Hellsdinner
Crew Member
Voor al je vragen, opmerkingen, frustraties en glimlachen rond kappers, barbieren en haarstylisten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
te doen.. en dame voor me was 177euro kwijt voor wat kleuring..Kapster waar ik vroeger ging was ook zo duur, laatste keer dat ik daar geweest ben, net voor al het corona gedoe, was al richting de 35 euro als ik mij goed herinner.Was vandaag, moet denk 8jaar geleden al geweest zijn, nog eens naar de kapper geweest ipv zelf te snijden.
31,90€ voor mee tondeuse de zijkantente doen.. en dame voor me was 177euro kwijt voor wat kleuring..
How joh effe realiteits check..
Was vandaag, moet denk 8jaar geleden al geweest zijn, nog eens naar de kapper geweest ipv zelf te snijden.
31,90€ voor mee tondeuse de zijkantente doen.. en dame voor me was 177euro kwijt voor wat kleuring..
How joh effe realiteits check..
Kapster waar ik vroeger ging was ook zo duur, laatste keer dat ik daar geweest ben, net voor al het corona gedoe, was al richting de 35 euro als ik mij goed herinner.
Waar ik nu ga betaal ik 12 euro, 20 euro met de baard erbij. En het is zonder afspraak.
Is dat haar wassen inbegrepen?Ik betaal ook 34, met plezier uiteindelijk.
Goeie gast, toffe babbel, harde werker, ... kleine zelfstandige steunen.
Veel liever dit dan de helft te betalen voor de zoveelste turk zijn eventuele witwas praktijk te steunen.
Als je geen al te lang haar hebt en dat recent nog hebt gewassen, wat zou daarvan de meerwaarde dan zijn? Buiten misschien 30+ EUR voor een simpel herenkapsel met een tondeuse te verantwoorden.Welke kapper knipt er haar zonder het eerst te wassen?
Ik heb mijn haar nog nooit laten wassen bij de kapper. Wat is daar, voor kort haar, het nut van?Welke kapper knipt er haar zonder het eerst te wassen?
En waarom zou je clay/wax/gel in u haar doen voor ge het laat knippenMet baard is het ook wel 48€
En wassen, ik zie ze dat toch steeds bij elke klant doen, bij elke kapper dat ik al geweest ben.
Bij mij zit er wel clay/gel/wax whatever in, dus moet sowieso.
Soit. Hier 15 euro. Was een aantal jaar terug wel 10.Dus als ik om 18.00 bij de kapper ga mag ik een hele dag buiten komen zonder iets in mijn haar te doen.En waarom zou je clay/wax/gel in u haar doen voor ge het laat knippenSoit. Hier 15 euro. Was een aantal jaar terug wel 10.

bij mijn 0 EUR door het zelf te doen. Is toch helemaal niet moeilijk? Wel opkuis natuurlijk.€18 met de tondeuse. Alles op 6mm. Klaar in nog geen 10 minuten.