Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis gebeurd. Met ondertussen ruim 171u zonneschijn zit maart boven het gemiddelde qua zonneschijnduur, de derde te zonnige maand op rij! En er resten ons nog 11 dagen deze maand.
Ahja, we zijn inderdaad aprilApril bedoel je?

dus nog 10 dagenAhja, we zijn inderdaad april![]()

Ik heb het nog weten sneeuwen in de paasvakantie. April kan alle kanten uit. Tot nu toe echt niet te klagen gehad van de lente.Als we dan toch over iets mogen zagen: het mag wel eens wat warmer worden. Hier gaat de verwarming nog steeds op 's morgens en 's avonds. Eind april ooit al anders geweten (maar ook al kouder tbh)
Als iemand die last heeft van de pollen zeker.Mogen we al beginnen klagen over het gebrek aan regen?
Zeker niet. Alleen mag het wel wat warmerIk heb het nog weten sneeuwen in de paasvakantie. April kan alle kanten uit. Tot nu toe echt niet te klagen gehad van de lente.

Zijn daar geen pilletjes tegen tegenwoordig? Al die cetirizine-derivaten moeten helpen want da's toch gewoon een allergie in feite.Als iemand die last heeft van de pollen zeker.
Vorig jaar was op dat vlak top, ik was al vergeten hoe ellendig het is.
zelfde verhaal hier...Als iemand die last heeft van de pollen zeker.
Vorig jaar was op dat vlak top, ik was al vergeten hoe ellendig het is.
Ik neem er medicatie voor ja. Dat helpt deels maar toch niet helemaal.Zijn daar geen pilletjes tegen tegenwoordig? Al die cetirizine-derivaten moeten helpen want da's toch gewoon een allergie in feite.
Dit jaar nog geen last van gehad. Raar.