Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Absolute schande maar ik ben ergens niet verrast. Gewoon weer gevalletje thuisland die het tornooi moet en zal winnen.... En nogmaals een reden waarom ik een grondige haat voor de VAR heb. Ook die debiele offside technologie is dikke kak....

Sorry maar dat kan toch niet dat die var 100% accuraat is om drie halve tenen te spotten? Er moet toch een foutenmarge opzitten?

Weer een gevalletje grotere schoenmaat. Dit maakt voetbal gewoon kapot. Dit gaat nergens meer over.

Voetbal gaat als hockey worden waar ze doelbewust op de voeten proberen mikken in het strafcornergebied.
‘Mannen, ge moet niet meer op goal schieten, gewoon richten op de handjes van de tegenstander.’

Die offside was mij ook niet duidelijk. Als de bal door de tegenstrever laatst is aangeraakt is het toch nooit offside?

Absolute schande maar ik ben ergens niet verrast. Gewoon weer gevalletje thuisland die het tornooi moet en zal winnen.... En nogmaals een reden waarom ik een grondige haat voor de VAR heb. Ook die debiele offside technologie is dikke kak....
Ik had liever gezien dat het 0-1 stond ipv 1-0, maar dit is gewoon pure zever hé.

Heeft niks te maken met "gevalletje thuisland", want het zijn gewoon twee terechte correcties van de VAR. Hou dan een betoog tegen het reglement, maar niet tegen de VAR graag. Die doet gewoon zijn werk.

Duitsland gaat toch een tandje mogen bijsteken willen ze voor de titel gaan, want met dit voetbal gaat het echt niet lukken.

Ik had liever gezien dat het 0-1 stond ipv 1-0, maar dit is gewoon pure zever hé.

Heeft niks te maken met "gevalletje thuisland", want het zijn gewoon twee terechte correcties van de VAR. Hou dan een betoog tegen het reglement, maar niet tegen de VAR graag. Die doet gewoon zijn werk.
Dit. Eigenlijk hebben de Belgen deze 2 situaties ook meegemaakt. Ook allebei in ons nadeel.

Echt wel een heel pijnlijke opeenvolging van VAR momentjes. Alles "correct" natuurlijk :unsure:

Die offside zou ik nog eens willen terug zien. Dat leek me zo mogelijk nóg nipter dan die van Lukaku?

Maar bon, Denemarken verdient nog een gelijkmaker vind ik.

Ik quote ook mezelf nog even:
De geluksfactor speelt op dit niveau toch altijd een grote rol - die ene bal die net wel of net niet goed valt, die halve teen net wel of net niet buitenspel, de bal die wel of niet even afwijkt, de penalty wel of niet gegeven...

De VAR maakt heel de geest van het voetbal kapot, ik vind dat hij bestaansrecht heeft om de flagrante fouten eruit te halen, maar een halve teen offside, of een aangeschoten handsbal, dat gaat nergens meer over.

Gewoon een terechte penalty natuurlijk.

Maar waarom wordt die goal goedgekeurd? Havertz onderbreekt zijn aanloop volledig.
Penalty is idd gewoon correct volgens de regels - allè je kan blijven discuseren van natuurlijk of onnatuurlijk, maar dit zal men altijd fluiten

Havertz staat wel gewoon stil tijdens zijn penalty dus volgens de regels is dit vrije trap van Denemarken (+geel)

Penalty is idd gewoon correct volgens de regels - allè je kan blijven discuseren van natuurlijk of onnatuurlijk, maar dit zal men altijd fluiten

Havertz staat wel gewoon stil tijdens zijn penalty dus volgens de regels is dit vrije trap van Denemarken (+geel)
Ja, met dat laatste ben ik ook gewoon akkoord zoals ik eerder al zei. Vreemd dat daar niet voor gefloten werd.

Ik denk dat het gewoon tijd is om de regels aan te passen nu de VAR er is. Aangeschoten bal terug invoeren en ik denkt dat buitenspel enkel naar de voeten moet kijken

De VAR maakt heel de geest van het voetbal kapot, ik vind dat hij bestaansrecht heeft om de flagrante fouten eruit te halen, maar een halve teen offside, of een aangeschoten handsbal, dat gaat nergens meer over.
Dan kan je de VAR tout court beter gewoon afschaffen hé.

De regels zijn wat ze zijn en de technologie staat zo ver dat het perfect kan opgevolgd worden. Dus ja, 2 cm buitenspel is buitenspel. Vanaf wanneer is het dan wél terug buitenspel? Vanaf 5 cm? Vanaf 10 cm? Vanaf ...

Dus ofwel VAR en bijhorende technologie terug weglaten, ofwel de regels gewoon aanpassen.

Terug
Bovenaan