Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom is het zelfs rood?
Roef pakt hier een punt, maar eigenlijk was't geen goeie matchHet is pompen of verzuipen op dit moment.
Kenner.Inderdaad, vier punten is een mooie voorsprong (en je kan ze beter voorstaan dan achterstaan natuurlijk) maar er zijn nog 7 wedstrijden te spelen. Voor hetzelfde geld is er woensdagavond al weer een deel van die achterstand weggewerkt. Union ligt duidelijk in pole-position, maar er kan nog veel gebeuren.
Verschrikkelijk zwak, 2e helft niets getoond en gekomen voor een punt.Roef pakt hier een punt, maar eigenlijk was't geen goeie match
Reis is duidelijk afgeschreven.Raar dat Mechelen zo in elkaar gestort is.
Btw, zijn Reis en Lemarechal al afgeschreven bij Club? Zitten nooit nog in de kern precies
Nog nooit zoveel open deuren in 2 regels gezien. Ge kunt er een opendeurdag mee houden!Kenner.
Verschrikkelijke wedstrijd. Gent dat niets van aanvallende impulsen toonde en bij ons was het willen maar totaal niet kunnen.Verschrikkelijk zwak, 2e helft niets getoond en gekomen voor een punt.
Hamstring blessure, neen? Zag ik toch op de beelden bij die kerel voor mij toen onze match al gespeeld wasVerschrikkelijke wedstrijd. Gent dat niets van aanvallende impulsen toonde en bij ons was het willen maar totaal niet kunnen.
David Promise wordt toch zwaar gemist tijdens zo'n non match. Maar ons spel is echt al heel het seizoen niet goed. Normaal vliegt er dan wel een corner binnen maar dat was nu ni het geval.
En dat ge khalaili voor Patris wisselt, ik hoop dat daar een goede reden voor was.
Guilherme ook onzichtbaar maar Niang is met een dikke pansh teruggekomen van de Afrika cup ni normaal
Echt een gezapige wedstrijd bij momenten. Wat een verschil met afgelopen zondag.

Die goal kan je echt Jackers niet aanwrijven, het ziet er wat lullig uit maar als hij niet komt zit die ook gewoon binnen. Probleem ligt eerder bij de vrije kopbal.De fans die hier vonden dat Jackers niet zo slecht was, get your head out of your ass
Zo staan slapen ook weer allemaal. Zwak zwak zwak