Jupiler Pro League 2025-2026

Net eens de goals bekeken van Union. Die Angely staat bij de eerste vier goals gewoon maar iets te doen, steeds man laten lopen, steeds foute positie en geen enkele keer inzet te zien. Dat kan toch niet dat Anderlecht niemand beter heeft op die positie?
Goh ja komt van Wolfsburg U19 vorig seizoen
Is een centrale verdediger en geen linksachter
Ook maar amper 4 matchen met de Futures meegedaan

Vind niet dat je die jonge echt veel kan verwijten, is er gewoon (nog) niet klaar voor
Bal aan de voet kan hij wel wat denk ik, maar de rest ontbreekt (momenteel)

Op links hebben Maamar (rechtsachter) en Augustinson al gespeeld, geen idee wat Taravel wou doen, en N'Diaye is uitgeleend aan Schalke

Viering op de grote markt meegevolgd via stream. Pijnlijk om te zien. Wat die Rik Verheyen daar weer uitflapt, wat doet die daar ook gewoon. Spelers die dan opkomen waarvan hij zelf achternaam moet roepen omdat niemand die kent of nauwelijks gespeeld hebben. Onyedika was er niet bij, nu zal hij vermoedelijk zelf wel niet gewild hebben(?), maar zo'n afscheid verdient hij niet. :headshake:Niets speciaals voor Simon, mocht gewoon eens publiek even toespreken.
Buiten die sterren die omhoog gestoken werden ook niet speciaals gedaan ivm 20e titel. Veel zal het alleszinds niet gekost hebben :biglaugh:
Tgohja, als ik heel eerlijk ben vond ik er zondag al niet veel aan. Galamatch zonder inzet, gelukkig goed weer. Kampioenschap vieren is toch vooral het moment zelf, zo een veldbestorming als je al 5 dagen kampioen voelt ook geforceerd aan. Gisteren ook niet naar de markt geweest, lijkt me tof met kindjes of als je echt van Brugge bent.

Tgohja, als ik heel eerlijk ben vond ik er zondag al niet veel aan. Galamatch zonder inzet, gelukkig goed weer. Kampioenschap vieren is toch vooral het moment zelf, zo een veldbestorming als je al 5 dagen kampioen voelt ook geforceerd aan. Gisteren ook niet naar de markt geweest, lijkt me tof met kindjes of als je echt van Brugge bent.
Zoveel commentaar dat er was toen Cercle in tweede klasse na spannende match en promotie veldbestorming deed. Terwijl zondag het al duidelijk was en er een huldiging was van een van jullie belangrijkste spelers in die laatste jaren. Dat snap ik toch ook niet zo goed.

Vraag me toch af waarom Omyedika zo gepasseerd is geweest. Vetlesen was outstanding dus snap het ergens wel. Maar geen minuten in zijn afscheidsmatch.

Vraag me af of de weinige minuten in de play offs invloed gaan hebben op zijn marktwaarde, kan ook bijna niet anders?

Brugge zit intussen wel in de fase dat het niet meer op een paar miljoen meer of minder aankomt 😇

Top 3 duidelijk afgetekend van de overige 3. Deze speeldag maakt dat weer mooi duidelijk
Club Brugge de enige ploeg met hopen geld dat meestal goed wordt gespendeerd, maar opnieuw zoals ik zei bij de transfer van Yaremchuk : Je kan die voorsprong heel snel uitvegen en je elftal vlotjes de prullenmand insmijten.

Union heeft geen hopen geld maar geniet overkoepelend van een top organisatie met heel veel contacten over de hele wereld.

Anderlecht is leeggeroofd en verkracht door een aantal struikrovers over de jaren heen.

Genk weet zelden die balans te vinden van een elftal te bouwen, onderhouden en te timen met ontbolstering van talenten.

Gent kan ook al alng niet meer meeknokken in de scouting en transfermarkt. Kopen nooit goed in als ze cashen. Identiteit ook wat kwijt.

Standard... Erg om te zeggen want het is een mooie club maar dat is ene aanfluiting voor het Belgische voetbal inmiddels. Kutfans, kut bestuur, al het geld is weg and then some, ...

Antwerp is ook al lang leeggeroofd en gata nu verder moeten afzakken behoudens wonderbaarlijke suikeroom. Ik hou me al vast voor iets zoals een verbond van 'lokale ondernemers en fans' gerepresenteerd door een ex-speler of zoiets onnozels met veel beloftes en om dan gewoon de club verder leeg te roven en via comleet incompetent en visieloos bestuur meer en meer kosten op de hals te halen.

Laatst bewerkt:
Vraag me toch af waarom Omyedika zo gepasseerd is geweest. Vetlesen was outstanding dus snap het ergens wel. Maar geen minuten in zijn afscheidsmatch.

Vraag me af of de weinige minuten in de play offs invloed gaan hebben op zijn marktwaarde, kan ook bijna niet anders?
Denk niet dat dat qua transfersom veel rol gaat spelen.

Volgens de krant was het Leko's way or the highway en dat zou Onyedika en Le Marechal hun speeltijd gekost hebben terwijl Sandra en Vetlesen dat wel goed opgepikt hebben. Maar, ik vind het ook wel ondankbaar dat hij geen speeltijd kreeg. Idem met Nilsson en Van Den Heuvel tbh.

Zoveel commentaar dat er was toen Cercle in tweede klasse na spannende match en promotie veldbestorming deed. Terwijl zondag het al duidelijk was en er een huldiging was van een van jullie belangrijkste spelers in die laatste jaren. Dat snap ik toch ook niet zo goed.
Inderdaad, en dat nadat zowel de club als de spelers op voorhand hadden gevraagd om geen veldbestorming te doen. Dan heb je als supporter toch een gebrek aan respect vind ik.

Gent kan ook al alng niet meer meeknokken in de scouting en transfermarkt. Kopen nooit goed in als ze cashen. Identiteit ook wat kwijt.
Het is ook alles wat Gent nog doet: cashen. Ze zijn nu ook weer elke dag vol lof over elke jeugdspeler die een profcontract tekent.

Sinds Cardenas is opgestapt, is scouting ook geen prioriteit meer voor Baron, denk ik

Onyedika is toch gewoon ziek?

Wel opmerkelijk dat Vanaken zegt dat Boyata een leider was in de kleedkamer, ondanks nooit te spelen. Had dan precies toch nog wel zijn waarde.

We gaan hem (Mignolet) wel hard missen qua leiderschap. Zo’n types hebben we de voorbije jaren zien verdwijnen, zoals Denis Odoi en Dedryck Boyata. Veel van geleerd, dus misschien is het nu aan mij en ook Brandon (Mechele, red.) om dat op te nemen.

Terug
Bovenaan