Jupiler Pro League 2025-2026

Had het zo gelezen op de officiële kanalen van Club, niet waar dan?
Officieel wrs wel ja, maar zal dat echt zo zijn, dat bestaat toch op zijn minst twijfel over.
Was duidelijk - jammer genoeg - niet tevreden dat ie niet meer in de ploeg stond - of daar had het toch alle schijn naar.

Ging bijvoorbeeld ook niet mee vieren bij de 4e of 5e goal tegen Union, stond ostentatief alleen direct klaar aan de middenlijn.
Kvind het zo jammer, want is echt één van mijn favoriete spelers van de laatste jaren.

Ook El Ouahdi opgeroepen voor Marokko. Dus geen Kayembe, geen Ito, geen Medina (maw 3de keuze op de linksback) en geen El Ouahdi owv het WK. Sternberg gaat sowieso niet fit zijn. De wandelgangen geven aan dat Smets het niet gaat halen. Dus nog hopen op Karetsas, al lijkt dat ook een moeilijk verhaal.

Zet die match -zoals vorig seizoen- op donderdag en er is geen vuiltje aan de lucht. Nu spelen we met aan half C-elftal. Werkelijk een schande als Gent dit niet haalt zondag.

Zet die match -zoals vorig seizoen- op donderdag en er is geen vuiltje aan de lucht. Nu spelen we met aan half C-elftal. Werkelijk een schande als Gent dit niet haalt zondag.
Gent dat het in eigen huis waar moet maken tegen ons? Sorry maar dat halen we zelfs met Jong Genk tussen de lijnen. Ge kunt op beide oren slapen.

Stel u voor dat we europees voetbal nog mislopen, dan moeten er toch ergens koppen gaan rollen.. dimi mag ferm gaan beginnen werken om deze kern nog recht te trekken.. ge kunt niet nog eens n rampseizoen hebben volgend seizoen, dan gaan we de aansluiting voor altijd kwijt zijn met de ploegen die voor de top 3 spelen.

Ook El Ouahdi opgeroepen voor Marokko. Dus geen Kayembe, geen Ito, geen Medina (maw 3de keuze op de linksback) en geen El Ouahdi owv het WK. Sternberg gaat sowieso niet fit zijn. De wandelgangen geven aan dat Smets het niet gaat halen. Dus nog hopen op Karetsas, al lijkt dat ook een moeilijk verhaal.

Dan doe je de moeite om noodzakelijk eerst te worden in PO2 om zo u seizoen enigzins te redden en krijg je dit. Ik zou als Genk ook gewoon die spelers opeisen tot dan moest dat mogelijk zijn. Het kan toch niet zijn dat die doodleuk voor de belangrijkste match van het jaar ff hun land vervoegen? Dan kan ook enkele dagen later.

Nee OH Leuven als Hoefkens komt. Vraag het maar aan NAC hoe goed die is 😆

Goede assistent maar geen T1 materiaal.
Da's grappig, want in NAC willen ze hem gewoon aan boord houden en staat heel de spelersgroep nog achter hem ondanks de degradatie. Heeft ze vorig jaar ook gewoon in de Eredivisie gehouden. Vandaag ook nog een podcast met een ex-staflid van hem geluisterd en die was echt heel positief.

Ik ga mijn mening over Hoefkens alleszins niet baseren op een hoop supporters die hem buiten willen.

Da's grappig, want in NAC willen ze hem gewoon aan boord houden en staat heel de spelersgroep nog achter hem ondanks de degradatie. Heeft ze vorig jaar ook gewoon in de Eredivisie gehouden. Vandaag ook nog een podcast met een ex-staflid van hem geluisterd en die was echt heel positief.

Ik ga mijn mening over Hoefkens alleszins niet baseren op een hoop supporters die hem buiten willen.
Hoef je ook niet te doen. Ik geef je maar mijn mening. We zullen zien als die effectief naar Leuven zou komen. Ik verwacht er zelf dan helemaal niks van en ik zie die het seizoen niet uitdoen. Zullen zien of het dan uitkomt ;)

Wel opmerkelijk dat Vanaken zegt dat Boyata een leider was in de kleedkamer, ondanks nooit te spelen. Had dan precies toch nog wel zijn waarde.

We gaan hem (Mignolet) wel hard missen qua leiderschap. Zo’n types hebben we de voorbije jaren zien verdwijnen, zoals Denis Odoi en Dedryck Boyata. Veel van geleerd, dus misschien is het nu aan mij en ook Brandon (Mechele, red.) om dat op te nemen.
Op 90 minutes spraken diegene die met hem hebben samengewerkt etc ook vol lof over zijn werkethiek en mentaliteit.

Had ergens in een interview ook ergens gelezen dat het eigenlijk crazy is dat die degraderen. Op basis van stats (xg, kansen etc...) hadden die nooit mogen degraderen. Vaak pech gehad, of hold ups tegen gekregen etc... Dat die blijkbaar wel.goed speelden maar zelden beloond werden. Ma bon, was maar een interview he...

Om het seizoen helemaal af te ronden, jup was dus Wesley Sonck. Khad die voor de thuismatch tegen union een penalty zien trappen waardoor ik eigenlijk iedereen met voetbalervaring had geschrapt.

Dus tegen Gent officieel geen Ito, Kayembe, Medina, Sternberg, Smets en Karetsas.
En zo zien we een Karetsas roemloos langs een achterdeur vertrekken. Geen afscheid op het veld, niks. Smets mogelijk ook dus.
Seizoenseinde dat wel past bij ons seizoen :)

Dag iedereen, even van de 1B competitie naar hier verhuisd. Hopelijk wordt het hier even leuk volgen 😀
Tis altijd plezant hier, maar alleen als je sommige( n) op de ignore lijst zet 😂

Meestal krijg ik enkele strafpunten en/of verzoeken tot moderatie de laatste week van de Playoffs, voorts alles koek en ei 😊

Dus tegen Gent officieel geen Ito, Kayembe, Medina, Sternberg, Smets en Karetsas.
En zo zien we een Karetsas roemloos langs een achterdeur vertrekken. Geen afscheid op het veld, niks. Smets mogelijk ook dus.
Seizoenseinde dat wel past bij ons seizoen :)
echt waanzin dat dat zomaar kan
het gaat toch om een relatief belangrijke wedstrijd

ik geef ons echter zeker nog niet gewonnen, aanvallend absurd onmondig

Terug
Bovenaan