Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Zou hem van harte gegund zijn ookNilsson gaat er hier nog ene maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou hem van harte gegund zijn ookNilsson gaat er hier nog ene maken.
Ja idd, hoe die altijd zijn defensieve werk blijft doen. ChapeauDikke match wel van Tzolis. Wat een inzet.
Wij zijn blij dat ie nu onze coach is !Algemeen voetbalniveau is Leko gewoon een stap achteruit op Hayen. En we hebben de beloofde passie niet eens in de plaats gekregen
Idd, al geloof ik er sowieso niet echt in gezien ons spelniveau... Weeral makkelijke goal gepakt, als je de nul niet kan houden heb je een probleem en al zeker tegen de betere 5 ploegen.Hopelijk is de blessure van Vanaken niet te erg, anders wordt een titel wel plots véél lastiger.
Ik zeg niet dat we geen kampioen gaan worden, het moet gewoon en het is mijn verwachting. Alleen hebben ze het moeilijker gemaakt met de trainerswissel.Wat een fatalisme hier zeg, Club heeft toch nog steeds kwalitatief de sterkste kern van de competitie? Oké, ze pakken veel tegengoals en Leko is zeker niet de beste trainer, maar dat is een Hubert bij Union ook niet, die zijn toch ook niet zo indrukwekkend als vorig seizoen. Club staat nu drie punten achter op Union, in de playoffs is dat 1 wedstrijd beter doen en je staat gewoon aan de leiding. Club is voor mij toch nog steeds de favoriet (wat het ook aan zijn stand is verplicht).
Mathematisch allemaal correct, maar we pakken te makkelijk goals en kunnen geen match dood maken... En dat bekoop je sowieso in zo'n play offsWat een fatalisme hier zeg, Club heeft toch nog steeds kwalitatief de sterkste kern van de competitie? Oké, ze pakken veel tegengoals en Leko is zeker niet de beste trainer, maar dat is een Hubert bij Union ook niet, die zijn toch ook niet zo indrukwekkend als vorig seizoen. Club staat nu drie punten achter op Union, in de playoffs is dat 1 wedstrijd beter doen en je staat gewoon aan de leiding. Club is voor mij toch nog steeds de favoriet (wat het ook aan zijn stand is verplicht).