Babaluna
Well-known member
Is al 100 jaar een penalty , hadden we het de vorige speeldag niet over consequentie ?Maar er is geen beweging naar de bal toch? Valt letterlijk gewoon op zijn arm?
Visser blijft voor mij een onbekwame arbiter
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al 100 jaar een penalty , hadden we het de vorige speeldag niet over consequentie ?Maar er is geen beweging naar de bal toch? Valt letterlijk gewoon op zijn arm?
Op buikgevoel nooit penalty, de voorbije maand er zo zeker drie weten gefloten worden (waaronder die van Dussenne in de beker tegen Club waar zijn hand achter hem wappert in een tackle en hij er ook absoluut niets aan kan doen). Consequentie absoluut ver zoek.Allé, ik geef toe dat ik niet denk uit standpunt van de regels voor alle duidelijkheid, wel uit buikgevoel.
En dan is dat mijn inziens nooit penalty, terwijl ik een uitgestoken hand waarbij je controle hebt dat wel ergens juist(er) vind.
Er is hier een luchtduel tegen elkaar, en ze zitten er eigenlijk beide naast, geen van beide verwacht zoiets toch? Dit was een normaal duel waarbij handen in de lucht gaan om het duel te proberen winnen, als dit allemaal niet meer mag of kan, dan steken we beter iedereen in een harnas als een stel idioten zonder armen.
In 1925 was het strikt verboden om met opzet de bal te spelen met de hand. Nu was dit geen handspel met opzet.Is al 100 jaar een penalty , hadden we het de vorige speeldag niet over consequentie ?
Visser blijft voor mij een onbekwame arbiter
Amen . Regels zijn Regels .Snap niet dat hier discussie over is. Valt op zijn arm en arm is vh lichaam. Zuiverder kan een handsbal niet worden. Visser is een totaal ombekwame scheidsrechter. Lardot zal in de week wel weer met zijn uitleg komen.
Gevaarlijke tackle maar wel op de bal, kon wel al een paar gele kaarten gepakt hebben maar dat is natuurlijk geen reden om deze te bestraffen.Tackle op bal is dus blijkbaar 2e geel waard. Lol.
Ja langs beide kanten rammelde de verdediging, maar deze match was gewoon erg leuk om te kijken.Tjah,
Als genk zijnde: weer kinderlijke tegengoals en een HVC die ab-so-luut geen eerste doelman meer mag zijn, de enige ballen die m kan pakken zijn de plastieke ballen van ons Vanessa.
Wel n verademing om n coach te hebben die niet twijfelt om spelers die niet presteren direct eraf te halen, zo zie ik de toekomst van Oh bij onze club somber in.
En ja, dieje hands, volgens de regels penalty, maar niemand kan zn arm intrekken als ge omhoog springt, dus alhoewel jammer, wel te snappen dat ie m niet geeft.
Die goal van sandra, die maakt ge van uw carriere niet meer opnieuw.
Wel leuk dat we niet meer als n bende janetten achteruit trekken, al verliezen we dan maar.
Zoals de laatste weken, met een half elftal aan geblesseerden. Hoog tijd voor de winterstop.Amai zwak rsca