Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Komt nog wel een prulgoal zometeen2 op 15. Dit moet toch de laatst match van Hasi worden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt nog wel een prulgoal zometeen2 op 15. Dit moet toch de laatst match van Hasi worden
Wel een clean sheet, daar kan Club van dromen!Kom jong gooit em buiten , kant niemeer aanzien
Maar serieus, wie zie je als redder van Anderlecht? Er zit toch meer scheef dan Hasi imo.
Nen trainer die durft te voetballen , kheb het dan niet alleen over deze zoveelste onmatch .Wel een clean sheet, daar kan Club van dromen!
Maar serieus, wie zie je als redder van Anderlecht? Er zit toch meer scheef dan Hasi imo.
Pas opgezet na 5 minuten match. Heb ik het beste gemistGelukkig toch n goeie show voor de match
Straf, ik zou denken dat het de spelers zijn die moeten durven voetballen.Nen trainer die durft te voetballen , kheb het dan niet alleen over deze zoveelste onmatch .
Nen trainer met een herkenbaar systeem.
Nen trainer die spelers beter maakt .
Ok , we hebben veel geblesseerden , maar kom op , tegen met alle respect Dender thuis ....
Het is halucinant dat we nog in den beker zitten .
Die spelers durven niet veel met zo een bruller naast de lijn. Ook op training maakt die veel mensen uit. Dat werkt toch allemaal niet. Overal is die Hasi gevlogen. Hopelijk hier ook. Dan is het vandaag toch nog goed geweestStraf, ik zou denken dat het de spelers zijn die moeten durven voetballen.

Dan hebt ge een nog groter probleem dan gedacht. Denkt ge echt dat Hasi wil dat zijn ploeg niet voetbalt? Wat een ruggengraatloze hoop vedetten lopen er daar eigenlijk rond?Die spelers durven niet veel met zo een bruller naast de lijn. Ook op training maakt die veel mensen uit. Dat werkt toch allemaal niet. Overal is die Hasi gevlogen. Hopelijk hier ook. Dan is het vandaag toch nog goed geweest

Martens is een Neerpedeproduct hè dus roep niet te hard..Monaco weer niet verder dan een 0-0.
Als Anderlecht nog even wacht, is Pocognoli vrij
Maarten Martens is ook vrij
Hein is ook vrij![]()
No thxMonaco weer niet verder dan een 0-0.
Als Anderlecht nog even wacht, is Pocognoli vrij
Maarten Martens is ook vrij
Hein is ook vrij![]()
Wat Hasi wilt, werkt niet. Overal waar die komt, is die gevlogen zonder resultaten. Is gewoon geen trainer voor ons. Uiteraard ligt niet alle schuld bij hem. Maar als je ziet wat je dit jaar presteert op verplaatsing, nu thuis. Dat kan gewoon niet. Als je vorige PO meetelt, nog nooit heeft een Anderlecht trainer zo weinig punten gepakt denk ik. En toch blijft die op post.Dan hebt ge een nog groter probleem dan gedacht. Denkt ge echt dat Hasi wil dat zijn ploeg niet voetbalt? Wat een ruggengraatloze hoop vedetten lopen er daar eigenlijk rond?![]()
No thx