Jupiler Pro League 2025-2026

En zo kan Charleroi plots ook nog voor po1 meedoen
Iedereen tot en met plaats 14 (en eigenlijk zelfs 15, maar tien punten op tien matchen goedmaken en zoveel ploegen passeren is misshicen wat veel gevraagd) doet op papier nog mee voor PO1. Als wij of La Louviere morgen winnen staan we nog altijd dertiende maar wel op vijf punten van de zesde plek.

Ergens highlights te zien van Genk - Club? Of moet ik wachten tot morgen tot Club het online zet op hun youtube kanaal?
Samenvatting of goals?

In het nieuws van VTM toonden ze het gisterenavond de goals en op FB van DAZN Belgium kan je ook meeste dingen terugvinden.

Men woordne zijn nog niet koud en Bertaccini heeft weer met de vallende ziekte haha. Er lijkt me nu wel licht contact maar de manier waarop die fooraap altijd neergaat is tenenkrullend. Waarom altijd op een vreemde manier, zullen de italiaanse invloeden zijn. Op zich kan je hem natuurlijk fluiten
VRE SE LIJKE speler!

Die cinema ook steeds na zijn wissels. En zijn gewapper naar ploegmaats. Dat is een spitske die een paar jaar geleden nog in 1e amateur speelde, en nu denkt dat hij de ster van Anderlecht is.

Ook heel matige voetballer trouwens. En ja, hij maakt veel meters. En daarom is een deel van onze fans blijkbaar zot van hem. Waanzin hoeveel mensen ik gisteren een Bertaccini shirt zag lopen.

Ook so naar die idioten die hun afval op de spelers van Charleroi dachten te moeten gooien, waardoor wij allemaal nog 10 minuten langer in de kou mochten zitten, om vervolgens nog 80 minuten kutvoetbal te mogen aanschouwen.

Goed, Anderlecht heeft stabiliteit nodig. Maar toch pas na het vertrek van Renard en Hasi. ;)

Gevleide overwinning tegen Waregem. Na de eerste helft mogen we niet klagen dat het 1-1 was want we lagen echt onder. De tweede helft was een pak beter met omdat we af en toe eens een duel konden winden. We gaan in ieder geval de winterstop in met een goed gevoel en een 7e plek (evenveel punten als plek 6), wie had dat anderhalve maand durven denken?

Terug
Bovenaan