Slayer_Kev666
Well-known member
Ik speel even mee:
Fase 1: is inderdaad geel maar wordt NOOIT gegeven, waarom vandaag dan wel?
Fase 2 is de beste: Skoras raakt Ndaye niet, ik dacht al in het stadion dat er vooral veel komedie was.
Moet die fase eens opnieuw zien, tussen de "aanraking" en het vallen zitten te veel seconden.
Fase 3: in het stadion deelt Coosemans een vuist uit in het gezicht.
Al raakt hij de bal, maakt opzich weinig uit lijkt me.
Moet nog wat beelden zien, dus deze is echt enkel het zicht uit het stadion.
Fase 4 ook geen idee, dit beeld nog niet gezien en onmogelijk te zien waar ik zat.
Ander opmerkingen: de nr 54 van Anderlecht en ik denk terug Kana hadden meermaals geel moeten krijgen, laks fluiten van Visser (inconsequent).
Het tijd winnen van Anderlecht werd niet bestraft.
Arrogante Angulo? met zijn no look pasjes bij een 1-2 voorsprong, als trainer haal je die er toch af?
Daarna lekker in de wind gezet voor de 3-2.
Hasi is een zwakke trainer, bus parkeren en achteruit kruipen tegen dit Gent, waanzin.
Beter daarop focussen lijkt me
Fase 1: is inderdaad geel maar wordt NOOIT gegeven, waarom vandaag dan wel?
Fase 2 is de beste: Skoras raakt Ndaye niet, ik dacht al in het stadion dat er vooral veel komedie was.
Moet die fase eens opnieuw zien, tussen de "aanraking" en het vallen zitten te veel seconden.
Fase 3: in het stadion deelt Coosemans een vuist uit in het gezicht.
Al raakt hij de bal, maakt opzich weinig uit lijkt me.
Moet nog wat beelden zien, dus deze is echt enkel het zicht uit het stadion.
Fase 4 ook geen idee, dit beeld nog niet gezien en onmogelijk te zien waar ik zat.
Ander opmerkingen: de nr 54 van Anderlecht en ik denk terug Kana hadden meermaals geel moeten krijgen, laks fluiten van Visser (inconsequent).
Het tijd winnen van Anderlecht werd niet bestraft.
Arrogante Angulo? met zijn no look pasjes bij een 1-2 voorsprong, als trainer haal je die er toch af?
Daarna lekker in de wind gezet voor de 3-2.
Hasi is een zwakke trainer, bus parkeren en achteruit kruipen tegen dit Gent, waanzin.
Beter daarop focussen lijkt me