Spooky
Well-known member
Had het zo gelezen op de officiële kanalen van Club, niet waar dan?Grapje toch hé neem ik aan?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had het zo gelezen op de officiële kanalen van Club, niet waar dan?Grapje toch hé neem ik aan?![]()
Officieel wrs wel ja, maar zal dat echt zo zijn, dat bestaat toch op zijn minst twijfel over.Had het zo gelezen op de officiële kanalen van Club, niet waar dan?
Gent dat het in eigen huis waar moet maken tegen ons? Sorry maar dat halen we zelfs met Jong Genk tussen de lijnen. Ge kunt op beide oren slapen.Zet die match -zoals vorig seizoen- op donderdag en er is geen vuiltje aan de lucht. Nu spelen we met aan half C-elftal. Werkelijk een schande als Gent dit niet haalt zondag.
Als wij dan Jong Gent opstellen, winnen wij wel weerGent dat het in eigen huis waar moet maken tegen ons? Sorry maar dat halen we zelfs met Jong Genk tussen de lijnen. Ge kunt op beide oren slapen.
Dan doe je de moeite om noodzakelijk eerst te worden in PO2 om zo u seizoen enigzins te redden en krijg je dit. Ik zou als Genk ook gewoon die spelers opeisen tot dan moest dat mogelijk zijn. Het kan toch niet zijn dat die doodleuk voor de belangrijkste match van het jaar ff hun land vervoegen? Dan kan ook enkele dagen later.Ook El Ouahdi opgeroepen voor Marokko. Dus geen Kayembe, geen Ito, geen Medina (maw 3de keuze op de linksback) en geen El Ouahdi owv het WK. Sternberg gaat sowieso niet fit zijn. De wandelgangen geven aan dat Smets het niet gaat halen. Dus nog hopen op Karetsas, al lijkt dat ook een moeilijk verhaal.
Zet die match -zoals vorig seizoen- op donderdag en er is geen vuiltje aan de lucht. Nu spelen we met aan half C-elftal. Werkelijk een schande als Gent dit niet haalt zondag.

ohleuven.com
Degradatieploeg van 2027 is gekend!Het is gebeurd, hij is geschupt.
![]()
OH Leuven neemt afscheid van Felice Mazzu - OHL - Oud-Heverlee Leuven
Het laatste nieuws van OH Leuven - check de laatste resultaten, updates, spelersinfo, interviews, highlights en meer.ohleuven.com
WELKOM CARL FOEFKENS!
Anderlecht?Degradatieploeg van 2027 is gekend!
Nee OH Leuven als Hoefkens komt. Vraag het maar aan NAC hoe goed die isAnderlecht?

Da's grappig, want in NAC willen ze hem gewoon aan boord houden en staat heel de spelersgroep nog achter hem ondanks de degradatie. Heeft ze vorig jaar ook gewoon in de Eredivisie gehouden. Vandaag ook nog een podcast met een ex-staflid van hem geluisterd en die was echt heel positief.Nee OH Leuven als Hoefkens komt. Vraag het maar aan NAC hoe goed die is
Goede assistent maar geen T1 materiaal.
Hoef je ook niet te doen. Ik geef je maar mijn mening. We zullen zien als die effectief naar Leuven zou komen. Ik verwacht er zelf dan helemaal niks van en ik zie die het seizoen niet uitdoen. Zullen zien of het dan uitkomtDa's grappig, want in NAC willen ze hem gewoon aan boord houden en staat heel de spelersgroep nog achter hem ondanks de degradatie. Heeft ze vorig jaar ook gewoon in de Eredivisie gehouden. Vandaag ook nog een podcast met een ex-staflid van hem geluisterd en die was echt heel positief.
Ik ga mijn mening over Hoefkens alleszins niet baseren op een hoop supporters die hem buiten willen.

Op 90 minutes spraken diegene die met hem hebben samengewerkt etc ook vol lof over zijn werkethiek en mentaliteit.Wel opmerkelijk dat Vanaken zegt dat Boyata een leider was in de kleedkamer, ondanks nooit te spelen. Had dan precies toch nog wel zijn waarde.
We gaan hem (Mignolet) wel hard missen qua leiderschap. Zo’n types hebben we de voorbije jaren zien verdwijnen, zoals Denis Odoi en Dedryck Boyata. Veel van geleerd, dus misschien is het nu aan mij en ook Brandon (Mechele, red.) om dat op te nemen.
Tis altijd plezant hier, maar alleen als je sommige( n) op de ignore lijst zetDag iedereen, even van de 1B competitie naar hier verhuisd. Hopelijk wordt het hier even leuk volgen![]()

echt waanzin dat dat zomaar kanDus tegen Gent officieel geen Ito, Kayembe, Medina, Sternberg, Smets en Karetsas.
En zo zien we een Karetsas roemloos langs een achterdeur vertrekken. Geen afscheid op het veld, niks. Smets mogelijk ook dus.
Seizoenseinde dat wel past bij ons seizoen![]()