Jupiler Pro League 2025-2026

De marktwaarde van de kern van Anderlecht is 5x dat van die Zweedse ploeg.Dat ge daar niet voorbij geraakt ligt niet aan de centen... Want als je enkel de centen zou volgen, geraakt die Zweedse ploeg nooit voorbij Anderlecht.

Het zal meer liggen aan wat er met die centen gedaan wordt...

De marktwaarde van de kern van Anderlecht is 5x dat van die Zweedse ploeg.Dat ge daar niet voorbij geraakt ligt niet aan de centen... Want als je enkel de centen zou volgen, geraakt die Zweedse ploeg nooit voorbij Anderlecht.

Anekdotisch.
Hoe je het ook draait of keert: niveau en kapitaal zijn sterk gerelateerd. Dat ontkennen is het het licht van de zon ontkennen.
Uiteraard zijn er altijd wel eens uitzonderingen, da's het mooie van voetbal. Maar door de band genomen is kapitaal de belangrijkste factor voor het niveau van een club.

Klopt. Want op zich heeft Renard wel redelijk wat geld uitgegeven.

Maar grotendeels klopt het toch gewoon wat Big Bear zegt imo. De centen die voorhanden zijn geven u een plafond.
Als je die efficiënt gebruikt ga je aan dat plafond geraken, anders moet je al heel veel geluk hebben om in de buurt van dat plafond te raken. (Bv. het Riemer seizoen)

Anekdotisch.l
Ge haalt zélf het voorbeeld aan van "Anderlecht dat zich door een Zweeds ploegske laat uitschakelen"....

Al-Sahafi trouwens toch ook maar een loser.
Gaat theatraal neer, ligt op zijn rug te klagen dat hij geen penalty.krijgt, en als het spel dan door gaat, gaat hij ineens een blessure taken... En dan nog wat duwen en trekken bij Paskotsi en Roer achteraf

Roef die voos ligt te doen tegen Al Sahafi en Kerk na die penaltyfase krijgt paar minuten laten een bal van Kerk door zijn benen vanuit een onmogelijke hoek. Voetbal is soms toch een rechtvaardige sport 🥰

Hetgene wat ik al jaren denk komt nog maar eens uit en niet enkel in zijn huidige periode bij Gent: wat een beperkte voetballer is doe Van der Heyden?

Ge haalt zélf het voorbeeld aan van "Anderlecht dat zich door een Zweeds ploegske laat uitschakelen"....

Al-Sahafi trouwens toch ook maar een loser.
Gaat theatraal neer, ligt op zijn rug te klagen dat hij geen penalty.krijgt, en als het spel dan door gaat, gaat hij ineens een blessure taken... En dan nog wat duwen en trekken bij Paskotsi en Roer achteraf
Een shwalbe was het niet, een penalty evenmin. De vraag is voornamelijk waarom Roef voos begint te doen. Probeer maar eens in balans te blijven in die actie, maar akkoord dat het te weinig is voor strafschop.

Hij blijft eerst op zijn rug liggen, lastig doen dat het geen penalty is. Pas als Gent de aanval inzet, begint hij zijn blessure te falen die Laforge het spel doet sti leggen. Da's al anti-voetbal.

En voor Roef erbij kwam, was hij al Paskotsi aan't duwen.

Die moet echt niet de onschuldige uithangen hoor

Hij blijft eerst op zijn rug liggen, lastig doen dat het geen penalty is. Pas als Gent de aanval inzet, begint hij zijn blessure te falen die Laforge het spel doet sti leggen. Da's al anti-voetbal.

En voor Roef erbij kwam, was hij al Paskotsi aan't duwen.

Die moet echt niet de onschuldige uithangen hoor
Speciale lezing van de feiten.

16 clubs met 4 in play offs in 1A en 2 rechtstreekse dalers en 2 rechtstreekse stijgers in 2de klasse lijkt me ideaal. Transparant en degradatie hoeft geen ramp te zijn.

Zeer volwassene match van onze reds. De bal aan Gent laten maar nooit echt in grote problemen gekomen na cadeautje van Gent dat een sublieme Kerk mooi uitpakt.
Ik heb 2 kansen waar een doelpunt uit zou kunnen vallen voor Gent inclusief een omhaal, Antwerp krijgt hier 5/6 goede kansen dus ik denk dat Gent hier niet veel te zeggen heeft.
Terug luidop kunnen spreken van PO1 is leuk, al wist ik dat het altijd kon met deze kern. Wils was gewoon een zeer slechte match op dat moment.

Hilarisch dat net meest overschatte speler van onze competitie Siebe Van der Heyden himself een interview geeft waarin hij meer kansen voor Gent zag dan voor Antwerp, hoe dan?

Zeer volwassene match van onze reds. De bal aan Gent laten maar nooit echt in grote problemen gekomen na cadeautje van Gent dat een sublieme Kerk mooi uitpakt.
Ik heb 2 kansen waar een doelpunt uit zou kunnen vallen voor Gent inclusief een omhaal, Antwerp krijgt hier 5/6 goede kansen dus ik denk dat Gent hier niet veel te zeggen heeft.
Terug luidop kunnen spreken van PO1 is leuk, al wist ik dat het altijd kon met deze kern. Wils was gewoon een zeer slechte match op dat moment.

Hilarisch dat net meest overschatte speler van onze competitie Siebe Van der Heyden himself een interview geeft waarin hij meer kansen voor Gent zag dan voor Antwerp, hoe dan?
Gent had wel meer kansen maar veel grote zaten er daar niet bij. Tot minuut 70 was ik nog wel akkoord gegaan dat Gent meer verdiende, na de inbreng van Valencia hebben wij wel genoeg grote kansen afgedwongen om die zege te rechtvaardigen denk ik.

Roef die voos ligt te doen tegen Al Sahafi en Kerk na die penaltyfase krijgt paar minuten laten een bal van Kerk door zijn benen vanuit een onmogelijke hoek. Voetbal is soms toch een rechtvaardige sport 🥰
Toch wel door een rode bril.
Jullie hebben continu tijd proberen winnen, deze fase was er ook één van.
Roef reageert omdat er weer weinig aan de hand was.
Ik zal door mijn blauw witte bril kijken maar geen enkele club verdiend hier 3 punten.
Zwak Gent en zwakke arbitrage.
Frustrerende wedstrijd.

Gent had wel meer kansen maar veel grote zaten er daar niet bij.

Mijn gevoel ook. Wij hadden misschien meer kansen, maar ik denk dat Roef meer uit zijn goal heeft moeten houden als ulle keepers.
En zeker moeilijkere ballen.
Tot minuut 70 was ik nog wel akkoord gegaan dat Gent meer verdiende, na de inbreng van Valencia hebben wij wel genoeg grote kansen afgedwongen om die zege te rechtvaardigen denk ik.
Dat vond ik dan niet. Gelijkspel was wel correcter.

Fout van Skoras net gemist, maar gezien er niet te veel geprotesteerd werd, waarschijnlijk wel terecht? Da's dan weer een kernspeler die we een paar weken missen

Fout van Skoras net gemist, maar gezien er niet te veel geprotesteerd werd, waarschijnlijk wel terecht? Da's dan weer een kernspeler die we een paar weken missen
"Vliegende" tackle langs achter op Janssen. Sowieso rood maar ik denk dat 1 speeldag wel voldoende is. Ik zou het raar en onterecht vinden moest het een lange schorsing zou opleveren.

Terug
Bovenaan