Jupiler Pro League 2025-2026

Fucking bullshit dit. Ik ben gedegouteerd quoi.

Voor Hayen was Leko de laatste trainer waaronder wij echt dominant attractief voetbal speeldenz dus an sich kan ik met Leko wel leven.

MAAR dat ze Hayen zomaar bij het huisvuil zetten kan er bij mij niet in. De ploeg zit in een dipje maar Hayen heeft zich tactisch al genoeg bewezen imho. Ik zag het echt goedkomen mits gerichte transfers. Dit is BS.

Ps. Volgens mij is er in Gent niemand die rouwig is op het feit dat Leko naar Club gaat...

Pakt dan tenminste Vrancken?
nee, dat nu ook weer niet, maar is er geen buitenlandse trainer die zich duidelijk boven de groep kan zetten waar die snotneuzen wat respect voor hebben?

Waarom is Leko alweer vertrokken indertijd? was dat dat zwart geld ? of ook slechte prestaties?

nee, dat nu ook weer niet, maar is er geen buitenlandse trainer die zich duidelijk boven de groep kan zetten waar die snotneuzen wat respect voor hebben?

Waarom is Leko alweer vertrokken indertijd? was dat dat zwart geld ? of ook slechte prestaties?
Idd de Veljkovic historie met die bizarre transfer die er toen gekomen zijn bij Club

Een trainer in vol seizoen weg plukken bij een concurrent... Proper
Toch geen concurrent. Leko toch ook echt wel een jobhopper natuurlijk.

3/12 in de matchkes die maar voor 1.5 punt meetellen, nog altijd kans maken in CL en rustig verder aan't bekeren. Er moet echt iets anders spelen. Persoonlijke clash ofzo.

EDIT: zo n move kunt ge nog van Standard verwachten, maar toch niet bij Brugge. Toch wel vree benieuwd naar die uitleg van de Director of Football, aka den Devy

Laatst bewerkt:
Wtf zeg, totaal niet zien aankomen dit. Heel bizar, kan toch echt niet louter met de resultaten te maken hebben? Ok, het was al een paar weken minder maar toch.

Amai, ik dacht deze ochtend nog een post te plaatsen over het slechte transferbeleid van Club, maar heb het gelaten wegens het overlijden van GdB. En dan nu dit.

Dit is allesbehalve de volledige fout van Hayen. Uiteraard, hij is niet 100%, dat is niemand. Hij heeft fouten gemaakt, klopt. Maar de grootste fouten werden bij het bestuur en/of TD gemaakt. Gewoon enorm teleurstellende transfers. Je geeft 35 miljoen euro uit en er is er geen ene bij met een echte, directe meerwaarde.

Slechte transfers, trainer te vroeg de laan uitsturen, en vervangen met Leko godbetert. 3 blunders op 6 maanden tijd. Clubs zouden wat meer mogen focussen op de prestatie van hun TD ipv de trainer altijd met alle zonden van de wereld te overladen.

Bah, veel supporters zullen dit niet pikken hoor, ik denk dat quasi niemand Hayen buiten wou, ik ook niet alvast (Niet dat we veel kunnen doen uiteraard).

Werd transfergewijs totaal niet geholpen door het bestuur die hem dan maar buiten wipt :laugh:
Dus hand in eigen boezem? Neen, voor de gemakkelijke oplossing kiezen, heel triest dit.

Madou was al geen vrienden aan het maken met de supporters, dit zal er zeker niet op beteren.

Concurrent? Wij? 10 jaar geleden mss.
Hier kan je niet rouwig om zijn, schitterend nieuws!
4de trainer sinds van Hein weg is, absoluut fantastisch!
bij andere clubs kunnen ze alleen maar dromen van die stabiliteit of zo.

en wie gaat hem komen vervangen? ik heb het u al eens gevraagd, maar ge hebt er toen ook niet op geantwoord.

Terug
Bovenaan