Jupiler Pro League 2025-2026

Wat maakt het uit hoe hij neer gaat? Contact is toch voldoende en duidelijk? Wat een discussie over een toch wel heel duidelijke fout.
Niet elk contact is een strafschop natuurlijk. Ik vind het nog altijd verschrikkelijk hoe voor de minste contacten een pingel gegeven wordt terwijl iedereen die een beetje gevoetbald heeft weet dat ge daardoor nooit valt of echt uit balans zijt.

En hij laat imo ook gewoon zijn voet te veel hangen, doe daar dan nog die duik nadien bij en het is helemaal genant.

Hayen nieuwe trainer RC Genk.

Serieuze stoelendans.

Meteen tegen zijn ex ploeg

Kan iemand mij uitleggen waarom dat geen pingel is? Diene van Cercle ligt op de grond maakt tot twee keer toe bewust contact met de bal met zijn handen..

Kan iemand mij uitleggen waarom dat geen pingel is? Diene van Cercle ligt op de grond maakt tot twee keer toe bewust contact met de bal met zijn handen..

Enigste reden is dat het van te dichtbij erop gespeeld is. Dezelfde vraag over waarom er geen rood getrokken is voor diegene die Ravych duwt na die fase.

Allaerts had geen vat op de match, niet geholpen door het harde en duelrijke spel van beide partijen.

Enigste reden is dat het van te dichtbij erop gespeeld is. Dezelfde vraag over waarom er geen rood getrokken is voor diegene die Ravych duwt na die fase.

Allaerts had geen vat op de match, niet geholpen door het harde en duelrijke spel van beide partijen.
Maar hij beweegt zijn hand naar de bal en blokkeert hem (al dan niet bewust) op die manier. Bal rolt trouwens tegen zijn hand, tis echt niet dat die ertegen getrapt wordt.

Nyakossi had daar inderdaad rood voor kunnen krijgen. Aan de andere kant, als we voor elke duw die uitgedeeld wordt rood gaan trekken, mag het wel consequent gebeuren.

Maar hij beweegt zijn hand naar de bal en blokkeert hem (al dan niet bewust) op die manier. Bal rolt trouwens tegen zijn hand, tis echt niet dat die ertegen getrapt wordt.

Nyakossi had daar inderdaad rood voor kunnen krijgen. Aan de andere kant, als we voor elke duw die uitgedeeld wordt rood gaan trekken, mag het wel consequent gebeuren.
Een duw als de bal niet in het spel is, is voor mij altijd rood. Net zoals utkus geel had mogen krijgen voor zijn theater met Maertens.

Als genk fan had ik eerlijk gezegd liever Van Bommel gehad, maar we geven Hayen ook 'n kans, zou tof zijn mochten wij tegen brugge direct drie punten pakken maar ik vrees ervoor, van een bende ezels kan je ook niet direct koerspaarden maken..

Waarom doet hij teken van het VAR-scherm om geel te geven eigenlijk? Dacht dat de VAR niet tussenkwam voor gele kaarten.

Stond nu ook wel in de sterren geschreven dat Limburger Hayen bij Genk zou tekenen, voor Hayen direct opnieuw aan de slag bij een topclub met veel talentvolle spelers.

Stond nu ook wel in de sterren geschreven dat Limburger Hayen bij Genk zou tekenen, voor Hayen direct opnieuw aan de slag bij een topclub met veel talentvolle spelers.
Persoonlijk was ik daar toch niet zo zeker van omdat het toch een STVV man is. Maar hij heeft gelijk, daar niet van. Ben echt benieuwd wat hij ervan kan maken bij Genk en of het daar echt aan Fink lag

Huh, geen enkele club momenteel in 1A die op 1 Januari 2025 ook reeds in 1A speelde, heeft dezelfde coach als toen. 14 nieuwe coaches op een jaar tijd.
Continuïteit bestaat niet in België. Da's ook een van de redenen waarom ons niveau de laatste jaren achteruit gaat imo. Er wordt hier letterlijk niks opgebouwd, quasi geen enkele ploeg met een duidelijke filosofie. Ik denk niet dat er veel landen zijn waar zo snel trainers aan de kant geschoven worden.

Ik denk trouwens ook dat dat minstens voor een deel te maken heeft met het huidige competitieformat en met de druk om ofwel bovenin PO1 te halen, ofwel onderin uit PO3 te blijven (en vooral dat tweede).

Persoonlijk was ik daar toch niet zo zeker van omdat het toch een STVV man is. Maar hij heeft gelijk, daar niet van. Ben echt benieuwd wat hij ervan kan maken bij Genk en of het daar echt aan Fink lag

Er zijn er maar weinig die dit een issue vinden daar. Peter Delorge is één van de weinigen en dat is ook de enige reden dat zijn zoon niet in Genk zit. Peter Voets zou dat wellicht ook nooit gedaan hebben, maar that's it :D Als zelfs Vrancken als zowel speler als coach voor Genk kan tekenen, kan bijna iedereen dat.

Continuïteit bestaat niet in België. Da's ook een van de redenen waarom ons niveau de laatste jaren achteruit gaat imo. Er wordt hier letterlijk niks opgebouwd, quasi geen enkele ploeg met een duidelijke filosofie. Ik denk niet dat er veel landen zijn waar zo snel trainers aan de kant geschoven worden.
Ik denk dat dat voor Club en Union toch niet correct is. Die 2 clubs hebben net een heel duidelijke filosofie waar de trainer zich aan het houden heeft. Een nieuwe trainer gaat andere accenten leggen en misschien op gebied van motivatie en strengheid verschillen van de voorganger, maar de manier van spelen zal net heel herkenbaar, zelfs met een nieuwe coach.

Terug
Bovenaan