Jupiler Pro League 2025-2026

Vanaf nu moeten we zeggen “Ze waanden zich al kampioen!”, zo werkte het toch voor de Bayern uitspraak
Ik heb me nooit kampioen gewaand. In tegendeel. Zo zwak blijven spelen en winnen, dat ging nooit blijven duren. Ik had wel verwacht dat ze vandaag gingen verliezen. De manier waarop natuurlijk niet. Maar een verrassing vond ik het vandaag niet. We hebben tot nog toe 3 uitmatchen gewonnen dit jaar , Europese voorrondes meegenomen. Op dender, 92 ste minuut la louviere en na verlengingen in Genk. Als je het op 90 minuten houdt , hebben we 1 keer gewonnen op verplaatsing. Dat zal toch al heel veel zeggen

Ik heb me nooit kampioen gewaand. In tegendeel. Zo zwak blijven spelen en winnen, dat ging nooit blijven duren. Ik had wel verwacht dat ze vandaag gingen verliezen. De manier waarop natuurlijk niet. Maar een verrassing vond ik het vandaag niet. We hebben tot nog toe 3 uitmatchen gewonnen dit jaar , Europese voorrondes meegenomen. Op dender, 92 ste minuut la louviere en na verlengingen in Genk. Als je het op 90 minuten houdt , hebben we 1 keer gewonnen op verplaatsing. Dat zal toch al heel veel zeggen
Je vergeet de zege tegen Cercle wel.

Geen kans weggegeven maar een keer geen druk op de bal en tis prijs 🙃 bal had ook op de stip gekund met die duwfout op Maertens maar ik denk niet dat wij dit seizoen een strafschop gaan krijgen.

Genk moet nu toch echt afscheid nemen van Fink. Imo hebben ze een kans gemist om Clement terug te halen.
Denk niet dat Clement nog interesse heeft in de Belgische competitie maarja daar gaat het niet om. Fink weet het al van met de play offs niet meer heb ik de indruk en een heel deel spelers horen niet thuis bij Genk. Zeer zwak aangekocht onder de zomer en blijkbaar heeft DDC al laten horen dat er geen andere spelers zouden bijkomen dus het zal een gans seizoen zo blijven. Als ze PO1 halen zou al een wonder wezen.

Antwerp had de betere kansen, mist een penalty en kopt op de kruising. Nee dat was geen hold up. Brugge had 10 schoten vanuit de tweede lijn met 15 man in de baan van de bal. Ik zeg ook niet dat het oververdiend was maar je kan nu toch niet zeggen dat Brugge daar kans na kans heeft gemist? Buiten die kopbal van Vanaken en rebound van Mechelen geen enkele grote kans.

Straks belangrijke dag op de bosuil, voor het eerst in men 25jaar dat ik naar de bosuil afzak meer als 20.000 supporters op de tribunes. Mooi dat het net na 2 winstmatchen valt en toch een topper is tegen Genk. Ik hoop echt dat we een resultaat halen voor de goede moed van de laatste week erin te houden, anders blijft het wat bang afwachten aangezien het dan weer naar boven en onder kijken zal zijn.
COYR
Wat een mooie avond en wat een zwakke ploeg is Genk geworden? Met zo een kern zo een wanvertoning?

Gaan we echt winnaar van het weekend worden met een gelijkspel thuis tegen Gent 😅
Sint Truiden lijkt me wel degelijk de winnaar van het weekend te zijn.
(En als je bedoelt "enkel van de ploegen die kans maken om kampioen te worden": Ik zou begot niet meer weten waarom STVV geen kans maakt op de titel met al die falende "top"ploegen momenteel)

EDIT: Ok, ik lees nu pas je laatste post :biglaugh:

Als het verdict effectief is "geen hands", dan snap ik het toch ook niet meer hoor.
Dat je zegt dat dit niet meer "relevant" is wegens 'nieuwe fase', dat kan ik dan misschien wel weer ergens begrijpen, maar dat is het dan duidelijk niet?

Nieuwe fase is dit toch ook niet want er is geen enkele speler van de tegenpartij die de bal onder controle heeft of kan wegspelen. Tenzij ze die redding van de keeper erbij rekenen, maar dan is het helemaal belachelijk

Dit is gewoon één en dezelfde aanvalsfase van Union

Mja ipv verliezer van het weekend lopen die gewoon een punt uit.
Blij dat ik de match van rsca nie gezien heb, half februari zullen we pas kunnen zien waar we staan. Voorlopig kon Hasi rekenen op een geluks konijnenpoot

Voormalig Rode Duivel Glen De Boeck is in de nacht van zondag op maandag op 54-jarige leeftijd overleden. Vrijdag had hij thuis een zware hersenbloeding gekregen, waarna hij in een diepe coma lag, bevestigt zijn familie.

De Boeck beleefde dit jaar een moeilijke periode toen hij binnen korte tijd beide ouders verloor. Op de begrafenis van vader Louis (80), die al een hele tijd sukkelde, zakte moeder Louisette in elkaar met ook al een hersenbloeding.

Wtf man.

RIP.

Terug
Bovenaan