk uit u stadion te weren: deftige identiteitscontrole of gewoon een sniper op u dak zetten en met scherp schieten op alles wat zo'n muts draagt. Persoonlijk ook wel fan van het 2e maar ik vrees dat de internationale rechten van de mens daar minder mee kunnen lachen dan uwe pas te laten zien aan de inkom. Aangezien elke club een platform heeft waarbij je op 10 seconden u kaart kunt doorgeven aan iemand anders lijkt het me nu ook niet zo'n reden tot klagen.

Die ook wel overbetaald contract gegeven. Leek op papier wel een goeie zet op die moment. Hopelijk hebben ze er uitgeleerd.
Neen dat was echt op geen enkele manier een goede transfer. Vanaf de geruchten had ik toen al gezegd dat het een slechte keuze was. Hij was al op retour, was nooit top en was keer op keer dé zwakste schakel bij de Rode Duivels. En bovendien durfde die nog een belachelijk loon vragen ook.

Zelfs al was die ooit van het niveau van Vertonghen/Vermaelen/Kompany/Alderweireld was het nog volstrekt debiel om die 3M/jaar te geven. Voor mij was dat een reden voor ontslag voor wie daar zijn fiat voor heeft gegeven binnen de club.

Was nrt niet de man die zich altijd lam zoop op de voetbal? (of beeld ik me dat in?)
Mss heeft hij een staantafel nodig om tegen te hangen?🫣
Ja, die tijd is al lang voorbij. Gewoon op het gemak een pintje dat wel. Het gaat mij meer om het principe dat ze van die belachelijke maatregelen nemen.

Maar trek het maar in het belachelijke. We gaan naar Engelse toestanden waar de sfeer volledig weg gaat zijn.

Ja, die tijd is al lang voorbij. Gewoon op het gemak een pintje dat wel. Het gaat mij meer om het principe dat ze van die belachelijke maatregelen nemen.

Maar trek het maar in het belachelijke. We gaan naar Engelse toestanden waar de sfeer volledig weg gaat zijn.
Dus geen staantafels is geen sfeer meer? Of vreest ge een hellend vlak dat na de staantafels ook de toog en de bijhorende pintjes gaan verdwijnen?

Dus geen staantafels is geen sfeer meer? Of vreest ge een hellend vlak dat na de staantafels ook de toog en de bijhorende pintjes gaan verdwijnen?
Jullie snappen het niet. Ik ga niet vallen over staantafels, maar dat is gewoon een pestmaatregel. En zo gaan er steeds meer dingen komen die ze gaan verbieden. Maar goed, het laatste wat ik er van gezegd heb.

Jullie snappen het niet. Ik ga niet vallen over staantafels, maar dat is gewoon een pestmaatregel. En zo gaan er steeds meer dingen komen die ze gaan verbieden. Maar goed, het laatste wat ik er van gezegd heb.
Leg het dan toch gewoon uit als we het niet snappen. Wat is trouwens een pestmaatregel aan staantafels wegnemen?

Dé topschutter in u rangen hebben is niet nodig, maar wel iemand die meedraait in de stand, en die hebben we wel degelijk gehad met Thiago.
O wat mis ik die bij Club...
Is trouwens netjes vice topschutter in de PL net onder Haaland...

Als niemand het snapt, dan zal het ook wel meevallen als pestmaatregel. We zijn hier allemaal voetbalfanaten die met regelmaat een match gaan kijken en werkelijk niemand die hier valt over het wegnemen van staantafels. Veel fans zijn het vooral beu dat dat tuig alles verpest voor de gewone fan.

Bij AA Gent is het systeem in elk geval nog niet ingeburgerd, nog geen identiteitscontrole gezien en abo's worden gewoon nog via Whatsapp uitgewisseld.

Ik heb zelf geen abo (als Club supporter krijg ik dat toch echt niet over mijn hart :tongue: ), krijg vaak heel lastminute pas de vraag om mee te gaan omdat iemand uit de groep niet kan, hopelijk kan je het via die app dan toch ook nog snel regelen.

En, staantafels begot, wie heeft die nodig om naar de voetbal te gaan...?
Ik ging het juist zeggen.
Wij geven wekelijks qr codes van de abo's door aan verschillende vrienden.
Maar geen communicatie over hoe je het wel op een "legale" manier kan doen.

Identiteitscontroles wel al aan de gang (je wordt lukraak uitgekozen) en er werden al stadionverboden uitgedeeld.
Bron: andere supporters en kennisen.

Dé topschutter in u rangen hebben is niet nodig, maar wel iemand die meedraait in de stand, en die hebben we wel degelijk gehad met Thiago.
O wat mis ik die bij Club...
Is trouwens netjes vice topschutter in de PL net onder Haaland...
Iemand die meedraait is nooit het probleem geweest he. Dé topschutter is inderdaad een moeilijk gegeven. Ik vermoed dat het moeilijk is omdat onze topschutters gewoon snel verdwijnen voor een topper genre Club/Anderlecht/Genk ze kunnen kopen. Terwijl vroeger een topschutter bij Mechelen etc snel verdween naar de topploegen. Komt daar nog eens bij dat het vaak eendagsvliegen zijn.

Je zou al een Lukaku moeten opleiden en er in slagen om die langer te houden zoals Anderlecht toen kon of hopen dat je een witte raaf hebt gevonden. En als je dat ziet is het vaak ook gewoon verstandig om je topschutter te verkopen, want dat scorend vermogen repliceren het jaar nadoen is ook een moeilijk gegeven.

Terug
Bovenaan