Ik had daar toch echt Bakayoko of Lukebakio gezet. Carrasco wordt daar ook weer uit positie gespeeld.
In de 2e helft als ze moe zijn!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had daar toch echt Bakayoko of Lukebakio gezet. Carrasco wordt daar ook weer uit positie gespeeld.
Niet alleen in de opbouw. Faes weeral rijkelijk laat bij die kopbal van Thuram...Onze verdedigers zijn wel absoluut rampzalig in de opbouw.
De Bruyne hoger zetten = helemaal geen opbouw meer uit de verdediging...Als Frankrijk een keer fatsoenlijk druk zet is het over, maar gelukkig is Frankrijk ook aan slecht EK bezig. Graag Bakayoko voor Carrasco en de Bruyne wat hoger laten spelen.
De Bruyne moet ook veel te veel alleen doen... staat bij de verdediging de ballen op te vragen omdat er anders niks van komt. Dan ook nog grote impulsen aanvallend verwachten kan moeilijk. Ook al omdat de rest gewoon niet loopt hé: Lukaku, Doku, Carrasco... ze staan allemaal liever achter hun man dan zich vrij te maken.De bruyne toch ook het verlengde van zijn tornooi, een ramp..
Ze zouden de halfcourt regel uit het basketbal moeten overnemen in het voetbal.Ik heb echt een bloedhekel aan dat getaffel achteraan... Welke trainer is daar eigenlijk mee begonnen?
Heeft al een paar keer de verdediging van Frankrijk gewoon opgerold hoor.Doku weet je zo,wat hij gaat doen. Wordt precies makkelijk om op te verdedigen.
Welke opbouw?De Bruyne hoger zetten = helemaal geen opbouw meer uit de verdediging...