Jupiler Pro League 2025-2026

Roept Dhont nu n fractie van n seconde voor die penalty tegen die Genkdoelman zeggen dat hij achter zijn lijn staat?

Weg concentratie 🤣

Echt klaar met deze competitie. Het interesseerde me al weinig, maar is echt om mottig van te worden.

Eerst door een bende klungelaars de helft van uw basisploeg moeten missen om dan nog gekloot te worden door de ref.

echt de grootste kl*tescheids die hier fluit in dit land.

Bon, proficiat Gent, succes in Europa.

Dimi jongen, ge hebt godverdomme werk te verrichten deze zomer, nog een gemist seizoen als dit en ge kunt samen met n hoop anderen int bestuur uw boeltje pakken.

Roept Dhont nu n fractie van n seconde voor die penalty tegen die Genkdoelman zeggen dat hij achter zijn lijn staat?

Weg concentratie 🤣

Ze mogen hier weer zo boos zijn als ze willen, met de grootste scheidsrechtervriend voorop. Maar we zijn gewoon opnieuw op een cruciaal moment kapotgefloten. Dat dat zelfs nodig was tegen een C-ploeg van KRC Genk zegt genoeg.

Speel deze match drie dagen eerder met Ito en El Ouahdi erbij en er waren zelfs geen verlengingen nodig geweest. Maar dat is natuurlijk nog een andere zaak.

Ze mogen hier weer zo boos zijn als ze willen, met de grootste scheidsrechtervriend voorop. Maar we zijn gewoon opnieuw op een cruciaal moment kapotgefloten. Dat dat zelfs nodig was tegen een C-ploeg van KRC Genk zegt genoeg.

Speel deze match drie dagen eerder met Ito en El Ouahdi erbij en er waren zelfs geen verlengingen nodig geweest. Maar dat is natuurlijk nog een andere zaak.
Sorry maar ik vind niet dat de ploegen moeten zagen over de kalender. Ten eerste hebben ze zelf gekozen om met play offs te spelen in 40 wedstrijden en vooral ten 2de: elke ploeg is in het begin van het seizoen akkoord gegaan met de datums van de kalender. Ook deze finale stond voor het seizoen al begon op deze dag in de kalender. Hier zijn dan zowel de clubs als Pro League evenveel in fout en het geld voor elke ploeg die nu deelnam.

Over de match zeg ik niks want heb er niets van gezien

Absoluut. NIet de eerste vreemde beslissing van hem deze match en volgens een bevriende KVM supporter deed die hetzelfde in hun match. Zou blijkbaar op een scheet van Gent geboren en getogen zijn.
De scheidsrechter bijkt namelijk afkomstig te zijn uit Evergem, een gemeente op slechts een paar kilometer van Gent.

Sja, vind het niet erg dat we verliezen. Deze match zou het seizoen absoluut niet gered hebben. Die Conference league is een vergiftigd geschenk want we moeten gans de ploeg herbouwen en zo vroeg aan het seizoen beginnen kan niet goed zijn in mijn ogen. Succes Gent, doet da goe!

Terug
Bovenaan