Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou heel wat verklaren in ieder geval!straks gaan ze in Brugge nog zeggen dat ze Hayen hebben buitengesmeten zodat ze Leko konden wegkapen, om het Baro betaald te zetten dat hij één van de 4 voorzitters was die terug playoffs wilt.
Heeft hij een punt? Hayen is al meer dan 10 jaar coach. Club natuurlijk by far de grootste, en kan zeker een springplank zijn voor zijn carriere, maar vind het toch ook weinig van respect (en zelfinzicht) getuigen.Uiteraard wordt net dat stukje er ook weer uitgepakt als titel van het artikel, maar goed. Bart heeft daar ook zeker wel een punt, maar dat hoef je op zo'n moment natuurlijk niet te benadrukken in een toespraak.
Maar goed we weten allemaal dat Bart niet bepaald bekend staat om zijn politiek correcte uitspraken.
Ik zie die Brugge topic niet , maar daar zal waarschijnlijk een rede achter zitte ?Had het ook al in het Club Brugge topic gezet.
Censuur!Ik zie die Brugge topic niet , maar daar zal waarschijnlijk een rede achter zitte ?
Natuurlijk heeft hij een punt, anders had hij bv. nooit op de lijst van Celtic gestaan. Hopelijk voor hem volgen er nog dergelijke opportuniteiten nu.Heeft hij een punt? Hayen is al meer dan 10 jaar coach. Club natuurlijk by far de grootste, en kan zeker een springplank zijn voor zijn carriere, maar vind het toch ook weinig van respect (en zelfinzicht) getuigen.

Natuurlijk heeft hij een punt, anders had hij bv. nooit op de lijst van Celtic gestaan. Hopelijk voor hem volgen er nog dergelijke opportuniteiten nu.
Maar zoals ik al zei: dat is niet iets wat je hoeft te benadrukken in een toespraak, zeker niet vlak nadat hij ontslagen is. Getuigt inderdaad toch van weinig respect en fatsoen ten opzichte van de mens Nicky.
Is inderdaad even debiel, en gaat volgens mij ook niet gebeuren. Het argument van drie zakkers vind ik ook bij de haren getrokken, een competitie met achttien en drie potentiële zakkers (twee rechtstreeks, een barrage) of zelfs drie rechtstreekse dalers zou net een goeie zaak zijn omdat het een degradatie minder rampzalig maakt. De kans om terug te promoveren wordt namelijk gewoon groter.Allez nu willen ze bij Anderlecht dat we plots de regels gaan aanpassen in 1B zodat er mogelijks maar 1 ploeg kan promoveren. De regels in 1A mogen op dat vlak wel blijven bestaan omdat ploegen zich financieel hebben aangepast aan die 1 ene daler, maar dat er ook ploegen in 1B zitten die rekening hebben gehouden met de nieuwe regels is blijkbaar niet belangrijk![]()
Staan natuurlijk wel zaken in dat artikel waar Bornauw een punt heeft hè.Allez nu willen ze bij Anderlecht dat we plots de regels gaan aanpassen in 1B zodat er mogelijks maar 1 ploeg kan promoveren. De regels in 1A mogen op dat vlak wel blijven bestaan omdat ploegen zich financieel hebben aangepast aan die 1 ene daler, maar dat er ook ploegen in 1B zitten die rekening hebben gehouden met de nieuwe regels is blijkbaar niet belangrijk![]()
over die andere zaken laat ik me ook niet uit. Dat is zijn recht om zaken te willen aanpassen, net zoals Baro daarover mag praten met wie hij wil. Maar als vorig jaar de regels aanpassen niet kon tijdens het lopende seizoen waarom dan plots nu wel? Zo’n onzin hoor je toch veel minder in andere landenStaan natuurlijk wel zaken in dat artikel waar Bornauw een punt heeft hè.
De situatie is veranderd met dat tv contract. En een competitie zonder playoffs gaat bij onderhandelingen voor een nieuw contract minder opbrengen. En ze competitie met 18 ploegen is gewoon niet goed voor de waarde van de competitie, of je nu voor of tegen de playoffs bent.
Wel niet akkoord dat je dat nog dit seizoen kan terugdraaien, maar volgend seizoen zou dat toch moeten overwogen worden imo. Terug naar 16, en playoffs met 4 lijkt mij nog altijd de meest waardevolle format.
Wat is het argument precies dat 18 ploegen niet goed is voor de waarde van de competitie? Los van het feit dat we ook wel eens mogen afstappen van de 'meer geld = beter' discusssie.Staan natuurlijk wel zaken in dat artikel waar Bornauw een punt heeft hè.
De situatie is veranderd met dat tv contract. En een competitie zonder playoffs gaat bij onderhandelingen voor een nieuw contract minder opbrengen. En ze competitie met 18 ploegen is gewoon niet goed voor de waarde van de competitie, of je nu voor of tegen de playoffs bent.
Wel niet akkoord dat je dat nog dit seizoen kan terugdraaien, maar volgend seizoen zou dat toch moeten overwogen worden imo. Terug naar 16, en playoffs met 4 lijkt mij nog altijd de meest waardevolle format.
Puur emotioneel volg ik je wel, maar de "meer geld = beter" is wel gewoon realisme dat spreekt (beter is mss het verkeerde woord wel).Wat is het argument precies dat 18 ploegen niet goed is voor de waarde van de competitie? Los van het feit dat we ook wel eens mogen afstappen van de 'meer geld = beter' discusssie.
Idem met playoffs trouwens, wat is de meerwaarde precies? Meer topwedstrijden, ja, maar aan de andere kant devalueert dat het niveau en de waarde van de topwedstrijden in de reguliere competitie.
Meer geld is niet per se beter nee als je het niet goed gebruikt. Maar kan jij mij dan eens uitleggen waarom minder geld beter zou zijn?Wat is het argument precies dat 18 ploegen niet goed is voor de waarde van de competitie? Los van het feit dat we ook wel eens mogen afstappen van de 'meer geld = beter' discusssie.
Idem met playoffs trouwens, wat is de meerwaarde precies? Meer topwedstrijden, ja, maar aan de andere kant devalueert dat het niveau en de waarde van de topwedstrijden in de reguliere competitie.
ik snap niet dat die andere topclubs Club Brugge niet tegemoet zijn gekomen met die afschaffing vd halvering vd punten. Club is niet tegen playoffs hé, wel tegen de halvering en tegen de 40 matchen, maar competitie met 16 en playoffs was wel ok zonder halveringStaan natuurlijk wel zaken in dat artikel waar Bornauw een punt heeft hè.