Inderdaad.Die bal wordt toch gedevieerd en van richting veranderd door de arm van de spits?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad.Die bal wordt toch gedevieerd en van richting veranderd door de arm van de spits?
Veel duidelijker gaan ze nie worden zou ik denkenMaar allee, hoe kunt ge daar als ref nu geen geel voor geven?![]()

Is misschien een fan van Cedric HatenboerZit er daar nu echt ene in het publiek met ne sjaal “anti brugge”?![]()

Gewoon slecht .Anderlecht voetbalt alsof zij voorstaan… bizar, heel weinig druk naar voor
Maar ze hebben zelfs geen goesting precies?Gewoon slecht .
Anderlecht voetbalt alsof zij voorstaan… bizar, heel weinig druk naar voor
Minuut 89, tactisch genie is hmSpeelt ook al n hele tijd zonder spits, vreemde keuze
Iedereen tot en met plaats 14 (en eigenlijk zelfs 15, maar tien punten op tien matchen goedmaken en zoveel ploegen passeren is misshicen wat veel gevraagd) doet op papier nog mee voor PO1. Als wij of La Louviere morgen winnen staan we nog altijd dertiende maar wel op vijf punten van de zesde plek.En zo kan Charleroi plots ook nog voor po1 meedoen
Samenvatting of goals?Ergens highlights te zien van Genk - Club? Of moet ik wachten tot morgen tot Club het online zet op hun youtube kanaal?
VRE SE LIJKE speler!Men woordne zijn nog niet koud en Bertaccini heeft weer met de vallende ziekte haha. Er lijkt me nu wel licht contact maar de manier waarop die fooraap altijd neergaat is tenenkrullend. Waarom altijd op een vreemde manier, zullen de italiaanse invloeden zijn. Op zich kan je hem natuurlijk fluiten

Highlights zijn altijd pas na de volledige speeldag in kwestie.![]()
Tegen 's ochtends staan deze alvast al op de website van DAZN zelf, vrij te bekijken: https://www.dazn.com/nl-BE/competition/Competition:4zwgbb66rif2spcoeeol2motx?tab=hightlightsErgens highlights te zien van Genk - Club? Of moet ik wachten tot morgen tot Club het online zet op hun youtube kanaal?