Kerstcadeau-tips

Een bon voor een maand gratis energie, een zak pellets, kuubje brandhout, jerrycan diesel, lidkaart van de vld, de mogelijkheden zijn eindloos dit jaar.

Ik heb mijn ouders en zus nog effectief graag...
En als ik m'n zus iets "verwarmend" cadeau doet gaat ze denken dat dat is om ermee te lachen dat net deze maand haar voordelige vaste contract afloopt... een maand gratis energie is buiten budget :-P.

En als ik m'n zus iets "verwarmend" cadeau doet gaat ze denken dat dat is om ermee te lachen dat net deze maand haar voordelige vaste contract afloopt... een maand gratis energie is buiten budget :p.
Die lidkaarten zullen in de toekomst veel geld waard zijn gezien ze zo zeldzaam worden :unsure:

Nee, imo ken jij toch best uw familie en zou je toch best kunnen inschatten wat hun noden/wensen zijn.

En als ik m'n zus iets "verwarmend" cadeau doet gaat ze denken dat dat is om ermee te lachen dat net deze maand haar voordelige vaste contract afloopt... een maand gratis energie is buiten budget :p.
Mijn mama heeft geen auto en is moeilijk te been. Ze heeft een shopping trolley om inkopen te doen, maar die heeft zijn beste tijd gekend. Ik ga haar een stevige grote cadeau doen. Probeer te denken aan hoe je iemands leven wat gemakkelijker kan maken, dat zijn vaak goeie cadeaus. En als je een upgrade geeft van iets dat aan vervanging toe is, weet je ook dat ze het gaan gebruiken.

Mijn mama heeft geen auto en is moeilijk te been. Ze heeft een shopping trolley om inkopen te doen, maar die heeft zijn beste tijd gekend. Ik ga haar een stevige grote cadeau doen. Probeer te denken aan hoe je iemands leven wat gemakkelijker kan maken, dat zijn vaak goeie cadeaus. En als je een upgrade geeft van iets dat aan vervanging toe is, weet je ook dat ze het gaan gebruiken.
Overweeg dan zo eentje met 3 wielen per kant als ze er ook enkele treden mee moet doen als er wat drinken of andere zware dingen inzitten. Die zien er veel comfortabeler uit om treden te doen.

Die lidkaarten zullen in de toekomst veel geld waard zijn gezien ze zo zeldzaam worden :unsure:

Nee, imo ken jij toch best uw familie en zou je toch best kunnen inschatten wat hun noden/wensen zijn.

De kerstcadeaus van vorig jaar voor m'n ouders zijn nog steeds ongebruikt. Dat zijn dus effectief moeilijke mensen.
Ik heb al concerttickets voor Clouseau helpen doorverkopen die ik voor m'n moeder gekocht had (ze wou niet meer gaan wegens corona), een reisgids voor Italië (omdat ze zei dat ze na corona naar Italië wou) vergaart ook stof (toegegeven de bon voor de ICI Paris die erbij zat heeft ze wél gebruikt), een bon voor een goed vleesrestaurant voor m'n vader? € 100 down the drain, want m'n mama wilt niet mee, want die eet niet graag steak... fucking hell.

M'n zus is "gemakkelijk", daar vind ik altijd wel iets leuks voor... één "fun" gift en één à twee nuttige dingetjes. Vorig jaar een Switch spelletje en modieuze speelmat voor haar interieur gegeven (Petekindje had al genoeg voor Sinterklaas gekregen, en kreeg enkel nog een rammelaar extra).
Zus krijgt dit jaar een klein bordspelletje ideaal voor Anglofielen en nog een ander verrassinkje (wrs een mooi boek ofzo).

Ook dat laatste (petekindje) vind ik nu voor Kerstmis een moeilijke, ik heb al voor €145 aan Sinterklaas gekocht, ik weet niet wat nog voor Kerst te geven.

Straks koop ik gewoon voor iedereen een doos RITUALS, en ben ik ervan af.

De kerstcadeaus van vorig jaar voor m'n ouders zijn nog steeds ongebruikt. Dat zijn dus effectief moeilijke mensen.
Ik heb al concerttickets voor Clouseau helpen doorverkopen die ik voor m'n moeder gekocht had (ze wou niet meer gaan wegens corona), een reisgids voor Italië (omdat ze zei dat ze na corona naar Italië wou) vergaart ook stof (toegegeven de bon voor de ICI Paris die erbij zat heeft ze wél gebruikt), een bon voor een goed vleesrestaurant voor m'n vader? € 100 down the drain, want m'n mama wilt niet mee, want die eet niet graag steak... fucking hell.

M'n zus is "gemakkelijk", daar vind ik altijd wel iets leuks voor... één "fun" gift en één à twee nuttige dingetjes. Vorig jaar een Switch spelletje en modieuze speelmat voor haar interieur gegeven (Petekindje had al genoeg voor Sinterklaas gekregen, en kreeg enkel nog een rammelaar extra).
Zus krijgt dit jaar een klein bordspelletje ideaal voor Anglofielen en nog een ander verrassinkje (wrs een mooi boek ofzo).

Ook dat laatste (petekindje) vind ik nu voor Kerstmis een moeilijke, ik heb al voor €145 aan Sinterklaas gekocht, ik weet niet wat nog voor Kerst te geven.

Straks koop ik gewoon voor iedereen een doos RITUALS, en ben ik ervan af.
Misschien moet je dan voor je ouders dit jaar een "groot uitvluchtenboek" kopen. Ik zie daar toch een "wij hebben niks tekort en niks nodig visie in". Misschien moet je dan gewoon wat goedkopere zaken geven en misschien wat persoonlijkere dingen zoals een fotoboek, een traktatie op restaurant met jij en je zus erbij enz.

Het is beslist. Ik kwam vandaag tot het besef dat m'n ouders nog geen airfryer hebben. Ze krijgen een airfryer. Willen of niet. Dat is handig, groot en als ze hen niet willen kunnen ze hen zelf ruilen.

Tips voor een goede airfryer zijn wel.nog welkom.

M'n zus krijgt 2 verrassingen: een klein bordspelletjes voor Anglofielen en een Apple Airtag. Niet super origineel dat laatste, maar die is de laatste tijd zo vaak haar sleutels kwijt en zit toch al in dat Apple ecosysteem... (Ik nooit of nimmer)

M'n petekindje krijgt een boekje van Bumba ofzo, heeft al genoeg gekregen (van mij) voor Sinterklaas (€ 160 aan Duplo en een Yoshi Knuffel).

Ik ben klaar voor Kerstmis, single dus geen vriendin meer om me zorgen over te maken (😭) en voor vrienden koop ik wat ik van hen krijg: een pint 🍻 op café, niets meer, niets minder...

De dochter hier is into manga en animé en shit.
Ik heb haar de twee eerste boeken gekocht van Deathnote: black edition.
Hopelijk is het de moeite

Het is weer bijna de tijd van't jaar. Ik zoek een kado om te kunnen verloten met een spelletje.

Iemand leuk idee?

- Iedereen moet er iets mee zijn (ikzelf van 39, twee mensen van in de 60, eentje van in de 70 en eentje van in de 80. Zowel man als vrouw).
Maar liever niets van eten/drank ofzo en geen krasloten. Dat is zo stereotiep. Vorig jaar had ik vogelvoederhuisje gekocht omdat iedereen wel een tuin heeft.
Liefst ook geen kadobon genre bongo, want de grootouders laten dat gewoon vervallen.

- Rond de 20 euro maximum.

Laatst bewerkt:
Het is weer bijna de tijd van't jaar. Ik zoek een kado om te kunnen verloten met een spelletje.

Iemand leuk idee?

- Iedereen moet er iets mee zijn (ikzelf van 39, twee mensen van in de 60, eentje van in de 70 en eentje van in de 80. Zowel man als vrouw).
Maar liever niets van eten/drank ofzo en geen krasloten. Dat is zo stereotiep. Vorig jaar had ik vogelvoederhuisje gekocht omdat iedereen wel een tuin heeft.
Liefst ook geen kadobon genre bongo, want de grootouders laten dat gewoon vervallen.

Geurkaarsen

Iemand leuk idee?

Ik heb ooit voor een gelijkaardige situatie WC-papier gekocht voor dat budget.
Was het grootste pak onder de kerstboom.

Jaar nadien is het concept wel aangepast. Blijkbaar was ik de enige die het funny vond

Iemand leuk idee?

• Sokken.
  • Een zacht fluffy dekentje voor in de zetel.
  • Een gepersonaliseerde geurhanger voor in de auto met jouw foto op.
  • Key Finder voor de autosleutels of huissleutels
  • Gezelschapsspel
  • Mini magic wand, voor de man te gebruiken als massagetoestel en voor de vrouw als massage toestel 😏

Terug
Bovenaan