Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke het wordt moeilijker...
Een winterse wandeling organiseren met een thermos glühwein mee en zo?
Een cultuurpas om een museum te doen?
Een dagje met zijn allen op city trip in eigen land?
Trein tickets?
Iets nieuw huishoudelijk wat aan het verslijten is?
Een mand met streekproducten?
Met zijn allen naar de zoo?
Heel erg herkenbaar, ik heb ook zo ouders, die niets echt nodig hebben, en ook niet echt hobby's waarvoor je iets kan kopen. Dat + 'ge moet u geld niet hangen aan nutteloze cadeau's' als ge dan vraagt wat ze zouden willen :/ moeilijk ze. En 'dit' jaar zweren ze bij 'deze winkel' en het volgende jaar is die al weer niet meer goed om één of andere reden dat ik op de duur niet meer weet waar ze gaan shoppen of boodschappen doen :|
Het is inderdaad zéér moeilijk, vandaar dit topic.
Ik ga graag naar de Zoo, ik ben afgelopen zomer nog geweest... ik voorspel u bij deze de reactie van mijn moeder als ze in de Zoo rondloopt: "Het stinkt hier en die beesten doen niks dan slapen." Bron: laatste bezoek aan de Zoo dat ik me kan herinneren toen ik jong was.
Wandelen? Om naar de brasserie 1 km van het huis van mijn ouders te gaan, moet mijn papa al voet bij stuk houden om te voet te gaan - pun intended - want mijn moeder neemt de auto als het aan haar ligt.
Museum? Mijn vader misschien nog als het over iets niet te kunstzinnig gaat, mijn moeder? Haha, neen. Bizar genoeg ga ik wél graag af en toe naar een museum (maar ook liever een natuurhistorisch of technologisch dan iets kunstzinnig, deze zomer nog Bastogne War Museum bezocht).
Iets huishoudelijks? Dat hebben ze allemaal al.
Maar merci voor de effort.
Dit dus. Corona maakt het nog eens extra moeilijk want "Restaurantbezoek? Dat is te gevaarlijk!" dixit de moeder.

Naargelang hoe je gemeenschap bedoelt, kan dit een ongemakkelijke vraag zijn voor KoC.Hebben uw ouders iets van gemeenschappelijke interessen?![]()

Naargelang hoe je gemeenschap bedoelt, kan dit een ongemakkelijke vraag zijn voor KoC.![]()