Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

_Ffn7k4oPufrAIFE9mm1kzjywIyOqIOBMqdpzLWcVhQdJ1m_WWP0gOqCCwiJ6LdEqd86aMod5sAZpeOAn0li8Bz_MihVM2jruFpQGH_RIOayfjP5mW5FAgnkADmj7WUXUVfZBh9_yRmhxG8Vfj3hP-k

Het systeem weet dus "quasi" exact waar de speler zich bevindt. Verre van enkele cm dus.
Op reddit was hier 2j geleden al een disccusie over met enkele users met wat maar ervaring hierin.
Technical Capability of the Semi-Auto VAR

Er wordt in die reddit toch net beschreven dat het niet zo heel accuraat is allemaal?

Er mag gewoon nog wat gesleuteld worden aan hun technologie. Ook de manier dat ze het tonen - ik vind het bv. vreemd dat we soms best lang moeten wachten op die 3D animatie.

Maar het is misschien tijd om terug on-topic te gaan. :unsure:
Ik ben blij dat we straks weer mogen kijken naar dat Spaanse elftal :love:

Persoonlijk zou ik daar Bellingham zetten, en dan Palmer op die zijn plek.

Goh ja, ik begrijp wel dat je Bellingham op de 10 wilt zetten. Intrinsiek de beste speler, die speel je op zijn positie uit he.

Al doet Southgate hier een Tedesco'tje, en gaat hij met 2 controllerende middenvelders tegen 'maar' Slovakije spelen.
Ik kan me vergissen, maar staat Rice ook meestal niet alleen op de 6 bij Arsenal? Misschien dat Mainoo toch wat aanvallender mag denken (hopelijk).

0335ebe1-28ad-4c4c-89d3-ce59b8d9cd93.png

Het ding van die Engelsen is wel: die mannen zijn toch echt kapot gespeeld. Spelen in de Premier League is toch wel een heel stukje uitputtender dan quasi alle andere competities. Daar zijn veel meer matchen op het scherp van de snee, in de Franse en Spaanse heb je alleen een handvol goede clubs, en al de rest moddert aan.
Niet moeilijk dat er in die ploeg precies geen fut zit. Zet daar dan nog eens zo'n prutcoach op en het circus is helemaal compleet.

Goh ja, ik begrijp wel dat je Bellingham op de 10 wilt zetten. Intrinsiek de beste speler, die speel je op zijn positie uit he.

Al doet Southgate hier een Tedesco'tje, en gaat hij met 2 controllerende middenvelders tegen 'maar' Slovakije spelen.
Ik kan me vergissen, maar staat Rice ook meestal niet alleen op de 6 bij Arsenal? Misschien dat Mainoo toch wat aanvallender mag denken (hopelijk).

0335ebe1-28ad-4c4c-89d3-ce59b8d9cd93.png
Misschien, maar met zijn actieradius is dat ook veruit je beste 8, terwijl je op de 10 met Foden niet slechter af bent. En met Palmer ook niet veel.

Ow ow ow!

Ik krijg hier subiet een deja vu van het WK, waar wij de boot in gingen tegen Marokko tot ieders jolijt, tot bleek dat dat Marokko een geweldige ploeg was.

Deze keer Slovakije, wie weet.

Het is geen gekke opmerking dat de Hollanders aan deze kant van het schema momenteel topfavoriet zijn om de finale te halen lijkt mij?

Misschien, maar met zijn actieradius is dat ook veruit je beste 8, terwijl je op de 10 met Foden niet slechter af bent. En met Palmer ook niet veel.
Bellingham is eigenlijk ook helemaal geen 10 van nature. Dat is gewoon een 8. Hij heeft echter een geweldig seizoen gespeeld op die positie bij Real, dus Southgate zet hem vervolgens op de 10.

Nochtans is het imo veel logischer dat je met deze selectie Bellingham op de 8 zet en Foden/Palmer op de 10, maar bon :unsure:

Terug
Bovenaan