Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou ineens naar Hearts gaan, zou bijna rond zijnVrancken zou dit bij Anderlecht staan.
Als ge die gelooft, had Anderlecht al 5 weken geleden een trainer: elke week komt die met een naam en werkelijk nog niets juist. Wie gelooft die gast nog eigenlijk?Lino Godinho zou de nieuwe coach worden van Anderlecht. volgens Tavolieri
Kom kom. Gedraagt zich belachelijk als hij geen credits krijgt, en is een belachelijke journalist. Maar heeft weldegelijk bronnen hè. Moeten we niet onnozel over doen. Zat er al vaak gewoon op als eerste.Als ge die gelooft, had Anderlecht al 5 weken geleden een trainer: elke week komt die met een naam en werkelijk nog niets juist. Wie gelooft die gast nog eigenlijk?
Die zijn bronnen lijken me dan toch niet goed. Misschien de kuisvrouw van Coucke ofzo. Ook zijn verhaal van Godinho klopt alvast langs geen kanten volgens de Portugese A Bola, die zowat alles weten van het reilen en zeilen van Porto. Ik hecht echt nog 0 geloof aan wat die post. Eerder in wat jij zegt: horen waaien van een assistent en dan er maar zelf een naam op geplakt.Kom kom. Gedraagt zich belachelijk als hij geen credits krijgt, en is een belachelijke journalist. Maar heeft weldegelijk bronnen hè. Moeten we niet onnozel over doen. Zat er al vaak gewoon op als eerste.
Wat wel grappig zou zijn, is dat hij deze keer hoorde dat het een (ex) assistent van Porto ging worden, en hij met de verkeerde af is gekomen. Want Vitor Bruno wordt ook genoemd door andere journalisten,
Ik vermoed dat ze effectief bezig geweest zijn met Vrancken maar dat ze zijn moeten schakelen nadat Hearts op de proppen kwam.Die zijn bronnen lijken me dan toch niet goed. Misschien de kuisvrouw van Coucke ofzo. Ook zijn verhaal van Godinho klopt alvast langs geen kanten volgens de Portugese A Bola, die zowat alles weten van het reilen en zeilen van Porto. Ik hecht echt nog 0 geloof aan wat die post. Eerder in wat jij zegt: horen waaien van een assistent en dan er maar zelf een naam op geplakt.
Dat is ook het enige dat ik lees. Een buitenlandse assistent gaan halen die amper T1 is geweest. Rare keuzes weeral. Maar kans is groot dat alle T1 die ze gepolst hebben, gewoon bedankt hebben voor het duiventil RSC Anderlecht. En dan kom je op de keuze van de armoe terecht zeker.
Er is inderdaad gepolst maar Vrancken zou zelf bedankt hebben. Mijn kameraad is jeugdscout bij STVV. Die vertelde mij dat. En ik vermoed dat ze zo nog wel een 10 kandidaten hebben gehad gedurende de laatste maanden. Ik zou persoonlijk ook zelf er niet aan beginnen met de historie van Anderlecht van de laatste jarenIk vermoed dat ze effectief bezig geweest zijn met Vrancken maar dat ze zijn moeten schakelen nadat Hearts op de proppen kwam.
Ik ben ook wel geen fan om een T2 zonder ervaring als hoofdcoach te halen (zie Riemer), maar de topcoaches haal je nu eenmaal niet naar Anderlecht natuurlijk.
Bwa, ik zou het gewoon al doen voor de ontslagpremie die je onvermijdelijk gaat krijgenEr is inderdaad gepolst maar Vrancken zou zelf bedankt hebben. Mijn kameraad is jeugdscout bij STVV. Die vertelde mij dat. En ik vermoed dat ze zo nog wel een 10 kandidaten hebben gehad gedurende de laatste maanden. Ik zou persoonlijk ook zelf er niet aan beginnen met de historie van Anderlecht van de laatste jaren

Het is Simons geworden, NAC wou geen water bij de wijn doen over de afkoopsom. Officieel, net voorgesteld.Hoefkens zou morgen voorgesteld worden als nieuwe T1 van OHL.
toch wat veranderd, de CarlHoefkens zou morgen voorgesteld worden als nieuwe T1 van OHL.

Ik was u gelukkig nog voor, kreeg het binnen vijf minuten voor het officieel was.toch wat veranderd, de Carl![]()
Geen idee wat ik daarvan moet verwachten. Bij Westerlo vond ik die hele rare dingen doen. Ook de trainingen trokken op niet veel hoorde ik van iemand die daar werkt. Kon ook met verschillende spelers niet door 1 deur daar.Het is Simons geworden, NAC wou geen water bij de wijn doen over de afkoopsom. Officieel, net voorgesteld.
Bij Dender in 1B heeft hij mooie dingen gedaan door verder te professionaliseren, maar is hij midden het seizoen in 1A weggeplukt door Westerlo als ik mij niet vergis.Geen idee wat ik daarvan moet verwachten. Bij Westerlo vond ik die hele rare dingen doen. Ook de trainingen trokken op niet veel hoorde ik van iemand die daar werkt. Kon ook met verschillende spelers niet door 1 deur daar.
Beter zo tbh. Een afkoopsom betalen voor een trainer is gewoon bad business.Het is Simons geworden, NAC wou geen water bij de wijn doen over de afkoopsom. Officieel, net voorgesteld.