Ik was zondag nog aan het denken dat we de grote blessurelast precies door waren...Angulo een breuk in zijn hand. De miserie is weer begonnen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was zondag nog aan het denken dat we de grote blessurelast precies door waren...Angulo een breuk in zijn hand. De miserie is weer begonnen![]()
Het klassieke, “we mogen ook niets meer eh meneer” riedeltje mss?Leg het dan toch gewoon uit als we het niet snappen. Wat is trouwens een pestmaatregel aan staantafels wegnemen?

Ik ben ermee akkoord dat die staantafels een symbolische prutsmaatregel zijn, maar het gaat (misschien) wel een invloed hebben op hoe de "gewone" supporter de harde kern ziet.We moeten die discussie nu ook niet teveel op de flessen trekken. Staantafels zijn dingen die het comfort verhogen en bieden voor een hoop mensen een meerwaarde.
Ik ga er mee akkoord dat dit geen pestmaatregel is, en dat de gewone voetbalsupporter niet gezocht wordt door de clubs/voetbalcel/BiZa/etc.
Ik ga er ook mee akkoord dat dit overdreven is en het equivalent van met een bazooka op een mug schieten, of een pleistertje op een open wonde te kleven. Dit gaat nu eens 0% effect hebben op het stijgende hooliganisme en verloedering van de algemene waarden.
Dit is enerzijds eens te meer een voorbeeld van de overbepampering van de bevolking, iets waar niemand om gevraagd heeft maar omdat er 0.0001% kans op het risico dat "er moest eens iemand mee gooien he, amai, dat zou nog al eens pijn kunnen doen!" bestaat, is doorgevoerd, en anderzijds is dit ook weer een voorbeeld van hoe men niet weet hoe of niet durft om te gaan met dat stijgende hooliganisme en verloedering van de algemene waarden. Men voert maar iets door dat ze kunnen verkopen alszijnde in het algemene belang, maar waarmee uiteindelijk niks verwezenlijkt wordt om het bijwonen van de voetbal effectief veiliger te maken.
Hiermee wordt de macht van de bivakmutsen niet ingeperkt, noch ondervinden die daar enige hinder van. Ik herinner me nog heel goed paar jaar terug dat er een delegatie Beerschotsupporters met het bestuur ging praten over de slechte gang van zaken, en één van dat groepje kwam daar in het gesprek met de CEO trots voor uit dat hij "voor Beerschot" in de gevangenis had gezeten en dat hij dat weer zou doen indien nodig. En daar is weinig tot geen reactie opgekomen. Dan weet je het wel. Dat soort mensen dénken dat zij de club en de fans representeren, en dat het doel de middelen heiligt, en niemand heeft er de ballen voor om er iets aan te doen.
En dan verdwijnen de staantafels. Voor de veiligheid. En dan zijn we goed bezig hé![]()
Ik denk dat er sowieso al bitter weinig sympathie is bij de gewone supporter voor die gasten hoor. Zij zelf denken natuurlijk dat ze dé supporters zijn en dat alles ondergeschikt is aan hen maar ik denk niet dat je een staantafel moet gaan weghalen om ervoor te zorgen dat een gewone supporter die gasten kotsbeu is.Ik ben ermee akkoord dat die staantafels een symbolische prutsmaatregel zijn, maar het gaat (misschien) wel een invloed hebben op hoe de "gewone" supporter de harde kern ziet.
Als ze alles kwijtraken omdat er bende debielen met dingen wil gaan gooien, vuurwerk afsteken, etc etc worden ze minder als sfeermakers en meer als sfeerverziekers gezien, wat dan ook wel zijn weerslag zal hebben op het aanzien (lol) dat ze hebben als lid van de ultra's.
Afin, ik kan het maar hopen in elk geval.
Zitten die atletiekcoaches nog in jullie staf?Angulo een breuk in zijn hand. De miserie is weer begonnen![]()
Die zijn al lang weg.Zitten die atletiekcoaches nog in jullie staf?
Nu ni voor't een of 't ander maar ik heb nog trauma's van als klein manneke op de Bosuil volwassen mannen met staantafels naar elkaar te zien smijten na een zoveelste verloren match in 2de klasse.We moeten die discussie nu ook niet teveel op de flessen trekken. Staantafels zijn dingen die het comfort verhogen en bieden voor een hoop mensen een meerwaarde.
Ik ga er mee akkoord dat dit geen pestmaatregel is, en dat de gewone voetbalsupporter niet gezocht wordt door de clubs/voetbalcel/BiZa/etc.
Ik ga er ook mee akkoord dat dit overdreven is en het equivalent van met een bazooka op een mug schieten, of een pleistertje op een open wonde te kleven. Dit gaat nu eens 0% effect hebben op het stijgende hooliganisme en verloedering van de algemene waarden.
Dit is enerzijds eens te meer een voorbeeld van de overbepampering van de bevolking, iets waar niemand om gevraagd heeft maar omdat er 0.0001% kans op het risico dat "er moest eens iemand mee gooien he, amai, dat zou nog al eens pijn kunnen doen!" bestaat, is doorgevoerd, en anderzijds is dit ook weer een voorbeeld van hoe men niet weet hoe of niet durft om te gaan met dat stijgende hooliganisme en verloedering van de algemene waarden. Men voert maar iets door dat ze kunnen verkopen alszijnde in het algemene belang, maar waarmee uiteindelijk niks verwezenlijkt wordt om het bijwonen van de voetbal effectief veiliger te maken.
Hiermee wordt de macht van de bivakmutsen niet ingeperkt, noch ondervinden die daar enige hinder van. Ik herinner me nog heel goed paar jaar terug dat er een delegatie Beerschotsupporters met het bestuur ging praten over de slechte gang van zaken, en één van dat groepje kwam daar in het gesprek met de CEO trots voor uit dat hij "voor Beerschot" in de gevangenis had gezeten en dat hij dat weer zou doen indien nodig. En daar is weinig tot geen reactie opgekomen. Dan weet je het wel. Dat soort mensen dénken dat zij de club en de fans representeren, en dat het doel de middelen heiligt, en niemand heeft er de ballen voor om er iets aan te doen.
En dan verdwijnen de staantafels. Voor de veiligheid. En dan zijn we goed bezig hé![]()
Wat is een staantafel![]()
Toch even meegeven dat dat, als uw kameraad ook zijn fanaccount gemaakt heeft, letterlijk drie clicks vergt. Hoop en al een minuutje werk.Als jij dus met u kameraad 1 abbo deelt omdat je in verschillende shiften werkt ga je dus elke week via de website/app u abbo moeten overzetten en in het stadion ga je blijkbaar u pint moeten vasthouden ipv ze op een staantafeltje te zetten.

Ah, en dat staat in de tribunes of wat? Ik veronderstel bij staantribunes?
Nee die staan bij Genk achter de tribunes , aan de cafés waar je iets kan drinken. Maar dat zijn maar een paar tafels. Als je vroeg bent, heb je geluk anders is er ook geen plaats aan. Als ze er morgen nog staan, zal ik ze toch maar snel nog gebruiken dan voor ze weg zijnAh, en dat staat in de tribunes of wat? Ik veronderstel bij staantribunes?
Nooit gezien in Jan Breydel.

In de Extra Time staat dat ook gewoon hoor.Ah, en dat staat in de tribunes of wat? Ik veronderstel bij staantribunes?
Nooit gezien in Jan Breydel.
In de Extra Time staat dat ook gewoon hoor.
Ah van Dusenne bedoel je? Mocht er al af gelegen hebben eigenlijk met 2 keer geel.Vergoote precies weer een schoon envelopke gehad, amai![]()
Ik was een beetje aan het hopen dat hij ze in de laatste minuten nog zou pakken, graag met een schorsing van een paar maanden. Op zijn eerste matchen na altijd de zwakke schakel, hallucinant slechte transfer (op aandringen van Hubert, bedankt daarvoor).Ah van Dusenne bedoel je? Mocht er al af gelegen hebben eigenlijk met 2 keer geel.