Jupiler Pro League 2025-2026

Ach, iedereen heeft zijn voorkeur en er zijn voldoende argumenten om voor of tegen PO's te zijn. Ik mag alleen hopen dat niemand 18 ploegen in 1A een goed idee vindt, want daar kan ik geen enkel goed argument voor verzinnen.

Ach, iedereen heeft zijn voorkeur en er zijn voldoende argumenten om voor of tegen PO's te zijn. Ik mag alleen hopen dat niemand 18 ploegen in 1A een goed idee vindt, want daar kan ik geen enkel goed argument voor verzinnen.
Dat KVK zo rechtstreeks terug kon komen vond ik top. Maar 18 is teveel idd.

Dit hou je toch niet meer voor mogelijk. Kon met wat meeval na 10 minuten 3-0 staan, in plaats daarvan staat het weer gelijk. Die clean sheet is echt wel een no go in Brugge dit Jaar.

Forbs die kan toch ook echt niks meer he? 1 goal de laatste 5 maanden. Hij had ook zijn gebreken maar ik mis Skov zo hard op die flank.

Vraag me af waarom Tresoldi zo loopt te sloffen vanavond. Echt niks van druk

Forbs heeft gewoon ruimte nodig. Indien die er niet is, dan heeft is zo goed als niets aan zijn grootste kwaliteit nl snelheid. Ook de reden waarom hij vooral in de CL uitblonk

Je hebt ook een Groot problem dat je een niet fitte HVA moet opstellen, en waarschijnlijk hetzelfde met Tresoldi.

Forbs heeft gewoon ruimte nodig. Indien die er niet is, dan heeft is zo goed als niets aan zijn grootste kwaliteit nl snelheid. Ook de reden waarom hij vooral in de CL uitblonk
Beetje de vloek van in eigen competitie een grote ploeg te zijn waar geen ruimte aan gegeven mag worden en op europees vlak nog een relatief nieuwe/onbekende ploeg. Maar het is ook zeker niet dat Diakhon of Campbell zoveel meer kunnen bieden momenteel.

Sorry maar er zijn genoeg matchen waar er ruimte is en hij er niks van bakt. Geen idee wat het is maar die loopt precies altijd op schaatsen, vergeet dan zijn bal of glijdt weg.

Soit, is ook nog jong natuurlijk.

Terug
Bovenaan