Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, heeft deze ploeg tegen union en Club gewonnen??Charleroi speelt wel heel goed, al 5 kansen op een kwartier. Anderlecht, elke wedstrijd ik zie van hen denk ik hetzelfde: hoe staan die zo hoog in het klassement? Natuurlijk hebben ze ook goede wedstrijden gespeeld maar het is toch echt te weinig.
Onwaarschijnlijk. Achja mss dat ze de tweede helft weer een spookpenalty krijgen en een zondagsschot forceren dat binnendwarrelt.Idd, heeft deze ploeg tegen union en Club gewonnen??
Uw middenveld is gewoon een 16 jarige, die jonge moet en uw ploeg aan het voetballen krijgen en is het slot voor de verdediging. Saliba loopt erbij en kijkt er naaeHasi zijn konijnenpoot is uitgewerkt. Zo'n zaken krijg je natuurlijk als je heel je middenveld opoffert.
Uw eigen spookpenalty vergeet ge wel telkens in uw talloze gefrustreerde posts, het blijft precies pikken.Onwaarschijnlijk. Achja mss dat ze de tweede helft weer een spookpenalty krijgen en een zondagsschot forceren dat binnendwarrelt.
Men woordne zijn nog niet koud en Bertaccini heeft weer met de vallende ziekte haha. Er lijkt me nu wel licht contact maar de manier waarop die altijd neergaat is tenenkrullend.
Natuurlijk blijft het deels pikken ;-). Had je de match gezien? Het is gewoon altijd te veel theater en ja dat irriteert me mateloos.Uw eigen spookpenalty vergeet ge wel telkens in uw talloze gefrustreerde posts, het blijft precies pikken.
Dat was toen wel telkens met ons quasi sterkste elftal. De laatste weken moeten we het doen met amper 1 kwart van onze sterkste verdediging, dan zou elke ploeg het wel moeilijk krijgen.Idd, heeft deze ploeg tegen union en Club gewonnen??
Zo erg is zal het dan inderdaad soms geworden zijn dat je ostentatief moet neergaan om zeker te zijn dat ze ingrijpen. De ene speler doet het gewoon belachelijker als de andere. Ga gewoon liggen klaar.Tis belachelijk hoe hm soms neergaat, maar als ge u niet laat vallen fluiten ze nooit.
En hoe kan die ref nu in 1e instantie dat contact niet zien? Staat er met zen neus bovenop.
Of hm is van oordeel "te licht", kan en mag van mij ook, maar waarom dan terug bedenken?
Het is gewoon altijd te veel theater en ja dat irriteert me mateloos.
Cercle heeft daarstraks nog een penalty gekregen na aangeschoten bal tegen de arm (wel van een voorzet en niet een schot maar maakt geen verschil) dus ik zou ook wel eens een deftige herhaling willen zien.Hoe verschillend is de handspelfase met de penalty tegen Hazard tegen kreeg 2 weken geleden tegen STVV?
In beide gevallen geen ideaal beeld gekregen voorlopig. Deze nu is van dichterbij en een schot mogelijk richting doel, die 2 weken geleden was eerder een voorzet. Maar ik zou graag weten waarom en welke interpretatie van de regels als uitleg kan gelden?
Maamar is ook vooral een loper. Na elke controle moet hij nog 2 seconden rondkijken om te kunnen passen en dus verliest hij helft van de ballen, of is het terug achteruit.Uw middenveld is gewoon een 16 jarige, die jonge moet en uw ploeg aan het voetballen krijgen en is het slot voor de verdediging. Saliba loopt erbij en kijkt er naae
Hey is geen voetballer, Sardella geen CV, Hazard al weken zwak.
Maamar is ook vooral een loper. Na elke controle moet hij nog 2 seconden rondkijken om te kunnen passen en dus verliest hij helft van de ballen, of is het terug achteruit.