Zie titel. Ik zoek tips voor mensen die bijna alles al hebben, weinig tot geen hobby's waarvoor je cadeaus kunt kopen. i.c. gaat het om mijn ouders.
Budgetrange: € 50 tot € 100 per persoon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe oud zijn u ouders? gaan ze al graag is iets eten? dinnerinmotion in eindhoven staat op mijn todo list.
Tickets voor Andre Rieu zijn bij mijn vader al heel erg in dank ontvangen (zelfs al is gekocht voor in de kinepolis de show te gaan zien, ook indrukwekkend blijkbaar)
Voor mijn moedere een bloemenabo da ze elke 2 maand een boske kreeg.
Drinken ze al is iets? een goei fles.
Koken ze graag? kwaliteitsproducten.
Voor mensen die je kent vind je toch altijd wel iets dat ze graag hebben.. als je even moeite doet en denkt waar ze mee bezig zijn of wat hen gelukkig maakt.
Voor mijn tante zo 2j geleden verse écht wasabi opgehaald in nederland, die was echt onder den indruk en blij daarmee
, dus dacht hier eens wat inspiratie te komen opdoen. Dus toch alvast bedankt voor de moeite.
- Een (lokale) restaurantbon is altijd goed. Tegenwoordig ook met afhaal.
- Zelf een mand samenstellen met producten die zij graag hebben
- Een gezelschapsspel dat jullie samen kunnen spelen
- Iets wat ze dagelijks kunnen gebruiken (koffietassen, tuingereedschap, voor de mama een Mason Peason)
).Bij veel steden en gemeentes kan je een bon kopen om bij plaatselijke handelaars aankopen te doen of iets te eten. Bv. de 'doe es genk' bon, daar heb je best veel winkels en restaurants die zo'n voucher aanvaarden. Dan kan de ontvanger zelf een restaurant of winkel uitkiezen. En je steunt er de lokale economie mee.Zie titel. Ik zoek tips voor mensen die bijna alles al hebben, weinig tot geen hobby's waarvoor je cadeaus kunt kopen. i.c. gaat het om mijn ouders.
)
Haha, zo een koffiekop voor de grootouders is echt een bestseller hé, ik denk dat iedere oma zo wel 84 koffiekoppen heeft staan die ze ooit van kinderen en kleinkinderen hebben gekregen.Voor mijn ouders hebben de meeste cadeau's iets met de kleinkinderen te maken. Ingekaderde foto's van de kleinkinderen doen het ontzettend goed
Probleem: hou ouder de kleinkinderen worden hoe minder zin ze hebben om met hun smoel op een koffietas te staan...

* Wij gaan binnenkort een escape room doen samen met mijn ouders. Zoiets vinden ze hier leuk. Een gezinsactiviteit.
* Mijn ma krijgt dit jaar een gepersonaliseerd hangertje met de vingerafdrukken van haar kleinkinderen.
* Een kalender met familie foto's ook al eens gemaakt en gegeven.
* De doe eens Genk bon is ook altijd leuk
* Gewoon samen uit eten doen we ook regelmatig en dan betalen de kinderen de rekening. Kan misschien dan een gezellig afhaal etentje worden?
* Een nieuw huisdier?
* Geld? ( Mijn schoonpa is het meest blij met een envelopje met geld)
.
(dus ja, ik maak "winst"), nu ja, ik zou die enveloppe kunnen nemen en het snel snel in een andere enveloppe teruggeven... maar dat gaan ze ook niet willen, vinden het nu al "zonde van ons geld" om cadeaus aan hun te geven, maar niets geven zie ik echt neit zitten.Mijn vader: boekenbonJonge 60'ers. Uit eten? Zelden sinds corona. Muziek wordt wel door m'n vader gewaardeerd, maar Andre Rieu... mijn moeder zou nogal zeuren. 3 jaar geleden tickets cadeau gedaan voor een jazz-band, papa keiblij, mama boos...
2 jaar terug concerttickets gekocht voor Clouseau (haar smaak)... heb zelf kunnen helpen bij ze te verkopen, want "corona".
Bloemen-ding van bloomon ook al ooit cadeau gedaan voor moederdag, viel niet bepaald in de smaak.
Vader drinkt niet of nauwelijks (kan ook niet tegen alcohol). Duurdere wijn valt bij mijn moeder - die drinkt wel - ook niet echt in de smaak.
Ben het echt beu om van die onoriginele cadeaus als "Rituals cadeaubox" of "Lotto Krasbonnenpakket" bij elkaar te zoeken, dus dacht hier eens wat inspiratie te komen opdoen. Dus toch alvast bedankt voor de moeite.
De cynicus in mij wou een reisgids voor Italië ofzo cadeau doen omdat ze gezegd hadden volgend jaar op reis te gaan naar Italië, maar de kans is reëel dat dat iets is wat ze zeiden, maar gewoon weer niet gaan doen.
Moeilijke mensen m'n ouders op dat vlak, voor andere mensen heb ik kerstcadeaus véél sneller in orde.
pampers, wc papier, zakdoeken, een draagbare speaker, een hoorapparaat een abonnement op de lokale opera/theater etc.
. Ik vrees alleen dat die draagbare speaker nog werkt.beetje jammer inderdaad dat er geen prominente hobbies zijn. Misschien een voordeel van gescheiden ouders te hebben, die hebben een hobby meestal.Het enige acceptabele in dat lijstje heb ik vorig jaar al cadeau gedaan aan mijn vader. Ik vrees alleen dat die draagbare speaker nog werkt.
Kan je ze niet vlakaf vragen wat ze willen/moeten hebben?