Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En toch blijft heel die ploeg achter Ronaldo staan. Die heeft een groot ego maar wel heel veel inzet.En toch zal hij de volgende vrije trap gewoon weer mogen geven. Moet tegen zichzelf beschermd worden
En toch blijft heel die ploeg achter Ronaldo staan. Die heeft een groot ego maar wel heel veel inzet.
WK 2014 verliezen ze in de kwartfinale van Argentinië, het eerste grote toernooi voor veel jongens en waarbij de spelers teveel onder de indruk waren van de sterren van Argentinië. Je speelt daar op dat moment ook met Origi in de spits en Mirallas als rechtsbuiten. En met Wilmots als bondscoach, een man die na zijn ontslag bij ons nergens meer aan de bak is geraakt als trainer.Het wordt na deze pijnlijke uitschakeling ook tijd voor een definitieve evaluatie van deze gouden generatie. 6 toernooien, slechts 1 halve finale. Het zijn tegenvallende cijfers waarbij 2016, 2022 en 2024 flops van de eerste orde zijn geworden.
Hoe kan het toch dat er met dit materiaal zo weinig is klaargespeeld? Dat de topduels toch vrijwel altijd in België als underdog en verliezer resulteerden?
Enfin, dat Lukaku ze niet binnentrapt daar kan Tedesco niets aan doen,
Lukaku was dit toernooi enkel maar goed om wat te liggen zweten.
Je hebt scorende spitsen maar die zijn inderdaad dun gezaaid, maar dan heb je ook de spitsen die mee druk zetten (op de keeper, bij opbouw van achteren of op het middenveld) en/of kapstok zodat de ploeg kan opschuiven en de anderen beter maakt.Het is tenslotte ook niet zo dat de (zgn?) wél-wereldniveauspitsen dit toernooi wél aan de lopende band aan het scoren zijn he.
Ik vraag me af waarom ze de bondscoach in het buitenland gaan zoeken. Waarom zouden ze Wesley Sonck of Gert Verheyen geen kans geven? Die hebben goed werk verricht bij de jongeren. Misschien zouden ze het wel beter doen dan die dure coaches uit het buitenland.En in al die andere landen vinden ze die dan wel? Of is het weer een typische Belgenmop waarom ze er hier geen kunnen vinden?
Op basis van wat ga je zo'n 2 man bondscoach maken? Allè, dat kun je toch gewoon niet menen mag ik hopen?Ik vraag me af waarom ze de bondscoach in het buitenland gaan zoeken. Waarom zouden ze Wesley Sonck of Gert Verheyen geen kans geven? Die hebben goed werk verricht bij de jongeren. Misschien zouden ze het wel beter doen dan die dure coaches uit het buitenland.
Maar de rest van onze ploeg zet ook geen druk. Dan loop je u al spits gewoon stikdood voor niks.Je hebt scorende spitsen maar die zijn inderdaad dun gezaaid, maar dan heb je ook de spitsen die mee druk zetten (op de keeper, bij opbouw van achteren of op het middenveld) en/of kapstok zodat de ploeg kan opschuiven en de anderen beter maakt.
Lukaku bracht (zeker) in de 2 laatste matchen niets van al die dingen. Iedereen zag het, en Tedesco waarschijnlijk ook maar liet hem staan.