Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Terug in het Camp Nou, dus meer inkomsten. Ook vrij veel bespaard afgelopen jaren.
En grootste beperking was de salary cap. Serieus wat salaris vrijgekomen dankzij Lewa die weggaat.
Tjah, Florentino Perez wil als hij de verkiezingen wint 5% van de ploeg verkopen... Daar kan je enorm veel fabeltjes over starten, voor mij is het san gewoon duidelijk dat er cash nodig is, meer niet.
Perez dus herverkozen en Mourinho bevestigd als nieuwe trainer.
Ik ben wel benieuwd tbh. Mourinho heeft ferm van zijn pluimen gelaten, en ik denk niet dat het de trainer is die Real naar nieuwe titels gaat leiden, maar tegelijkertijd mag er daar wel dringend iemand komen die gewoon tegen elk van die vedetten zegt dat ze gewoon hun job moeten doen zonder voor de rest teveel de diva uit te hangen..
Op zich wel een profiel dat je niet meer hebt sinds het vertrek van Modric en Kroos... Al denk ik wel dat een deel waardoor Florentino hem wou was dat Barça een bod had gedaan... Soit, ik ben content, Barça heeft meer dan genoeg middenvelders en had geen nood aan een 32-jarige speler die ook meteen top 3 van loon had moeten worden.
Casado zou weggaan voor 20 Mio. Jammer want ik vond hem zeer goed als wisselspeler maar snap het wel, met Bernal voor hem had hij weinig kansen om basisspeler te worden.
Gerucht zou zijn dat ook Baldé zou kunnen vertrekken en Cucurella zou worden aangekocht... Ben curieus.