We zwijgen Dan over hoe die corner tot stand kwamHoe onverdiend had dit geweest zeg.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zwijgen Dan over hoe die corner tot stand kwamHoe onverdiend had dit geweest zeg.

We zijn al te vaak in ons gat gebeten bij deze tussenstand.Trouwens toch een wederkerend fenomeen dat het voor brugge supporters eerder de focus te leggen op negatieve dan positieve zaken. Brugge moet echt met veel goals winnen voor het meestal unaniem wat positief is. Best een vermoeiende manier van supporteren al snap ik wel dat met deze kern je quasi iedereen moet kapotspelen.
Zeker gevaarlijk vandaag, van zn betere wedstrijden.Dikke match van Forbs, zowel aanvallend als verdedigend.
Zal daar helemaal niets aan veranderen, dan zal het over de knie van de verdediger gaan gewoon... Je verlegt gewoon de lijn die je nog steeds moet trekken.Een knie buitenspel.. kom maar met die "daglicht" regel..
Nu weer op de paal, iets met een deksel en een neus.
Je gaat het nooit leren he![]()

Klopt, maar ik denk wel dat het 'oneerlijkheidsgevoel' minder gaat zijn.Zal daar helemaal niets aan veranderen, dan zal het over de knie van de verdediger gaan gewoon... Je verlegt gewoon de lijn die je nog steeds moet trekken.
Dat betwijfel ik, zeker op lange termijn als verdedigers daar meer/beter op ingesteld zullen zijn.Klopt, maar ik denk wel dat het 'oneerlijkheidsgevoel' minder gaat zijn.
Verdiende driepunter, clean sheet en nul gele kaarten. We zijn tevreden, maar het moet niet altijd zo spannend gemaakt worden door eigen nonchalance.
Ja, ik verwacht ook dat je als verdediging niet meer op offside kan spelen en verdedigers gewoon gaan inzakkenDat betwijfel ik, zeker op lange termijn als verdedigers daar meer/beter op ingesteld zullen zijn.
Hoop gewoon dat dat er niet door komt, op die manier ga je toch nog meer lage blok verdedegingen krijgen neen? Want je bent veel meer in het nadeel als verdediger met de regel