Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Arnautovic bij Inter.
Laimer bij Bayern en Baumgartner bij Leipzig.
Arnautovic en Baumgartner zijn geen basisspelers, en Laimer is deftig maar nu toch ook geen echte topper.

Bij de winst tegen Nederland zaten die laatste 2 trouwens gewoon op de bank.

Tedesco buiten a.u.b., tijd voor een Belgische coach, 1 die er lef en overtuiging, ja zelfs grinta weet in te brengen. Liefst Clement maar een Hein zie ik dat bv ook wel kunnen. Iemand die kijkt naar vorm ipv namen. CDK gaat geen enkele minuut gespeeld hebben, misschien in minuut 87 tegen de Fransen bij een 2-0 achterstand. Gisteren had Openda er in minuut 60 al in gemoeten ipv Lukaku.

Nee dan zie je die “coach” er Mangala en Carrasco inbrengen, daar zakt mijn broek echt vanaf.
Zat er niet ver naast, helaas.

Niet gans de match gezien maar onze oude coach is atm ook weer indruk aan het maken met zijn tactisch plan ...

Portugal is echt wel dominant, maar creëert eigenlijk heel weinig echte kansen. Ook omdat Slovenië heel goed georganiseerd staat.

Sinds de wissels is het wel wat saai geworden.

En ja, CR7 is een beetje een zwakke plek. Ze missen daar een sterke spits, want er komen wel geregeld goeie voorzetten maar er is nooit iemand daar om ze af te werken.

edit: en Pepe is nog altijd een beest, in de best mogelijke betekenis van het woord

Wat een teleurstellend tornooi. Tedesco zwaar door de mand gevallen en we zitten er ook nog aan vast. En het probleem was zeker niet de match vandaag, maar wel dat je in deze ronde in de situatie komt waardoor je nu tegen de Fransen eruit gaat. Om te eindigen met een owngoal is enorm tekenend voor ons tornooi. Ook al zat het tactisch niet goed (understatement), hebben we verdorie ook enorm veel pech gehad in elke match.

Onbegrijpelijk dat we al verlengd hebben met Tedesco. Elke keer opnieuw diezelfde fout maken. Het lijkt een Belgen mop.

Wat mij vooral opvalt is hoe hard deze profvoetballers worden overschat. Ze verdienen 1000x meer als een normale mens, maar hun prestaties zijn er niet naar. Ze worden betaald naar hun bekendheid. Het zijn gewoon influencers avant la lettre. Neem nu Lukaku. Hoe vaak de commentator zei: 'Nù wel een goede balaanname'! De bal niet verliezen bij aanname wordt al gelauwerd. Wat een gepamper. 8,8km liep hij in 95 minuten. Dat is dus 5,5km/u gemiddeld hé. Natuurlijk verwachten wij meer van die vedetten die ons land vertegenwoordigen.

Dat was eigenlijk wel echt goed gepakt want die penalty was hard gegeven

Tgoh ja, maar op zich ook niet zo heel fantastisch getrapt eh. Keeper heeft geluk en Ronaldo ongeluk dat de keeper goed heeft gegokt of hij links of rechts zou springen. Had die die een stuk hoger getrapt aan die snelheid, die was wel altijd binnen.
Ik heb het een aantal pagina's nog al eens gezegd, dit is echt het toernooi te veel voor Ronaldo. Dit toernooi geeft hem enkel frustraties en traantjes, en gaat hem langer bijblijven dan al de rest. 😂

Tgoh ja, maar op zich ook niet zo heel fantastisch getrapt eh. Keeper heeft geluk en Ronaldo ongeluk dat de keeper goed heeft gegokt of hij links of rechts zou springen. Had die die een stuk hoger getrapt aan die snelheid, die was wel altijd binnen.
Ik heb het een aantal pagina's nog al eens gezegd, dit is echt het toernooi te veel voor Ronaldo. Dit toernooi geeft hem enkel frustraties en traantjes, en gaat hem langer bijblijven dan al de rest. 😂
Het is ook zijn eigen eergevoel die het hem lapt natuurlijk

Terug
Bovenaan