Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Toch een groot deel niet hoor.
Supporters kunnen de boom in, zoveel is duidelijk.
Ik denk dat valwinden bij een onweer veel gevaarlijker zijn. Als er een stuk van het dak naar beneden komt is het een groot drama.
Ze gaven estofex level 3 in delen van Duitsland , dat geeft aan dat er zich lokaal zeer extreem noodweer kan voordoen zoals valwinden, grote hagel, tornado’s etc. Zo een level 3 is al uitzonderlijk.

Sterke prestatie toch hoor van de Zwitsers. Tactiek klopte ook.

En nu kijken hoe de mannen daar de tijd proberen vol te lullen :-p
(edit: maar we gaan terug beginnen gelukkig)

De Engelsen gaan het toch ook niet onder de markt hebben met de Zwitsers vermoed ik. De Hollanders zouden zo maar eens Oostenrijk en Zwitserland als zwaarste tegenstanders kunnen hebben richting de finale...

Italië vond ik in de groepsfase al niet geweldig en vandaag dus ook weer niet, gewoon gedomineerd door Zwitserland.

Leuke match wel. Beide ploegen voetballen vanaf minuut 1, niks 'afwachtend'.

Beiden kunnen deze match ook winnen lijkt het wel.

Belachelijke handsbal, echt waar men moet de rol van de VAR gaan minimaliseren, dit trekt echt op niks meer.

Ik heb het echt moeilijk met zo een handsfase.
Zal volgens de regels wel correct zijn maar pfffff.

En 3 halve tenen buitenspel.

Gewoon een terechte penalty natuurlijk.

Maar waarom wordt die goal goedgekeurd? Havertz onderbreekt zijn aanloop volledig.

Enorm belachelijk die VAR
- een teen buitenspel
- een aangeschoten handsball dat de scheids niet live heeft gezien wordt opnieuw gecheckt in slow-motion

Het zijn de regels, zeker , maar het verbrod toch wat het spel zeker aangeschoten ballen, die dan in slow motion worden nagekeken

Terug
Bovenaan