En meeste assists!Tzolis is nu ook topschutter in de Jupkes League.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En meeste assists!Tzolis is nu ook topschutter in de Jupkes League.
Man man, hopelijk instant gewisseld
Voor deze kans zijn er 0,0 excuses. Dit moet altijd goal zijn. Het typeert wel de fase waarin Genk zit. Niks lukt en alles valt tegenHet ziet er lullig uit, maar het is door die stuit net voor hij trapt. Dat en het feit dat hij eigenlijk te snel doorloopt en daardoor net voorbij de bal is op het moment dat hij wil trappen. Geen excuus natuurlijk want moet gewoon binnen, maar ik heb al erger gezien.
Er staat natuurlijk ook gewoon letterlijk geen excuus in mijn post.Voor deze kans zijn er 0,0 excuses. Dit moet altijd goal zijn. Het typeert wel de fase waarin Genk zit. Niks lukt en alles valt tegen
Het is gewoon een verklaring waarom hij mist.Fase niet gezien, dit weekend eigenlijk niks gezien. Maar lees wel op elke site dat dit onterecht is. Elke week is het wel iets met de scheidsrechters of varAls genk-fan zijnde: dit is toch nooit rood? Ik was al verbaasd dat we n overtreding meekregen..
Ja geen idee waarom de VAR daar tussenkomt. Centraal nog wel iemand, Reynolds kan misschien nog terugkomen, bal gaat ook niet richting doel ... daarna was het helemaal éénrichtingsvoetbal uiteraard en was de match om zeep voor Westerlo.Als genk-fan zijnde: dit is toch nooit rood? Ik was al verbaasd dat we n overtreding meekregen..
Haarscherp verdedigd ook van Theate. Je zag toen al dat we naar een battle of the gods keken van 2 quasi rode duivels.
En wie in de plaats? Ik erger me ook kapot aan het feit dat die mens sinds april ofzo geen oplossingen meer ziet. Maar anderzijds doen we Europees nog mee en staan we momenteel op een PO1 plaats. Ik heb ook geen zin om die mens nu koste wat het kost buiten te werken, onzekerheid te hebben en opnieuw met een Hannes Wolfsachtige trainer te zitten. Zolang er geen signalen komen vanuit de kleedkamer (die zijn er vooralsnog niet), gewoon laten zitten tot einde van het seizoen en dan evalueren.Da trok gewoon op niks, en uiteraard scoren we dan nog in de 94e minuut zodat dieje duits nog mag blijven zitten
Er is recent een rasechte Limburger vrijgekomenHaarscherp verdedigd ook van Theate. Je zag toen al dat we naar een battle of the gods keken van 2 quasi rode duivels.
En wie in de plaats? Ik erger me ook kapot aan het feit dat die mens sinds april ofzo geen oplossingen meer ziet. Maar anderzijds doen we Europees nog mee en staan we momenteel op een PO1 plaats. Ik heb ook geen zin om die mens nu koste wat het kost buiten te werken, onzekerheid te hebben en opnieuw met een Hannes Wolfsachtige trainer te zitten. Zolang er geen signalen komen vanuit de kleedkamer (die zijn er vooralsnog niet), gewoon laten zitten tot einde van het seizoen en dan evalueren.
Los van Fink, hoe kunt ge ook het zomermercato uitkomen zonder defensieve versterking? Imo toch de zowat de grootste oorzaak van het falen momenteel IMO.

snap nog altijd niet goed waarom die zo'n status heeft. Het ontslag van Hayen kan ik nog iets of wat begrijpen, maar dat sommigen doen alsof ze één of andere trainers god hebben binnen gehaald gaat mijn petje te bovenLeko's verdienste misschien dat hij ze wakker heeft geschud, maar neen, 4 dagen is volgens mij te snel om al de hand van Leko te zien.
)Omdat het een trainer zijn job en zijn verantwoordelijkheid is om zijn spelers scherp aan de aftrap te krijgen. Heel bizarre tweespalt dat het niet aan Leko ligt dat ze in de eerste helft gewoon niet scherp zijn, maar dat het wel aan Leko ligt dat ze de tweede helft wel scherp zijn. Het is alles of niets op dat vlak eh.Lol, hoe kan de 1-0 nu in godsnaam Leko's falen als trainer zijn hahaha. Spelers sliepen gewoon 1e helft.
Leko's verdienste misschien dat hij ze wakker heeft geschud, maar neen, 4 dagen is volgens mij te snel om al de hand van Leko te zien. Met Hayen winnen ze die match ook gewoon vlot denk ik.
hij zal zich serieus boos gemaakt hebben onder de rust hé, iets wat Hayen mss minder ligt?Omdat het een trainer zijn job en zijn verantwoordelijkheid is om zijn spelers scherp aan de aftrap te krijgen. Heel bizarre tweespalt dat het niet aan Leko ligt dat ze in de eerste helft gewoon niet scherp zijn, maar dat het wel aan Leko ligt dat ze de tweede helft wel scherp zijn. Het is alles of niets op dat vlak eh.