Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was wel een verrassing idd.Proficiat @Sond met de geweldige nieuwe speler/trainer die jullie aangesteld hebben!
Heeft idd getekend bij KSK Beveren, niet bij Waasland-BeverenMaar die heeft toch niet getekend bij Beveren die in 1A gaan spelen maar bij een 1ste provincialer?

Hij blijft bij NACHoef je ook niet te doen. Ik geef je maar mijn mening. We zullen zien als die effectief naar Leuven zou komen. Ik verwacht er zelf dan helemaal niks van en ik zie die het seizoen niet uitdoen. Zullen zien of het dan uitkomt![]()

Maar die heeft toch niet getekend bij Beveren die in 1A gaan spelen maar bij een 1ste provincialer?
Er is maar 1 club die op zo'n korte tijd van provinciale tot 1A geraakt en dat is de ploeg vant stad.Over 5 jaar spelen die ook in 1A, dus ik loop enkel maar een paar jaar vooruit op de feiten.
Wilrijk?
Ik heb mij vorige maand via de crowdfunding vh nieuwe stadion net een abbonement voor het leven gekocht dus op die manier gaat dat snel terugverdiend zijn!Over 5 jaar spelen die ook in 1A, dus ik loop enkel maar een paar jaar vooruit op de feiten.
Had het hierboven al gezegd
Chapeau voor hem wel, absoluut niet de gemakkelijkste weg. Maar het zegt wel iets dat ze hem aan boord willen houden en dat de spelers nog volledig achter hem staan, gebeurt niet vaak in dat soort scenario's.Mjah, om hem dan na 5 matchen op straat te zetten omdat de (directe) promotie al bijna om zeep is?Had het hierboven al gezegdChapeau voor hem wel, absoluut niet de gemakkelijkste weg. Maar het zegt wel iets dat ze hem aan boord willen houden en dat de spelers nog volledig achter hem staan, gebeurt niet vaak in dat soort scenario's.
Of hij wint zijn eerste vijf matchen en hij krijgt een standbeeld, het kan alle kanten op.Mjah, om hem dan na 5 matchen op straat te zetten omdat de (directe) promotie al bijna om zeep is?
Want zo gaat het dan natuurlijk ook.

Daar kan je toch ook niet vrolijk van worden als Antwerp supporter?Het doel: een financiering bedingen voor Antwerp van minstens 100 miljoen euro. Daar staat een hoge rente tegenover van 12 à 15 procent. De laatste details moeten nog afgehandeld worden, maar Gheysens hoopt snel te landen.
Geld lenen aan een rente van 15 procent ( nieuwe schulden maken) om een andere schuld lening af te betalen![]()
Zijn move wordt niet op gejuich onthaald op de Bosuil: hoe Paul Gheysens zélf minstens 100 miljoen wil regelen voor Antwerp
<a href="http://hln.be/antwerp" target="_blank">Antwerp</a>-voorzitter Paul Gheysens wil een financiering van minstens 100 miljoen euro aangaan om leningen van Royal Antwerp FC af te betalen en opnieuw te investeren. Volgens ‘De Tijd’ klopt hij daarvoor aan bij het Amerikaanse Carlyle Group. Een...www.hln.be
Daar kan je toch ook niet vrolijk van worden als Antwerp supporter?
Dit is toch gewoon weer een put dichten en het geld dat grotendeels langs een andere weg weer weg loopt? Hoe lang is dit nog vol te houden?

"opgepast: geld lenen kost ook geld"Geld lenen aan een rente van 15 procent ( nieuwe schulden maken) om een andere schuld lening af te betalen![]()

Gent maakt ook serieuze sprongen, naar de 4e plek!OHL jeugdopleiding nog een plaats opgeschoven in de ranking, nu de vijfde beste academie van het land.![]()
Niet volgens mij. Als die niet snel een overnemer vindt, hangen ze er bij Antwerp serieus aan. Te dicht bij de zon gevlogen en gewoon structureel slecht gewerkt omdat Gheysens toch de putten dicht smeet, tot die opeens geen centen meer had.![]()
Zijn move wordt niet op gejuich onthaald op de Bosuil: hoe Paul Gheysens zélf minstens 100 miljoen wil regelen voor Antwerp
<a href="http://hln.be/antwerp" target="_blank">Antwerp</a>-voorzitter Paul Gheysens wil een financiering van minstens 100 miljoen euro aangaan om leningen van Royal Antwerp FC af te betalen en opnieuw te investeren. Volgens ‘De Tijd’ klopt hij daarvoor aan bij het Amerikaanse Carlyle Group. Een...www.hln.be
Daar kan je toch ook niet vrolijk van worden als Antwerp supporter?
Dit is toch gewoon weer een put dichten en het geld dat grotendeels langs een andere weg weer weg loopt? Hoe lang is dit nog vol te houden?